KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next
Author Message
 Post subject: Vidar Riseth forsvinner
PostPosted: 22 Nov 2010, 15:05 
Trener

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2948

Det gikk vel som fryktet. Njøsen er ingen lett mann å samarbeide med, og klarer nok å kjøre klubben ned i 2. divisjon denne gangen. Forferdelig dårlige nyheter.

Takk i år Vidar og for at du prøvde å overtale denne Njøsen figuren.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:13 
Klubbdirektør

I alle dager... Dette begynner å se mørkt ut..

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:15 
Materialforvalter

Jeg ser virkelig ikke hva som var problemet med modellen til Vidar Riseth.

Om de jobber under Riseth AS og får provisjonsrettet lønn fra KIL for de avtalene de drar i land, eller om de jobber under KIL TP og får ei solid årslønn uansett om de klarer å dra i land Sharif eller Taverna'n som hovedsponsor.

Fælt å se på hele driten!!!!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:25 
Klubbdirektør

Nei nå...ser det virkelig helsvart ut. Peker alt tilbake til Njøsen?

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:32 
Spiller

Skandale av det nye styret, med Njøsen i spissen. Gleder meg til og se den markedssjefen som drar inn 4mill mer enn budsjett..... Men dem har vel ikke tenkt til og bruke penger neste, så det trengs vel ingen sponsorer??? Iallfall ingen utenfor kommune skilta.
Bare å gratulere det nye styret med en fantastisk avgjørelse, somm kommer til og koste klubben dyrt i form av sponsor inntekter. Heia Jens!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:42 
Saftblander

Skandale! Her må man jo bare sparke styret og få på plass Vidar igjen, dette står jo om klubbens eksistens på topplan. Dette virker jo utrolig dumt å kaste ut hardtarbeidende mennesker og inntekter på denne måten!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:46 
Spiller

Makan til møkk!
Jo og Vidar går på samme dag.
Optimismen min er totalt forsvunnet.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:50 
Grævling

Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:55 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Hvis noen i det nye styret skulle ramle inn her på dette forumet og lese hva som rører seg i folket i denne byen.. Kan dere ikke vennligst snart kalle inn til et møte hvor dere legger fram konkrete planer på hvordan dere egentlig har tenkt å få den kommende sesongen i havn? Jeg tror det er på tide med en detaljert informasjon ut til de som er glade i klubben, før vi mister all tro på fremtiden alle og enhver!

Det er nettopp det jeg sitter og kjenner på.....det er snart ikke mer tro igjen hva gjelder framtida. Og jeg visste dette med Vidar R. ville komme. Er dette takka for alt han har gjort for klubben det siste året? Jeg gremmes!!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 15:58 
Grævling

De får i så fall gå ut med hvordan de egentlig ser for seg fremtiden. Hvem skal få inn pengene? Når de ikke kan akseptere modellen Riseth la frem, så må de vel ha et alternativ på lur, og det må jo være litt av en plan når de velger bort en kar som Riseth!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:00 
Materialforvalter

Enig i det som skrives her...Hva er det som skjer??? Hadde store planer om å kjøpe 3 stk sesongkort i løpet av nær fremtid, men begynner å miste all lyst til å dra 15 turer til vinger i løpet av sommeren for å se fotball..

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:02 
Spiller

Raggen wrote:
De får i så fall gå ut med hvordan de egentlig ser for seg fremtiden. Hvem skal få inn pengene? Når de ikke kan akseptere modellen Riseth la frem, så må de vel ha et alternativ på lur, og det må jo være litt av en plan når de velger bort en kar som Riseth!

Njøsen hadde jo suksè med sin forrige markedssjef. Var iallfall flink med Faceboo oppdateringer..... Er vel no slik han ser for seg tenker jeg!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:05 
Klubbdirektør

Raggen wrote:

Ja, jeg fatter ikke hva slags plan det skulle være som kan erstatte Vidar Riseth og Rune Lundgren. Nå er jeg rett og slett forbannet :twisted: Men jeg var ikke av dem som jublet da Njøsen ble styreleder heller.

Last edited by Libra on 22 Nov 2010, 16:12, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:15 
Saftblander

Fy faen!!! Klovner heile jævla gjengen! :evil:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 16:20 
Kaptein

blir vel en ny dokumentar film nå. "Gjemselund gråter igjen"...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]