KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 00:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sessongen 2011
PostPosted: 17 Nov 2010, 10:23 
Klubbdirektør

Eide blir nok ikke hovedtrener nei. Hadde han hvert aktuell hadde de ansatt han for lenge siden.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 10:32 
www.kilsk.com

Janko wrote:
Eide blir nok ikke hovedtrener nei. Hadde han hvert aktuell hadde de ansatt han for lenge siden.

Det er sant, men samtidig så nevnes han fremdeles som en "aktuell kandidat" av Åge Steen.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 10:52 
Forumlegende

Per Joar Hansen forsvinner kanskje fra Ranheim grunnet at de ønsker deltidsansatt trener. Han er absolutt interesant som KIL trener mener jeg¨.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 12:03 
Reserve

Eide er én av tre kandidater? Eide har vel vært ute og lansert sitt kandidatur i avisa tidligere, så for meg virker det som en open and shut case hvis han er førstevalget - da sier han seff ja takk, og det er ikke noe å "håpe å kunne presentere i løpet av uka".

Jeg kan bare få det til at de ønsker å få inn en av de to andre trenerne, og går ikke det så er Eide rett og slett nødløsningen...

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 12:08 
Klubbdirektør

catoholtet wrote:
Eide er én av tre kandidater? Eide har vel vært ute og lansert sitt kandidatur i avisa tidligere, så for meg virker det som en open and shut case hvis han er førstevalget - da sier han seff ja takk, og det er ikke noe å "håpe å kunne presentere i løpet av uka".

Jeg kan bare få det til at de ønsker å få inn en av de to andre trenerne, og går ikke det så er Eide rett og slett nødløsningen...

Enig.....og hadde jeg vært Eide, så hadde jeg syntes at det var en ydmykende situasjon.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 17:41 
Forumlegende

mikeb wrote:
Per Joar Hansen forsvinner kanskje fra Ranheim grunnet at de ønsker deltidsansatt trener. Han er absolutt interesant som KIL trener mener jeg¨.

Helt enig.
Men har har vel ikke akkurat det lokale som snakket om.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 17:53 
Forumlegende

Vet ikke helt hvorfor, men synes at optimismen er i ferd med å vende tilbake igjen, med tanke på neste sesong.

Kanskje litt fordi :
- sesongkortene allerede kan bestilles :shock:
- ny trener er snart klar :roll:
- tross alt er det 10 under kontrakt som fint kunne spilt i 1.ellveren alle sammen, samtidig. :D
- fordi det virker ryddigere rundt klubben enn på lenge
- fordi man her allerede diskuterer og forlanger(?) nye spillere

Og bare 2 måneder igjen til første seriøse treningskamp.

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 10:43 
Klubbdirektør

Viktigste nå er å få en trener på plass. Er vel ingen som skriver under kontrakt uten at de vet hvem som skal trene laget.

Uten at jeg vet noe setter jeg pengene mine på at Terje Holt som assisterende trener. Ettersom assist skal være 20 pst stilling og man også har redusert på det medisinske støtteaparatet, kunne man brukt Holt på begge disse postene.

Jeg mener forøvrig at Skullerud fortsatt er en god kandidat, særlig når jobben skal kombineres med sportsjefsstillingen. Han er lokal, har oversikt over unge og gode spillere, og ikke minst tidligere u-landslagsspillere som har stagnert i Norge og andre ligaer.

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 12:41 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Viktigste nå er å få en trener på plass. Er vel ingen som skriver under kontrakt uten at de vet hvem som skal trene laget.

Uten at jeg vet noe setter jeg pengene mine på at Terje Holt som assisterende trener. Ettersom assist skal være 20 pst stilling og man også har redusert på det medisinske støtteaparatet, kunne man brukt Holt på begge disse postene.

Jeg mener forøvrig at Skullerud fortsatt er en god kandidat, særlig når jobben skal kombineres med sportsjefsstillingen. Han er lokal, har oversikt over unge og gode spillere, og ikke minst tidligere u-landslagsspillere som har stagnert i Norge og andre ligaer.

Enig i det med at trenerspørsmålet snart må bli avklart. Angående Skullerud så er han lokal, men hadde ikke han skyhøye lønnskrav sist han var aktuell?

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 13:20 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Enig i det med at trenerspørsmålet snart må bli avklart. Angående Skullerud så er han lokal, men hadde ikke han skyhøye lønnskrav sist han var aktuell?

Klar over det. Men Skullerud har vel fått seg en vekker om at markedsverdien hans ikke er så stor som han trodde. Og når du bruker Bjørnebye som agent så sier det seg selv at det ikke er måte magemål på hva som kreves. Lønn på 1 mill inkl avgifter etc og kjøring for trenerjobb og kjøring bør være greit vil jeg tro

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 14:12 
Spiller

Ser ut som det kan bli en annen gammel dark horse :D
http://www.glomdalen.no/kil/article5387228.ece

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 14:12 
Spiller

ser ut som det blir Per Brogeland

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 14:21 
Reserve

Brogeland var vel ikke førstevalget, men nå er det vel også noe mer enn en ren trener de ser etter. Det er jo nevnt oppgaver som er langt bredere. Hadde vel kanskje håpet på et litt mer spenstig valg som trener, men Brogeland har erfaring og andre egenskaper som kan være riktige for klubben nå.

Hvis Brogeland blir ny trener ser jeg for meg at dette stiller visse krav til hjelpetrener rollen. Er det på det rene at dette ikke blir en 100% stilling? Vil i så fall tro at det i praksis betyr kroken på døra for Øyvind Eide (som jeg bare kan anta ønsker å jobbe 100%).

Etter å ha lest om situasjonen rundt Eidsvold Turn (link) sitter jeg og tenker, er dette riktig for klubben? Eidsvold Turn røyk på et nedrykk til 3. div med Brogeland i tilsvarende rolle som det nå er snakk om i KIL...

Last edited by catoholtet on 18 Nov 2010, 14:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 14:31 
Klubbdirektør

Det ser ikke ut som Eide er fornøyd med noe annet enn og bli ny hovedtrener:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... d=10041271

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 15:07 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Per "Spellmann" Brogeland er et godt valg :wink: Mannen har autoritet å disiplin som våpen.. Noe vi trenger på Vinger.. Kunnskaper i bøtter å spann den mannen.. Det at ikke Turn klarte seg i år har ingenting med Brogeland å gjøre.. Andre ting som spillte inn der.. Dette ser bra ut.. :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]