KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 22:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sessongen 2011
PostPosted: 12 Nov 2010, 18:13 
Klubbdirektør

Skremmende hva slags signaler som blir sendt ut til sponsorene av den nye styrelederen:

http://www.glomdalen.no/kil/article5381006.ece

Noen av dem lurer på om de ikke er velkommen lenger :!:

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 19:02 
Trener

Libra wrote:
Skremmende hva slags signaler som blir sendt ut til sponsorene av den nye styrelederen:

http://www.glomdalen.no/kil/article5381006.ece

Noen av dem lurer på om de ikke er velkommen lenger :!:

Ikke så rart at de lurer på det. Grunnen til at Njøsen gikk i sin tid var vel en krangel med Tommy Tufte vedrørende kompensajon for salget av John Pelu.

Nå er Njøsen tilbake og med mer makt enn noensinne er jeg redd.

Lurer på om jeg selv er velkommen lenger som målsponsor og supporter siden jeg har Oslo adresse?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 19:38 
Klubbdirektør

Det er jo bare ikke mulig. KIL er ikke i den situasjonen at de kan velge bort sponsorkroner. Det blir for sært og for dumt. Det er fristende og bruke uttrykket "loosers ain't choosers" :wink: Det blir spennende da, og se om du er velkommen med dine bidrag :roll:

Last edited by Libra on 12 Nov 2010, 19:47, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 20:12 
Kaptein

jeg er ikke gamle karen, og skjønner ikke mye av dette.
hvorfor vil ikke njøsen ha så mange sponsorer som mulig? hvor flere sponsorer vi har hvor mer penger får vi, er det ikke sånn?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 20:22 
Klubbdirektør

HeiHei wrote:
jeg er ikke gamle karen, og skjønner ikke mye av dette.
hvorfor vil ikke njøsen ha så mange sponsorer som mulig? hvor flere sponsorer vi har hvor mer penger får vi, er det ikke sånn?

Njøsen har sagt at han vil ha sponsorer fra distriktet her. Og det er jo sånn at jo flere sponsorer jo mer penger i kassa. Og nå lurer sponsorer fra andre steder på om de ikke er velkommen til og sponse KIL lenger, og det høres jo litt sprøtt ut all den stund KIL er på konkursens rand...

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 20:29 
Kaptein

vi er jo en klubb som trenger penger, hvor mange flere sponsorer vi får jo mer penger får vi, er da det samme hvor de kommer fra.

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 20:54 
Klubbdirektør

Ja, det er vel sånn de fleste tenker. Men Njøsen tenker tydeligvis annerledes :?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 20:58 
Trener

Libra wrote:
Det er jo bare ikke mulig. KIL er ikke i den situasjonen at de kan velge bort sponsorkroner. Det blir for sært og for dumt. Det er fristende og bruke uttrykket "loosers ain't choosers" :wink: Det blir spennende da, og se om du er velkommen med dine bidrag :roll:

Jeg skal sende en mail og spørre, men jeg ønsker å spørre Njøsen direkte. Mail adressen hans står ikke på kil.no, noen som har den?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:09 
Forumlegende

Njøsen har vel aldri sagt at han ikke tar imot penger fra hvem det enn måtte være.

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:19 
Materialforvalter

"Vi må tenke identitet over tid. Da kan vi ikke risikere at alle sponsorene våre er fra Oslo, Stockholm eller andre steder, sa Njøsen." (Sitat fra http://www.glomdalen.no/kil/article5381006.ece)

Kan noen forklare hvorfor man skal tolke dette på samme måte som Tufte:
"– Hvis det er korrekt at styret i KIL ikke ønsker sponsorer utenfra, skal jeg ikke tvinge meg på, men det ville vært svært trist etter så mange år som bidragsyter, sier Tommy Tufte, som forteller at han er spent på om han får lov til å være sponsor neste sesong." (ibid)

Kan like godt tolkes som at Tufte ønsker å gi et spark tilbake som takk for sist, og at han derfor bevist feiltolker Njøsens utsagn. At han ikke vil risikere at alle sponsorene er fra andre steder betyr ikke at han ikke vil ha noen som ikke er fra regionen.

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:20 
Trener

ivo wrote:
Njøsen har vel aldri sagt at han ikke tar imot penger fra hvem det enn måtte være.

Vel, det var jo utvilsomt en konflikt mellom Njøsen og Tufte som førte til at Njøsen trakk seg forrige gang han var leder i KIL og Njøsen har uttalt at sponsorer primært skal komme fra Kongsvinger / Glåmdal distriktet og ikke fra Oslo eller Stockholm. Sjansen for at alle KIL sponsorene skulle komme fra utenfor distriktet er jo "så til de grader til stede" at det må man jo som styrets leder gardere seg mot eller hva?

Eller mener du at han er feilsitert av Glåmdalen?

Last edited by David Justice on 12 Nov 2010, 21:23, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:24 
Trener

Draugen wrote:
"Vi må tenke identitet over tid. Da kan vi ikke risikere at alle sponsorene våre er fra Oslo, Stockholm eller andre steder, sa Njøsen." (Sitat fra http://www.glomdalen.no/kil/article5381006.ece)

"– Hvis det er korrekt at styret i KIL ikke ønsker sponsorer utenfra, skal jeg ikke tvinge meg på, men det ville vært svært trist etter så mange år som bidragsyter, sier Tommy Tufte, som forteller at han er spent på om han får lov til å være sponsor neste sesong." (ibid)

Kan like godt tolkes som at Tufte ønsker å gi et spark tilbake som takk for sist, og at han derfor bevist feiltolker Njøsens utsagn. At han ikke vil risikere at alle sponsorene er fra andre steder betyr ikke at han ikke vil ha noen som ikke er fra regionen.

Eller kan det tolkes slik at Njøsen benytter anledningen til å gi et spark til Tufte?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:40 
Forumlegende

David Justice wrote:
Eller mener du at han er feilsitert av Glåmdalen?

Hvor?

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:41 
Klubbdirektør

Det blir for dumt hvis man takker nei til sponsorer :evil: . Uenighet og gammelt grums...; glem det og se framover!

Profile  

PostPosted: 12 Nov 2010, 21:46 
Materialforvalter

David Justice wrote:
Draugen wrote:

Eller kan det tolkes slik at Njøsen benytter anledningen til å gi et spark til Tufte?

Ikke det sitatet. Det står at det ble gitt til glåmdalen onsdag og gjalt markedsdelen generelt og var ikke retttet mot noen spesiell (hvis jeg har forstått det rett). Tuftes kommentar er tydeligvis et svar på dette.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]