KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 31 Oct 2010, 22:15 
Trener

Veldig stolt over gutta i kveld.

Stolte er de vel på østkanten også over at søppelaget deres la seg mot Liv Fossekallen.

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 22:19 
Forumlegende

David Justice wrote:

Stolte er de vel på østkanten også over at søppelaget deres la seg mot Liv Fossekallen.

Sågar Arne Erlandsen sa på NRK Radio etter kampene at Hønefoss møtte et passivt lag, ja.

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 22:25 
Forumlegende

Rosenborg hadde skåret i de siste 17 kampene før denne.
KIL spilte Rosenborg usikre med sitt gode defensive spill i dag.
Hadde man bare vært like konsekvente i mange av de andre kampene.

Synd at man ikke vinner kampen selv om det ikke hadde hjulpet slik alt ble i kveld.
Og det er utrolig at man ikke får et mål i 2.omgang.
Det har vært en del uavgjorte man absolutt burde ha vunnet etter kjempsesjanser.

Men den kvelden nedrykket ble konkret - så avsluttet man med verdighet!

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 22:41 
Klubbdirektør

For en flott siste hjemmekamp :D Jeg er kjempestolt av gutta og dere på felt J :!: Stor applaus og takk :D

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 22:43 
Materialforvalter

Uten at jeg så kampen...

Sterkt resultat, og som ivo nevner avsluttet KIL med verdighet.

Da blir det tilbake til Gjemselund neste år :wink:

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 22:57 
Forumlegende

Kveldens kamp kunne ha vært en taktisk triumf, men når vi trenger sårt 3 poeng hadde jeg gjerne sett at man sendte opp hele laget inkl. keeper på cornerne på slutten og ikke skrudd de bak mål. Men det er nok også det eneste jeg har å utsette på innsatsen i kveld. 0-0 mot RBK veldig bra, det er vi som spiller de dårlige og selv om det er veldig lavt tempo og sikkert en kjedelig kamp for den nøytrale tilskuer klarer vi å holde nerve i kampen helt til slutt. Jeg tror faktisk jeg hadde vært enda mer skuffa om vi hadde klart å vinne og så fått høre at Hønsa også vant og våre 3 poeng hadde vært til ingen nytte.
Mange som gjørt det vledig bra i dag. Linnes fortjent banens beste, men Bobbie like bak. Tobias blir også spilt god av RBK da han kun får relativt lette baller å jobbe med i starten og er god og varm i trøya når de harde skuddene begynner å komme. Tuelo har noen finter som er av en anne verden og jobber bra defensivt, hadde passningene vært like presise hadde nok BB gått til deg. Sturød vedlig mye bedre enn i Bergen, men ødelegger for seg selv ved å slå to cornere bak mål på slutten av kampen. Risholt veldig mye dårligere enn i Bergen, men husk at det å spille ensom svale på topp når de 10 andre på laget ligger godt nede på egen banehalvdel ikke er noen enkel jobb. Det som gjorde at han fremsto så bra i Bergen var også at han var veldig god til å lese hvor ballen fra Niang og innleggene fra kant havnet, en helt annen rolle enn det han hadde i dag. Niang og Risholt sammen er en farlig kombinasjon vi bør få se i Stavanger.
Samtidig var det punktum for videre tippeligaspill i dag, vemodig men ikke overraskende. Da blir det nok en sessong med adecco, men forholdene tatt i betrakting kunne det vært mye verre. Vi kunne ha gått konkurs og bli flytta langt ned i divisjonssystmet. Takk til gutta for årets hjemmekamper, Viking kampen ser jeg på TV, og siden den ikke betyr noe som helst håper jeg gutta slipper seg løs og leker med ballen.

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 23:04 
Trener

ivo wrote:
David Justice wrote:

Sågar Arne Erlandsen sa på NRK Radio etter kampene at Hønefoss møtte et passivt lag, ja.

Det som gjenstår av sesongen er vel da å heie på Fredrikstad (eventuelt Sarp) mot Liv Fossekallen i kvalikken.

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 23:08 
Forumlegende

David Justice wrote:
ivo wrote:
David Justice wrote:

Det som gjenstår av sesongen er vel da å heie på Fredrikstad (eventuelt Sarp) mot Liv Fossekallen i kvalikken.

Tøft om de får Strømmen eller LøvHam hjemme i 1.kvalkamp og ryker ut der og da.
Andreas Moen (Strømmen) senker dem med skudd fra 30 meter...

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 23:20 
Trener

ivo wrote:
David Justice wrote:
ivo wrote:
David Justice wrote:

Tøft om de får Strømmen eller LøvHam hjemme i 1.kvalkamp og ryker ut der og da.
Andreas Moen (Strømmen) senker dem med skudd fra 30 meter...

He he, det er ikke utenkelig at så skjer, så ræva som LF hønene spiller. :D

Profile  

PostPosted: 31 Oct 2010, 23:47 
Klubbdirektør

Calle rørt til tårer over kåringen:

http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7361080

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 00:52 
Klubbdirektør

Tony roser supporterne, og det er jeg helt enig i :D

" Jeg vil gi honnør til supporterne våre. Selv om vi akkurat har rykket ned, har de helt klart holdt eliteseriestandard i år, og det er vi veldig glade for, avslutter Gustavsson."

http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... 184404.ece

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 01:02 
Klubbdirektør

Deilig å se et KIL-lag som kjempet og ga RBK kamp om seieren. Jeg syns til og med at KIL var bedre enn trøndera og de

hadde nok sjanser til å vinne. Nå gikk det jo som de fleste fryktet; vi rykket ned. Godt å se at vi avslutter med stil. Det må

være lov å si at vi går ned med flagget til topps. Laget og klubben har hatt mye motgang, men de aller fleste kampene har

vært jevne og med noe mer flyt hadde vi fortsatt vært et tippeligalag.

Herlig at supporterne synger 30 min etter kamp. For min del kunne vi gjerne holdt på enda lenger :wink: .

Forza Vinger :!:

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 02:38 
Klubbdirektør

ivo wrote:
David Justice wrote:

Her kan du jo se hvordan klanen tenkte i forkant av kampen(e). Patetisk gjeng, og spillerne tenkte vel noenlunde på det samme !
http://www.vpn.no/vpn_spesial/tap_og_vinn_med_samme_sinn

Men vi vet jo hvor sølvlag pleier å ende påfølgende år.

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 03:05 
Saftblander

Er det noen som har opptak av kampen eller vet hvor jeg evt. kan få lastet det ned?

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 08:22 
Klubbdirektør

Oktober endte med nedrykk, og det var slett ikke uventet. Syns gutta skal ha all honnør for kampen i går. Det var en verdig avslutning på TL-kampene på Gjemselund.
Dessverre viste gårdagen hvorfor vi må ned i Adeccoligaen. Vi putter ikke tross flere store sjanser.
Det var en morsom kamp, og vel verd å droppe halloween-feiring :-)

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]