Innflytteren wrote:
Da må i så fall ikke førsteomgangen gjenta seg, samtlige må få inn i hodet at full gass fremover, en fandenivodskhet og "jeg skal ha ballen"-innstilling er det eneste som hjelper. "Ok, nå har jeg fått ballen...hva skal jeg gjøre nå da?" fungerer så lite i TL...
I tillegg må hønsa tape eller spille uavgjort mot Sandefjord...optimismen synger på siste værs nå merker jeg...
Halmstrået begynner å bli rimelig tynt ja. Det er vel så tynt at kanskje spillerne våger å slippe seg litt løs?
Førsteomgangen i går er noe av det flaueste jeg har sett på lenge. Skulle ikke tro at det var spillere som kjempet for framtida si som var utpå der. Andreomgangen var betraktelig bedre, men vi scorer ikke på sjansene våre. Udyktighet, uflaks eller stang ut? Vi må vel bare innse at vi ikke er dyktige nok i begge ender av banen.
På søndag er det nok kjørt ja. Skulle vi,mot formodning slå RBK, så skulle det ikke forundre meg om Hønsa slo VIF også. Er vel ikke mye hjelp å få fra den kanten tipper jeg.
Nei, vi får bare innstille oss på Adecco, satse på at vi får orden på økonomi og får en spillerstall som består av unge og sultne spillere, slik at vi igjen kan vinne fotballkamper med spill vi kan være stolte av.