mikeb wrote:
Takk til Vidar Riseth for ett kongetiltak i kampen for å redde klubben, og en ekstra takk til de spillerne som stiller opp. Artig kamp, selv om det ikke blir samme spenningen som i en seriekamp. Stort å se Myggen i KIL drakt, lenge siden vi har hatt en sentral midtbanespiller som har servert passninger på sølvfat som det Myggen gjør. Tror jeg ser han slå en feilpassning. Frigård har også krutt i støvla, trengte noen runder tilsnakk for å få han til å sentre til Riseth, får ikke Frigård til å gi fra seg ballen innefor 16. metern selv om det er showkamp

Og Nils Arne Eggen still gjerne med Sverre Brandhaug på laget når RBK kommer til Gjemselund om en uke

Håper kampen drar inn noen grunker og at alle som deltok har en bra bankett i kveld.
Enig i oppsummeringen av kampen. Tydelig at Myggen forsatt kan underholde. Tøft å se ham i rødt. Frigård var ego, men god og en av de som gutsa skikkelig. Elers var Kenta, Basma og S.Stensaas gode syns jeg. Artig påfunn med golfbil på innbytte

Og flott tiltak med telt og servering bak hovedtribunen. "Mine" gjestepublikummere satte pris på det.
Kort oppsummert; lenge siden det har vært så trivelig på Gjemselund tross det kalde været.