KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: Kamptråd KIL-Start
PostPosted: 17 Oct 2010, 23:12 
Klubbdirektør

Syntes det var en herlig kamp i dag :D Som Tv2 sa: En av de råeste kampene i årets TL. Men synd det ikke ble 3 poeng :(

Glåmdalen skrev i går: "...understreker Eide, som styrer KIL-skuta under kampen i morgen. Hovedtrener Tony Gustavsson soner karantene." Men Tony var jo der i dag :roll: Mye merkelig informasjon, synes jeg. Forresten herlig og se hvordan han takket J-feltet etter kampen, og det var vel fortjent :D

Thomas Myhre har sviktet, ja. Forferdelig dårlig gjort, for vi hadde trengt han. Men det spørs vel om han ikke uansett har tenkt og legge opp etter denne sesongen. Ellers hadde han ikke våget og markedsføre seg selv på denne måten.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2010, 23:15 
Trener

Libra wrote:
Syntes det var en herlig kamp i dag :D Som Tv2 sa: En av de råeste kampene i årets TL. Men synd det ikke ble 3 poeng :(

Glåmdalen skrev i går: "...understreker Eide, som styrer KIL-skuta under kampen i morgen. Hovedtrener Tony Gustavsson soner karantene." Men Tony var jo der i dag :roll: Mye merkelig informasjon, synes jeg. Forresten herlig og se hvordan han takket J-feltet etter kampen, og det var vel fortjent :D

Thomas Myhre har sviktet, ja. Forferdelig dårlig gjort, for vi hadde trengt han. Men det spørs vel om han ikke uansett har tenkt og legge opp etter denne sesongen. Ellers hadde han ikke våget og markedsføre seg selv på denne måten.

Ja, han legger vel opp. KIL ga han sjansen etter at han ble dumpet av Viking, og dette er takken.

Profile  

PostPosted: 17 Oct 2010, 23:37 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
Libra wrote:

Ja, han legger vel opp. KIL ga han sjansen etter at han ble dumpet av Viking, og dette er takken.

Ja, dette er takken. Og jeg fatter ikke at ikke dette forumet flommer over av irriterte innlegg. Jeg kan godta mye, men ikke direkte svik, og det man kan kalle primadonnanykker. Han svikter jo laget og de andre gutta, først og fremst. Samtidig som han skal være deres talsmann og betrodde?

Og det kan ikke være lett og være Dalen og plutselig bli kastet ut på i alle kamper, etter og ha sittet på benken hele sesongen.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 01:53 
Grævling

Grunnen til at det ikke flommer over her inne med negativ omtale av Myhre er vel kanskje så enkelt som at folk ikke vet noen verdens ting om hva som egentlig skjer? Da er det vel bedre å vente til ting kommer frem i lyset i stedet for å dikte opp egne ideer og få disse til å bli en slags sannhet.

Når det gjelder KIL så har jeg innsett for år og dag siden at enkelte ting bare er slik de er. Og at jeg aldri noen sinne kommer til å finne ut noe mer omkring ditt og datt. Så da er det like greit å droppe "sakene" en gang for alle. Alternativet er å bli så gal at du ender opp med å fly på veggen. Lite hjelp i det også.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 13:33 
Saftblander

Surt med uavgjort da man scorer 3 mål...

Goodson var morsom http://bildr.no/image/741186.jpeg
Kopier/lim inn hvis linken ikke gir stort bilde: http://bildr.no/image/741186.jpeg

Last edited by threep on 18 Oct 2010, 13:36, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 18:32 
Forumlegende

David Justice wrote:
Synes gutta skal ha honnør for flott innsats i dag, synes byttene burde kommet før for å trygge ledelsen på 3-2, men nå har vi jo ikke så mange forsvarsspillere å sette innpå, men Henry burde ikke spillt midtstopper. Det har kostet oss mange poeng.

Henry er vel sammen med Calle en av de spillerene som har gjort færrest tabber utifra hvor mye de har spillt. Med spillestilen til Henry hadde jeg trodd han skulle rote seg bort mye oftere enn det han gjør.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 21:23 
Trener

mikeb wrote:
David Justice wrote:
Synes gutta skal ha honnør for flott innsats i dag, synes byttene burde kommet før for å trygge ledelsen på 3-2, men nå har vi jo ikke så mange forsvarsspillere å sette innpå, men Henry burde ikke spillt midtstopper. Det har kostet oss mange poeng.

Henry er vel sammen med Calle en av de spillerene som har gjort færrest tabber utifra hvor mye de har spillt. Med spillestilen til Henry hadde jeg trodd han skulle rote seg bort mye oftere enn det han gjør.

TV2 sport kjørte en KIL spesial for ca. 2 uker siden. Etter å ha sett alle målene i alle kamper i år i den kavalkaden er jeg dessverre ikke enig med vedr. Henry. Jeg tror han hadde gjort sett glimrende i Annan rollen, men ikke i midtstopper rollen. Pga tynn stall og mange skader hadde vi vel ikke noe særlig valg og han er på ingen måte noen syndebukk i mine øyne, han har gjort en flott innsats, men i uvant posisjon.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 23:26 
Grævling

Klart seg greit som forsvarer, men den passningsfoten er da helt ute av kontroll. Får ikke frem en eneste passning til rett adresse, så jeg ser ikke helt hvordan vi kan flytte han lenger opp på banen. Greit nok at det skal være noen krigere på midten, men de må også ha et minimum av kvalitet på passninger når ballene skal fordeles videre.

Men for all del, med han, Ryen, Frejd og Håkonsen i forsvaret så blir det ikke mange baklengs neste år, i adecco :-)

....grunnen til at Linnes ikke nevnes her er at jeg helst ser at de begynner å rendyrke han på høyresiden litt lenger opp på banen.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 23:37 
Spiller

Quote:
Får ikke frem en eneste passning til rett adresse

Synes vel også han ofte dribler én for mye - og dermed roter vekk ballen i en farlig overgangsfase...men sammen med nevnte Ryen, Frejd og Håkonsen blir det en bra bakrekke neste år likevel.

Enig i at Linnes hører hjemme lengre frem på høyrekanten!

Last edited by Innflytteren on 18 Oct 2010, 23:37, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 19 Oct 2010, 10:05 
Trener

Innflytteren wrote:
Quote:

Synes vel også han ofte dribler én for mye - og dermed roter vekk ballen i en farlig overgangsfase...men sammen med nevnte Ryen, Frejd og Håkonsen blir det en bra bakrekke neste år likevel.

Denne Wiggum fra Sogndal blir vel spilleklar for a-laget neste år. Han skal jo være et stort talent som vel kan passe bra i adecco kanskje?

Profile  

PostPosted: 20 Oct 2010, 11:13 
Saftblander

David Justice wrote:
Innflytteren wrote:
Quote:

Denne Wiggum fra Sogndal blir vel spilleklar for a-laget neste år. Han skal jo være et stort talent som vel kan passe bra i adecco kanskje?

Han spilte jo adecco kamper for Sogndal før han dro til KIL i år, så han kan ikke være alt for dårlig. Han kom vel inn som inbytter i en håndfull kamper.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]