David Justice wrote:
HTK wrote:
David Justice wrote:
Roll wrote:
Libra wrote:
Haugesund er vel på 6. plass nå da. Ja, det er vel kanskje så enkelt som at penga rår. Ikke mye vi får gjort med det

Men det er jo helt forj*lig at det skal være sånn.
Penger har mye å si, men Haugesund har faktisk vært gode i år. Har fortsatt ikke tapt hjemme. Hadde KIL hatt samme flyten hjemme som i fjor
hadde vi ikke vært langt unna måkene. Men ALT som kan gå galt HAR gått galt for KIL i år. Utrolig frustrerende.
Haugesund har vel ikke gjort noen spillerkjøp av betydning, dvs. de har klart seg utmerket i TL 2010 med samme stallen sde hadde i Adeccoligaen 2009. Jeg klarer derfor ikke å la være å sende ennå flere onde tanker til Frk. Amundsen og den / de kronidiotene som ansatte han. Det kan vise seg at den "mannen" er hovedansvarlig for å ha ødelagt KIL, om ikke for alltid, så ihvertfall for veldig lang tid. Med sportslig suksess hadde økonomien fallt på plass, liten tvil om det.
HAHAHA…..

Du kan ikke seriøst mene det du skriver her frk. David, ærlig talt.
Skylde på forhenværende trener for at klubben kjører økonomien helt på ræva,
DU.. et sted går grensa. Hadde klubben vært litt mer profesjonell, hatt et styre som gjorde jobben sin så hadde ikke detta skjedd. Og dessuten så startet vel ikke klubbens økonomiproblemer i år, gjorde den det??? Klubben har kun seg sjøl å takke for den situasjonen de har kommet i. Helt latterlig å lese hva du får deg til å skrive. Dessverre er det bare å innse at KIL ikke har vært gode nok, that`s life
Nei, jeg skriver heller ikke at Frk. Amundsen har ødelagt KIL økonomien. Jeg skriver at Frk. Amundsen er hovedansvarlig for at KIL, som var like gode som Haugesund ifjor, har blitt mye dårligere enn Haugesund i år. Som en konsekvens av manglende sportslig suksess er tilskuertallet for lavt, og dermed sliter klubben, til tross for TL's laveste inntektsbudsjett, også økonomisk.
Blir for enkelt å bare skylde på forrige trener for de dårlige sportslige resultatene. Her er det flere faktorer som spiller inn.
Dere hadde ikke akkurat den beste TL starten.
Utskiftning av det forrige styre, inn med nytt styre, dårlig økonomi, mangel på folk i administrasjon, få spillere, skader, spillere som forlot klubben, flere prøvespillere var innom. Mener jeg leste at dere hadde problemer med å stille lag til treningskamper fordi dere var så få. Heldigvis hadde dere prøvespillere som kunne steppe inn.
Oppkjøringen blei selvfølgelig ikke optimal under de forutsetningene, men jeg er sikker på at trenerteamet prøvde å gjøre det de kunne utifra de spillerne de hadde til disposisjon.
Nå er jeg ikke enig i at KIL var like gode som Haugesund i fjor.
Du må heller ikke glemme at det var gode spillere som forlot klubben.
Nordlie kom jo å reddet klubben fra nedrykk tidligere, mulighetene har vært tilstede for å redde klubben fra nedrykk i år også. KIL har tatt 15 poeng på 20 kamper under Gustavsson.
Er bare å innse at det ikke er godt nok dessverre, noe tabellen viser.