KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 20:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 17 Sep 2010, 09:19 
Trener

Kontonr. som alle bør bruke 1822 33 08259

Har nå overført 500,- til "håpets" konto.

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 11:49 
Kaptein

500 overført .... Stå på ... :)

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 13:37 
Grævling

Roll wrote:
Jeg er klar til å gi Lasse :wink: . Og Raggen: Har Supporterklubben råd til å gjøre noe ala det supporterne gjorde i Bodø :?:

Ja det har vi vel gjort i flere år allerede, ved disse tider! Det begynner vel å nærme seg 200.000 i løpet av de siste årene. De har nettopp fått 25.000. I fjor fikk de totalt litt over 75.000, og det blir nok en del mer før høsten er over i ymse lotterier. Vi har vel bare ikke så stort behov for publisitet om saken som suppeklubben har i Bodø ;-)

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 14:41 
Trener

Lasse wrote:
Takk for mange gode svar! Jeg kan love at hvis vi ruller i gang en innsamling igjen, så skjer det til en egen konto som er skjermet fra KIL. Den står i mitt navn - som den har gjort det i to foregående innsamlinger. Dere er med andre ord nødt til å stole på meg, men jeg garanterer fullt innsyn i kontoutdrag etc for alle som er interessert. Jeg kan love at ikke en krone er blitt borte tidligere (tvert imot har det kosta meg litt*s).

Min holdning nå er å redde serien uten KILs fravær. Vi må klare å fullføre. Da tror jeg det blir feil å stille betingelser om støtte fra andre hold. Det får komme til senhøsten/vinteren. Jeg har lyst til å gi styret en hjelpende hånd - akutt - slik at spillerne får lønn og sesongen kan fullføres med stil. Jeg er ikke i tvil om at reiseutgifter og slike ting er krympet til det minimale.

Vi kan kreve revisor og svære opplegg som er tryggere enn dette, men i så fall har ikke jeg tid. Jeg er i full jobb og vel så det. Er disse betingelsene greie, kan jeg ta på meg å dure i gang noe her, på VG Forum og facebook etc, og så må dere gærnienger hjelpe til alt dere kan. Spre budskapet. Vi har da klart 230 000 i én aksjon før?

Ja, da har jeg gitt jeg også, uten å ane noe om hva de såkallte rike onklene eventuelt har tenkt å bidra med...

Du legger vel kanskje ut info om dette tiltaket på kil.no og får det ut hos Glåmdalen / glomdalen.no også?

Last edited by David Justice on 17 Sep 2010, 14:43, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 16:43 
Klubbdirektør

Prata med en fra Kil og han syns dem burde finne på ting over hele året og ikke bare komme med ting på høsten. Da kan det bli for mye av det gode. Enig der. Personen er ikke med i styret som sa dette.

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 23:25 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Prata med en fra Kil og han syns dem burde finne på ting over hele året og ikke bare komme med ting på høsten. Da kan det bli for mye av det gode. Enig der. Personen er ikke med i styret som sa dette.

Syns egentlig KIL har vært ganske flinke til å finne på ting med tanke på antall ansatte/frivillige :) . Kunne kanskje vært noe mer, men det

som monner mest er å få fler folk til å gå på kamp. Det er vel her de store pengene til daglig drift ligger. Enda fler lokketilbud, pauseinnslag,

gjesteartister, gags hadde kanskje trukket fler. Særlig de som ikke er så interessert i utgangspunktet. Kanskje kunne flere barn ha møtt opp

med artister/underholdning fra MGPjr f eks. Barna kunne ikke gått alene..., så da hadde flere voksne også kommet. :wink:

I bunn og grunn må det jobbes for å skape en stolthet rundt KIL som hele distriktet kan stå bak, og som gjør at folk møter på kamp uansett

tabellposisjon osv. (Som f eks Aalesund)

Profile  

PostPosted: 17 Sep 2010, 23:51 
Klubbdirektør

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 92176.html

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 09:04 
Forumlegende

Libra wrote:
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/spillerne-overrasket-over-kilkrisen-3292176.html

25% er selvsagt veldig mye.
Når hele ståa kommer overraskende på spillerne, så er det selvsagt helt forståelig om man steiler.

At man i ledelsen ikke har sett på noe tall før nå på høstparten sier alt.
Og det var vel nye daglige leder som begynte å se på tall.
Fungerende daglige leder, Ms Arnseth sa endog i radiosporten Nrk fredag som var 07:50 at klubber a la KIL ikke fikk kompetente folk...

Klubben må selvsagt fort vise offentligheten utviklingen i hva de selv klarer å få til - også med tanke på den frivillige kronerullingen.
Kronerullingen kan neppe alene redde klubben. og uten klare tall fra styret nå, så vet man ikke om ting egentlig kan nytte.

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 13:57 
Klubbdirektør

Da er andesalget i gang ser jeg. Så løp og kjøp!! Her har man jo til og med sjans til å få igjen pengene sine. :)

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 14:08 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Da er andesalget i gang ser jeg. Så løp og kjøp!! Her har man jo til og med sjans til å få igjen pengene sine. :)

Hvor?

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 14:20 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Roll wrote:

Hvor?

Marken og Bakgårdfesten bl a:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2821

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 15:16 
Klubbdirektør

Her den nye KIL-sangen. Snufs, snufs...Tenk om dette blir borte :cry:

http://www.glomdalen.no/kil/article5315432.ece

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 16:06 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:
Roll wrote:

Hvor?

Marken og Bakgårdfesten bl a:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2821

OK :) Da har jeg kjøpt 5 andeler.

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 22:13 
Trener

Lasse wrote:
Jeg driver og vekker det gamle kontonummeret. Det er et godt nummer...*s

Sendt over et bidrag selv nå.

Så til et spm til deg, Lasse (evt. Raggen). Det er jo mulig å legge inn fast overføring hver måned. Kunne selv tenke meg å starte med f.eks. 200,- i måneden i fast overføring f.eks til dette kontonummeret. Da vil vi ha startet en "kronerulling" på forskudd. Det kommer vel tider hvor det vil bli nødvendig igjen. Evt. om Supporterklubben "sitter på" kontoen og pengene. Det må Raggen svare på.

For de fleste av oss så er månedlige overføringer på 50,-, 100,-, 200,-, 400,- e.l. småpenger, men om mange legger inn slike overføringer og det går over måneder så blir det til slutt mye penger....

Har selv en slik til SOS International hver måned, og det merkes ikke akkurat godt. KIL er et formål jeg bryr meg minst like mye om å overføre penger til fast.

Hvem tar stafettpinnen videre?

Og KUDOS til alle fra motstanderlag som er med i aksjonen. Kula fra Hønefoss m.fl. har supportersjela i behold.

Profile  

PostPosted: 18 Sep 2010, 22:17 
Klubbdirektør

Det kunne jeg tenke meg også. Jeg merker ikke 2-300 kr. i mnd. Og det er penger som ellers bare blir sølt bort på andre ting - som er mye mindre viktige enn KIL's framtid/overlevelse.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]