KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 15:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 09 Sep 2010, 23:49 
Klubbdirektør

Det er nesten så jeg ikke tørr å si at jeg er fra Kongsvinger og holder med Kil. At dem ikke har funnet ut dette lenge før er et under. Dem kan ikke ha sett på papirene hvor mye penger dem egentlig har å bruke.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 07:04 
Forumlegende

Libra wrote:
ivo wrote:
Lite lystelig lesning fra kil.no: http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2796 ... i alle skisseres det at der høyst mulig at utfaller blir bedrøvelig.

Alternativ 2 er da vel ikke så ille?

Nei, men opphør skisseres jo som en reell mulighet også. Nedrykk til 2.div er heller ikke jubel.
Men selvsagt går dette i orden - det nærmest lover en av pengegubba i avisen i dag...

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 09:25 
Klubbdirektør

Selvsagt er det vel ikke..Men det var jo litt hyggelige og optimistiske toner fra Thorstensen :D Det hadde vært så flott om dette kunne ordnes uten at kommunen må trå til, for da får alle KIL-hatere blod på tann.

Ellers har jeg stor tro på arbeidsgruppen med Jensby, Langhelle og forhåpentligvis Mohn. Det skal jo komme flere navn etter helgen. Det er disse gutta som burde sitte i styret, synes jeg. Og de har jo stor tillit til Raabe - noe som også er betryggende. Men kan ikke annet enn og føle medlidenhet med det sittende styret heller. Skjønner ikke at de får sove om natta....

Og så han som ofrer hele mnd.lønna si for KIL da..utrolig flott gjort :!:

Last edited by Libra on 10 Sep 2010, 09:26, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 09:48 
Kaptein

Kan jo få inn han der Jan Johansen i styret, siden han tydligvis har svaret på alt. Trur faen i mæ jeg lanserer'n som statsministerkandidat i samma slengen.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 09:54 
Klubbdirektør

Ja, du sier noe...Det mest irriternde er at han ikke holder seg til fakta en gang, når han diskuterer. Hans sannhet = sannheten. Men det nytter ikke og få stoppet kjeften på han. Jeg har prøvd på alle mulige måter. Ved og ta igjen med samme mynt, godsnakke og framheve det som er bra med han, og ærlige tilbakemeldinger. Ingenting nytter... så det har jeg gitt opp....

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 10:17 
Kaptein

jeg er ikke akkurat av de med høyest lønn, er ikke rik... men er faen mæ villig til og gi kil opptil 10 % av lønna mi ut året ....det blir smalhans, mindre øl på grafen.. men KIL betyr mye for meg... er det flere som kunne tenkt seg å vært med?? si man tjener 20 000, det blir 2000 i mnd i 4 mnd, 8000 ut året, vi er over 700 medlemmer i supporterklubben hvis 100 av de gir 10% av lønna i 4 mnd blir det 800 000.... da har vi rett og slett redda klubben ... noe penger kommer inn fra andre tilltak å... hvis noen syntes det er mye hva med halvparten 5% det blir da allikevel 400 000... det hjelper klubben stort..... det er tross alt vår lidenskap, klubben i våre hjerte.. er det noen som er med???? :D

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 11:04 
Kaptein

Libra wrote:
Ja, du sier noe...Det mest irriternde er at han ikke holder seg til fakta en gang, når han diskuterer. Hans sannhet = sannheten. Men det nytter ikke og få stoppet kjeften på han. Jeg har prøvd på alle mulige måter. Ved og ta igjen med samme mynt, godsnakke og framheve det som er bra med han, og ærlige tilbakemeldinger. Ingenting nytter... så det har jeg gitt opp....

Har slengt mæ på litt jeg også. Har siste innlegg en så lenge, Andrej R med Fantonald bilde. Må si at jeg kan gøtt slenge meg på Bergerud sitt forslag her, har slutta å drekke så de penga enn ellers hadde drøkki opp kan jo gå tel no langt viktigere enn egen promille. Men da må'n få med sæ mange fleir.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 11:21 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
Libra wrote:

Har slengt mæ på litt jeg også. Har siste innlegg en så lenge, Andrej R med Fantonald bilde. Må si at jeg kan gøtt slenge meg på Bergerud sitt forslag her, har slutta å drekke så de penga enn ellers hadde drøkki opp kan jo gå tel no langt viktigere enn egen promille. Men da må'n få med sæ mange fleir.

Jeg har skjønt at det var deg :wink: Takk for hjelpa :D Han er i godhjørnet i dag, ser det ut til...og provoserer vilt. Det er et flott forslag bergerud kommer med, men 10% av lønna kan jeg ikke love. Men en tusenlapp i mnd. går greit :D

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 11:36 
Forumlegende

Flott at ressurspersoner nok en gang går inn og redder klubben (forhåpentligvis)

Jeg håper man får klubben vel i havn nå, så får man heller starte på nytt om vi rykker ned med et yngre lag. Man må innse at vi mister spillere etter sesongen. Redder vi plassen i TL så må man likevel ikke gape over for mye på budsjettbiten. Det er fullt mulig å prestere med yngre spillere jamfør Linnes og Gerson. Det er veien å gå. Det er ike krise om vi ikke spiller i TL. Men det skulle da ikke være noe problem å være et AL lag heller med en fornuftig økonomi og mange unge spillere. kan Sogndal så kan vi. Studietur dit kunne kanskje vært på sin plass for styre og stell?

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 12:56 
Reserve

bergerud wrote:
jeg er ikke akkurat av de med høyest lønn, er ikke rik... men er faen mæ villig til og gi kil opptil 10 % av lønna mi ut året ....det blir smalhans, mindre øl på grafen.. men KIL betyr mye for meg... er det flere som kunne tenkt seg å vært med?? si man tjener 20 000, det blir 2000 i mnd i 4 mnd, 8000 ut året, vi er over 700 medlemmer i supporterklubben hvis 100 av de gir 10% av lønna i 4 mnd blir det 800 000.... da har vi rett og slett redda klubben ... noe penger kommer inn fra andre tilltak å... hvis noen syntes det er mye hva med halvparten 5% det blir da allikevel 400 000... det hjelper klubben stort..... det er tross alt vår lidenskap, klubben i våre hjerte.. er det noen som er med???? :D

Stian. Ikke for å strå salt i såret. Men en god del av medlemmene er unge mennseker, nyfødte, noe dyr osv. De har ikke mulighet til å betale for KIL skal reddes. Skal KIL kunne reddes må de store og tunge befriftene rundt om i distriktet trå til (igjen). De er der det er penger å hente. Det er jo ikke meningen at du og (jeg) skal betale for at hjulene i KIL skal rundt.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 13:14 
Klubbdirektør

Er enig med Ronny her. Hvor mange ganger har ikke folk redda Kil i de siste 3 årene. Har jo hvert samla inn penger hvert år. Og da en ny sesong begynner står styret frem å sier at i år skal det gå så mye bedre. Jeg ser det. Har jo ikke hvert et eneste år uten at dem ligger minus. Jeg kan gi litt, men i løpet av alle de åra jeg har hvert supporter I kil har det blitt noen tusen dit ja. Så jeg vet ikke om jeg er så hissig til å gi så mye i år. Om ca 1 år er det like jævlig igjen der nede. Og samme jamringa i avisa.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 13:19 
Kaptein

Janko wrote:
Er enig med Ronny her. Hvor mange ganger har ikke folk redda Kil i de siste 3 årene. Har jo hvert samla inn penger hvert år. Og da en ny sesong begynner står styret frem å sier at i år skal det gå så mye bedre. Jeg ser det. Har jo ikke hvert et eneste år uten at dem ligger minus. Jeg kan gi litt, men i løpet av alle de åra jeg har hvert supporter I kil har det blitt noen tusen dit ja. Så jeg vet ikke om jeg er så hissig til å gi så mye i år. Om ca 1 år er det like jævlig igjen der nede. Og samme jamringa i avisa.

situasjonen kan da være at vi spiller 5-6 div.... er det og foretrekke??

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 13:54 
Klubbdirektør

Ingen fare med at de store innvestorene lar Kil spille i 5-6 div. Det har hverken dem eller kommunen råd til. De sitter bare å venter for å se hva som skjer med innsamlinger og liggnenende. Og så gir dem det som mangler. Akkurat slik som sist. Men det er vel ikke vi som skal redde Kil hvert eneste år. Eller? For å få Kil til å gå rundt må de som spytter i penger heretter ha folk som kan sjekke regnskapet regelmessig. Hvis ikke dem gjør det så går det slik som det har gjort hver år.

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 15:08 
Reserve

bergerud wrote:

Rakna for deg nå ell??????????????

Profile  

PostPosted: 10 Sep 2010, 15:55 
Reserve

et spørsmål. hvor mange voksne medlemmer er det i supporterklubben

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]