KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Jul 2025, 05:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 04 Sep 2010, 18:04 
Klubbdirektør

Enig i at mange av innleggene på Glomdalens debatter er så lite seriøse at de ikke fortjener noe svar. Da kan taushet være vel så

mye verdt som motinnlegg. Når det er sagt så er det veldig tilfredstillende at det kommer inn noen positive og saklige innlegg i ny og

ne også. Så takk til Libra og andre som orker. Men det tar fryktelig mye tid og i lengden kan man jo ikke bo på forum rundt omkring

heller. I går kveld gikk det med fem og en halv time for min del, og jeg har ikke tenkt å holde på slik særlig ofte.

Last edited by Roll on 04 Sep 2010, 18:05, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 18:26 
Klubbdirektør

Nei, det tar veldig mye tid og følge med på alt dette. Det er jeg helt enig i :wink: Men jeg klarer altså ofte ikke og la drittpratet stå uimotsvart, for da føler jeg at de tror de har rett, og at "alle" er enige med dem. Jan J. blir jeg ikke klok på. Han skriver jo som han gjør, men plutselig får jeg bra-er fra han på innlegg som er postive til KIL :shock:

Jeg får se hvor lenge jeg gidder, men jeg synes KILs situasjon nå om dagen er verdt og bruke litt tid og krefter på. Tenk om kommunen (hvis de skal gå inn med mer penger) får et inntrykk av at KIL ikke betyr så mye for folk? Skrekk og gru. Men de baserer vel sine avgjørelser på annet enn dette, får jeg håpe :roll:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 19:36 
Grævling

Det kan vel sies mye og mangt om de som sitter og regjerer i kommunen, men såpass tror har jeg da på dem at ikke debatten på gla`dalen begynner å bli avgjørende for mulige bevilgninger ;-)

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 19:51 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Det kan vel sies mye og mangt om de som sitter og regjerer i kommunen, men såpass tror har jeg da på dem at ikke debatten på gla`dalen begynner å bli avgjørende for mulige bevilgninger ;-)

Jeg får håpe det, men føler meg søren ikke trygg :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 20:05 
Forumlegende

http://www.glomdalen.no/kil/article5278148.ece

Neimen ikke lett å være treneren heller.
Loves 3 til 5 spillere og ender opp med 1 som leies og 1 som selges, og faktisk kunne 2 vært solgt.

sitat:
".Klarer spillerne dette, å berge plassen, skal de ha hedersmedalje alle sammen! "
Sant så sant.

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 00:08 
Reserve

Hva om alle kjøper to billetter de siste hjemmekampene? Da. Vil jo billettinntektene tilsvare full stadion ca. Jeg har ikke fått vært bortover å sett kamp enda i år, men tenkte å se en eller to før sesongen er over. Og betaler gledelig for to pluss at jeg prøver å fylle bilen. Jo fler som bidrar med litt jo bedre er det jo. Trengs et skippertak fra alle nå. Jeg er faktisk så skada i huet at jeg tror på ny tl kontrakt.

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 11:15 
Reserve

Jeg tror jammen på ny kontrakt selv.
Har overtalt 5 fra jobben som ikke er KIL interresserte til å komme på kamp, måtte love dem gratis øl før og etter kamp.
Dette er et Oslo firma..hehe.

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 13:25 
Klubbdirektør

ivo wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5278148.ece

Neimen ikke lett å være treneren heller.
Loves 3 til 5 spillere og ender opp med 1 som leies og 1 som selges, og faktisk kunne 2 vært solgt.

sitat:
".Klarer spillerne dette, å berge plassen, skal de ha hedersmedalje alle sammen! "
Sant så sant.

Denne artikkelen beskriver vår flotte, sympatiske trener, og hvordan han har tatt denne situasjonen på strak arm, og hvordan han setter klubbens eksistens foran egen og lagets suksess. Og at han bevarer optimismen og stå-på-gleden og positiviteten, tross alt. Beundrigsverdig, rett og slett.

Men engasjerer dette Glåmdalens debattanter? Nei. Det er kun de negative oppslagene som engasjerer. Så på et vis kan man kanskje forstå Glåmdalen, og deres negative oppslag om KIL også, for det er jo det folk tydeligvis vil ha. Jeg synes det er flaut, rett og slett, overfor både Tony og gutta :?

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 14:53 
Klubbdirektør

borgen wrote:
Jeg tror jammen på ny kontrakt selv.
Har overtalt 5 fra jobben som ikke er KIL interresserte til å komme på kamp, måtte love dem gratis øl før og etter kamp.
Dette er et Oslo firma..hehe.

Jeg klarte ikke og overtale 2 av gutta på jobben. Den ene begrunnet det med at han skulle ha fri på søndager :shock: Folk er jammen forskjellige 8) Men vi stiller nå 5 stk. allikevel :wink:

Profile  

Post subject: Konst. styreleder
PostPosted: 05 Sep 2010, 16:09 
Materialforvalter

Har fått høre at KILs konstituerte styreleder Kent Inge Waaler dro på to ukers ferie - rett etter at de økonomiske problemene kom for en dag. Det sier ABSOLUTT ALT om hva slags supperåd som styrer sjappa.

Med slike holdninger fra dem som skal lede redningsaksjonen, er det bare å gi opp.

Profile  

Post subject: Re: Konst. styreleder
PostPosted: 05 Sep 2010, 16:51 
Klubbdirektør

Plazan wrote:
Har fått høre at KILs konstituerte styreleder Kent Inge Waaler dro på to ukers ferie - rett etter at de økonomiske problemene kom for en dag. Det sier ABSOLUTT ALT om hva slags supperåd som styrer sjappa.

Med slike holdninger fra dem som skal lede redningsaksjonen, er det bare å gi opp.

Er det mulig? Da kan man kunsten og gi blaffen og slappe av - for og si det sånn....Skremmende :!: Til og med statsministeren og statsråder avbryter ferien når det skjer ting som krever deres tilstedeværelse.

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 16:59 
Reserve

Ikke statsministeren da. Han er jo hjølpeslaus. Stikker jo av når det butter litt imot han

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 17:13 
Klubbdirektør

La meg slippe og forsvare han da..Jeg har i grunnen nok med KIL om dagen :wink:

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 22:23 
Klubbdirektør

Brurud wrote:
Hva om alle kjøper to billetter de siste hjemmekampene? Da. Vil jo billettinntektene tilsvare full stadion ca. Jeg har ikke fått vært bortover å sett kamp enda i år, men tenkte å se en eller to før sesongen er over. Og betaler gledelig for to pluss at jeg prøver å fylle bilen. Jo fler som bidrar med litt jo bedre er det jo. Trengs et skippertak fra alle nå. Jeg er faktisk så skada i huet at jeg tror på ny tl kontrakt.

Jeg har bestemt meg for å få med så mange som mulig på de siste kampene. Får jeg med en, to eller fler så monner det hvis flere tenker slik. Og får jeg ikke med meg noen så kjøper jeg uansett en billett eller to ekstra. :D

Var på Kongsvinger i helga og prøvde å kjøpe billetter til Sandefjordkampen. Da oppstod et uventet problem; jeg fikk ikke tak i billetter noe sted. Prøvde først på Statoil men de hadde ikke kontakt med billettservice. Samma problem hadde posten og på Gjemselund var det ingen bortsett fra at det ble en hyggelig liten prat med Henry B. Dette er sikkert ikke noe KIL kan noe for eller kjenner til, men jeg håper det er i orden igjen i morra. Veldig irriterende og unødvendig nå som hver solgte billett er så viktig. :x

Profile  

Post subject: Re: Konst. styreleder
PostPosted: 05 Sep 2010, 22:29 
Klubbdirektør

Plazan wrote:

Hvis dette stemmer er det høyst kritikkverdig! :roll: Håper han skammer seg.

Men den som gir seg er feig og vi har forsatt en mulighet her. Slutt å tenke negative tanker :lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]