Libra wrote:
Vi må uansett ta til motmæle mot dumskapen, Raggen. Det er ikke noe annet valg, slik jeg ser det. Ser du hvor mange "bra'er" han får denne Jan Johansen? Fra folk som applauderer det han mener? Og ser du hvor mange som tar til inntekt for "mot KIL" at det meste er negativt i kommentarene? Jeg synes det er skremmende, for og si det mildt, og det går rett og slett på nervene løs for meg innimellom

Jo, du/jeg/andre har faktisk et valg. Jeg lar meg ikke diktere av klovner på debatten til Gla`dalen. Det eneste han er ute etter er å provosere nok til at noen vil underholde han gjennom dagen. Og du biter dessverre på gang etter gang. Han har vel også fått meg til å "hoppe" noen ganger i løpet av sesongen, men du ser jo selv at det ikke er noe poeng i å diskutere med gjøken!
Jeg kan heller ikke se det store poenget i å legge ned sjela si i debatten der inne. Som alle ser er den stort sett crap fra ende til annen. Oppadgående mennesker ser dette, og det er vel fint få som tar noe av det som serveres der inne seriøst. Blir som sms-spalten i papirutgaven. Dette er humor for folket i distriktet, og det er jo gøy at de selv kan være med å bidra anonymt til underholdningen.
....og når det går på nervene løs så har det gått for langt, da har dessverre Jan J fått alt for stor innvirkning i livet ditt