Den siste store tifoen for sesongen blir til den nest siste kampen i årets sesong, hjemme mot Rosenborg.
I og med at vi har satt av litt liten tid på de foregående tifo-dugnadene setter vi denne gangen av 4 helger. Disse blir da som følgende:
Lørdag 21 August - 11:00 - 18:00
Søndag 22 August - 11:00 - 16:00 (hjemmekamp mot Haugesund klokken 18:00)
Lørdag 4 September - 11:00 - 18:00
Søndag 5 September - 11:00 - 18:00 (Ser ikke ut som om det er noen kamper denne helgen)
Lørdag 9 Oktober - 11:00 - 18:00
Søndag 10 Oktober - 11:00 - 18:00 (Ikke ført opp noen kamper denne helgen heller)
Lørdag 16 Oktober - 11:00 - 18:00
Søndag 17.Oktober - 11:00 - 18:00 (hjemmekamp mot Start klokken 18:00)
Som reserve/ekstradag setter vi også av Lørdag 30.oktober (dagen før kampen mot RBK) i tillfelle noe skulle stå igjen.
Denne tifoen blir ikke like stor, utfordrende og tidskrevende som de to foregående. At vi i tillegg har satt av så mye tid bør gjøre det meste enklere.
Håper så mange som mulig har mulighet til å bli med på å hjelpe til på dette. Det kreves ingen kunnskaper what so ever og vi trenger all den hjelpen vi kan få. Om du kommer og hjelper til i bare 5 minutter så er vi evig takknemlige. Her kan man seff komme og gå som man vil

Skriv deg gjerne opp her, eller facebook (skal lage egen event) eller send meg en melding på 41 42 77 91

Når det gjelder hvor dette blir så kommer jeg tilbake til det. Ikke alltid like lett og enkelt å skaffe noe sånt på Kongsvinger.
edit 1: Fint om denne nok en gang kan få stå som sticky
edit 2: Jeg kommer forresten til å lage en del småbannere samt noen flagg (til generelt bruk og ikke noe med denne tifoen å gjøre) hele neste uke, så hvis du vil være med å male litt så skrik ut