KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 22 Aug 2010, 22:48 
Klubbdirektør

Altfor mange hengehuer!!!!

Ja, det ser svart ut, MEN vi har fortsatt ikke rykket ned. Skjerpings :!: :!: :!:

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 22:51 
Klubbdirektør

Roll wrote:

Ja, det ser svart ut, MEN vi har fortsatt ikke rykket ned. Skjerpings :!: :!: :!:

Må stikke fingeren i jorda, vet du...Realisme, heter det :wink:

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 23:15 
Spiller

Quote:

Joda...men det er tru og håp som kan vinne fotballkamper :wink:
Så jeg stemmer i med Tony: fullt trøkk de siste 9 også, så får vi se hvor vi ligger.

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 23:18 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Roll wrote:

Joda, og jeg er av natur ganske pessimistisk. Men jeg nekter å dø før jeg ser Satan i hvitøyet. :twisted: Og jeg har

opplevd større undere enn at KIL overlever i tippeligan i år. Men vanskelig ja det blir det. Poenget mitt er at det fortsatt er

håp og jeg velger å ha trua. Ikke dårlig det av en pessimist!!!

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 23:31 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Libra wrote:
Roll wrote:

Joda, og jeg er av natur ganske pessimistisk. Men jeg nekter å dø før jeg ser Satan i hvitøyet. :twisted: Og jeg har

opplevd større undere enn at KIL overlever i tippeligan i år. Men vanskelig ja det blir det. Poenget mitt er at det fortsatt er

He...he...Ok da :wink: Jeg er egentlig optimist av natur, men akkurat nå er jeg pessimist. Hørte akkurat at TV2 var like pessimistiske. Får håpe det blir bedre når jeg har sovet på det. Men det er da ikke verdens undergang om vi rykker ned heller. Mye artig med adecco også, hvis det skulle bli sånn. Seiere på Gjemselund bl.a. :wink:

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 23:34 
Reserve

Er det noe som er surmaget så er det oppsummeringen til Glåmdalen i kampreferatet under Fotball Live.
Knoten kaller kampen for gørr kjedelig og sier at ingen av lagene skapte noe...

Knoten er jo Kirkenærvalp...mye faktafeil fra den kanten

Profile  

PostPosted: 22 Aug 2010, 23:59 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Roll wrote:
Libra wrote:
Roll wrote:

He...he...Ok da :wink: Jeg er egentlig optimist av natur, men akkurat nå er jeg pessimist. Hørte akkurat at TV2 var like pessimistiske. Får håpe det blir bedre når jeg har sovet på det. Men det er da ikke verdens undergang om vi rykker ned heller. Mye artig med adecco også, hvis det skulle bli sånn. Seiere på Gjemselund bl.a. :wink:

Sant nok. Hvis det skulle gå galt og vi rykker ned som alle tror vil vi nok kunne hevde oss bra til året. Men i mitt hodet er det ennå ikke en mulighet! :lol:

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 00:50 
Klubbdirektør

Nei, vi får jo håpe at det kan snu framover. Ingenting gleder meg mer enn at du får rett :P

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 09:33 
Spiller

Enig med ivo ang glåmdalen sin LIVEoppdatering. Husker også kampen mot Godset da samme journalist (eller skoleelev er han vel kanskje?) presterte å skirve at Godset scoret etter massivt press. Det var vel en kontring etter en KIL-corner så vidt jeg husker.....

Han stilte vel etter det jeg har hørt også på Lerkendal med RBK-skjerf da han dekket RBK-KIL. Det sier vel det meste om objektiviteten (og intelligensen...)

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 10:29 
Forumlegende

Spillemessig var jo mye veldig bra og klart TL-nivå, helt fram til et visst punkt.
Mendet manglet fandenivoldsheten og vilje til å gjøre det lille ekstra.

Fortsatt ser man for mye på når Niang skal opp i lufta og løpene blir for seine da.
Så flere ganger på 0-1 at da man hadde kast var det knapt noen som ikke stod stille, altså initiativ.

Bosmannspillere som ikke jobber eksemplarisk bør videre framover kanskje ikke stille fra start.
Torp synes desverre et slikt eksempel for tiden, mens R Risholt var det motsatte.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 11:19 
Materialforvalter

27 poeng skal fortsatt deles ut - det er 6 opp til Hønefoss. Det er langt fra over. :)

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 11:23 
Trener

ivo wrote:
Spillemessig var jo mye veldig bra og klart TL-nivå, helt fram til et visst punkt.
Mendet manglet fandenivoldsheten og vilje til å gjøre det lille ekstra.

Fortsatt ser man for mye på når Niang skal opp i lufta og løpene blir for seine da.
Så flere ganger på 0-1 at da man hadde kast var det knapt noen som ikke stod stille, altså initiativ.

Bosmannspillere som ikke jobber eksemplarisk bør videre framover kanskje ikke stille fra start.
Torp synes desverre et slikt eksempel for tiden, mens R Risholt var det motsatte.

Risholt og Güven var bra, hva skjedde med Torp, var han syk? I så fall hvorfor spillte han? Skjønner ikke taktikken med Niang og Holmen, enten får begge spille eller ingen av de. Slik det er blitt nå får de ASAP avklare hvem som blir med videre ned i adecco, og viktigst er trenerspørsmålet. Hvis Tony ikke ønsker å fortsette ned i Adecco må de finne en langsiktig løsning, dvs. en som har ønsker og har guts til å tak i dette. Uansett bør det avklares nå om Tony ønsker å fortsette eller ikke? Klubben tåler ikke mer kaos. Et eventuelt mirakel i form av fornyet kontrakt får komme som en bonus. Det er nå min mening.

Last edited by David Justice on 23 Aug 2010, 11:25, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 12:04 
Forumlegende

Torp har hatt en svak kamp, det bør ikke være nok til å sette ham ut. Men vi har veldig like midtbanespillere i Torp, Risholt og Berg-Hansen som alle har sine styrker defensivt. Krogh har vist bra skudfot og presise passninger, men litt veikere i duellspillet. Mulig man bør la ham spille fram til vi har scoret og så demme opp med Roger for å holde på ledelsen.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 16:10 
Klubbdirektør

David Justice wrote:

En får håpe at styret og daglig leder i motsetning til de som har vært der tidligere kan bli værende mer enn en sesong og planlegge litt mer langsiktig en tilfellet har vært til nå.

Ny fungerende styreleder:

http://www.glomdalen.no/kil/article5235095.ece

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2010, 17:58 
Reserve

mikeb wrote:
Torp har hatt en svak kamp, det bør ikke være nok til å sette ham ut. Men vi har veldig like midtbanespillere i Torp, Risholt og Berg-Hansen som alle har sine styrker defensivt. Krogh har vist bra skudfot og presise passninger, men litt veikere i duellspillet. Mulig man bør la ham spille fram til vi har scoret og så demme opp med Roger for å holde på ledelsen.

Torp - en svak kamp??? Gutten har jo ikke vært i nærheten av sitt beste siden Riseth ga seg etter min mening... Tipper roger risholt blir en særdeles viktig brikke i avslutningen av sesongen sammen med ørjan på midten der... Torp får gjøre seg verdig en plass i start-elleveren på treninger fremover! Overhodet ikke fornøyd med den fyren om dagen!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]