KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 10:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Next
Author Message
PostPosted: 02 Aug 2010, 09:41 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/kil/article5209332.ece

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2010, 11:50 
Forumlegende

aaandreas wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5209332.ece

Veldig bra, men vi trenger vel mer enn en jr. spiller for å dekke opp for Riseth og karantener, skader i forsvaret.

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2010, 11:52 
Spiller

må si jeg er litt skeptisk! Om han har et sånnt potensiale,hvorfor har ikke adecco laget sogndal han i stallen da???

Men for tippeliga laget kongsvinger duger visst allt og alle.....

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2010, 12:03 
Grævling

Er vel mulig denne gutten også skal inn på NTG. Det siste forrige styre fikk banket gjennom var vel at KIL TF skulle forplikte seg til å kjøpe noen plasser på NTG-linja hvert år i en periode fremover. Mulig denne gutten er tiltenkt en av disse plassene. Uansett godt de også tenker på fremtiden midt opp i alt annet. Det er ikek til å komme bort fra at det kan ende med nedrykk denne sesongen. Da vil vi trolig miste en god del spillere før neste sesong, og i så fall er det greit å ha unge sultne gutter på vei opp.

Jeg ser selvfølgelig helst at vi beholder plassen i TL, men altså, adeccoliga med Linnes, Krogh, Tobias og denne nye gutten som fast inventar... kan faktisk bli gøy :-)
Fler bør de vel også få inn, og rykker vi ned så syns jeg faktisk noen også bør ta en alvorsprat med Digerud igjen. Den gutten har ikke fått vist hva han kan!

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2010, 14:26 
Klubbdirektør

Kan ikke tro han skal gå ntg, da han var "russ" i år?
Ok, Tobias Johansen skal gå idrett på øvrebyen, men det har vel noe med englandsoppholdet og gjøre.
Ern god nok ern gammal nok. Spørsmålet er vel om han er god nok!?!?
Tviler samtidig på at han er sett på som noen forsterkning.

Profile  

PostPosted: 02 Aug 2010, 16:54 
Grævling

Ja itte veit je å han har drivi me bort i bakkar å bærj-land. Men de sier jo det er en kar for fremtiden.... spørsmålet er om de vet at fremtiden kommer.... allerede i morgen ;-)

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2010, 09:05 
Reserve

http://www.dagbladet.no/2010/08/03/spor ... /12814934/

Atletico Madrid synes tydeligvis at Kim Ojo er god nok, rart ikke KIL har forsøkt å kjøpe ham.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2010, 21:06 
Trener

Skremmende stille på kil.no og hos glomdalen.no vedr. temaet nye spillere nå. Det er kun 5 dager til kampen mot hønsa. Det hadde vel vært en fordel å trene sammen før en så viktig kamp. Kanskje KIL ledelsen har gitt opp alt? Sitter også med en lei følelse av at LSK's opphentning var spikern i kista, men på den annen side: Det er 11 kamper igjen og hønsa er fortsatt ikke så veldig gode. Det er fortsatt mulig hvis de som styrer skuta endelig tørr å satse. Pengene skal jo være på plass?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2010, 21:11 
Spiller

Føler meg veeeeldig utålmodig jeg også...sjekker kil.no og glomdalen.no altfor ofte i håp om å finne gode nyheter på handlefronten...men det ser ut til at guttene må klare seg med de som nå er med. Det skulle jo i grunnen være nok til å både ribbe og steke hønsa på søndag... :roll:

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 01:46 
Grævling

Vi er en ganske liten klubb folkens. KIL.no er nok rimelig stille pga ferie denne uka ser det ut til.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 09:15 
Materialforvalter

Kunne tenkte meg å låne denne karen jeg! Selvom vi primært ikke er ute etter folk i hans posisjon!

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv ... 175954.ece

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 09:31 
Spiller

At kil.no er stille i disse ferietider er jo greit nok...men MK+ håper jeg er i full sving med å skaffe forsterkninger (ser i alle fall at andre klubber jobber med det nå...)...og glomdalen har vel ikke ferie? :wink:

Last edited by Innflytteren on 04 Aug 2010, 09:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 10:09 
Reserve

Vi får kjøpe noen gode brasilianere. Er vistnok mange tilsalgs alle steder, men er vel stort sett ikke forsvarsspillere.

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 10:32 
Trener

At det er stille kan også være en positiv ting.. De er ikke alltid lurt å reklamere for hvilke spillere man søker etter i media.. Da kan andre klubber få øynene opp og stjele dem fra oss..

Jeg har tenkt litt på aktuelle forsvarsspillere.. Hva med Birger Madsen i Vålerenga? Han er en god og spillende stopper som ikke har veldig mye tillit i Enga om dagen.. Andre kandidater kan være de to i BG, Lædre Bjørdal og Rønning.. Men de kan sikkert bli for dyre..

Ellers er en spiller som Pål Steffen Andresen også god på sitt beste, men han er jo helt ute i kulda..

Ser på aftenpostens fotballsider at Lars Iver Strand er ønsket i Alta.. Kanskje han hadde vært noe for oss??

Håper som alle at vi får gode nyheter de neste dagene!

Profile  

PostPosted: 04 Aug 2010, 10:48 
Grævling

Så en spiss på jr-laget til Sao Paulo på Ekebergsletta i går som vi nesten burde hentet, scoret begge målene når de slo et VIF-lag 2-1. Laget totalt sett var ikke stort å skryte av, selv om vi snakker om brasilianere. Men denne gutten var ram.... hadde nok i seg til å gå rett inn på et lag i TL tror jeg ;-)

....så dessverre ingen speidere fra KIL oppe på sletta ;-)

Last edited by Raggen on 04 Aug 2010, 11:08, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]