KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
PostPosted: 27 Jul 2010, 22:33 
Klubbdirektør

DV wrote:
Lance Uppercut wrote:
Alex wrote:
Til dere som står på felt J å synger med i motgang SE TIL HELVETE Å VIS DET vi prøvde å si ifra i dag men det vi får tilbake er stygge blikk å dume komentare, På felt j synger vi dskal du være negativ reis til hamar å se kamp der

Enig. Det er noen få av "supporterne" som bør vurdere hvordan de uttrykker seg på kamp, mot eget lag og egne spillere..

Innimellom bør vel også de som starter sanger ta litt selvkritikk?

Jeg sang med på alle unntatt 1. Og den sangen var så idiotisk at jeg forbeholder meg retten til å ikke synge med.

Det var når vi hadde 3 spillere i oppvarming og en eller annen begynte å synge for snublefot. Syns det var litt ufint. Vi hadde 11 mann på bana som er bedre. Hadde man sunget for en av de hadde jeg stemt i. Hadde man sunget for Krogh som varmet opp og som jeg syns kunne fått et innhopp hadde jeg også stemt i.

Men å synge for snublefot (og ikke krogh) når han varmer opp og således uttrykke at man heller vil ha ham på bana enn de 11 som har noe der å gjøre og kjemper det er rett og slett dumt.

Synger man for en innbytter så signaliserer man at man vil ha ham inn på banen fremfor en av de 11 som er der fra før. Da får man gaule på f.eks. Krogh som har noe utpå der å gjøre.

Nja, det er din tolkning. Noen synger for spillere som sitter på benken for rett og slett vite at de har vår støtte uansett om de spiller, eller ikke...
Men det er klart, skal man gjøre det, kan man liksom ikke glemme de andre som varmer opp heller..

Jeg synes vi skulle ha sunget til Kai Olav Ryen av og til, bare for å minne han på at vi ikke har glemt han ;)

Last edited by 1892 on 27 Jul 2010, 22:34, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2010, 22:42 
Trener

1892 wrote:

Nja, det er din tolkning. Noen synger for spillere som sitter på benken for rett og slett vite at de har vår støtte uansett om de spiller, eller ikke...
Men det er klart, skal man gjøre det, kan man liksom ikke glemme de andre som varmer opp heller..

Jeg synes vi skulle ha sunget til Kai Olav Ryen av og til, bare for å minne han på at vi ikke har glemt han ;)

Egentlig ikke helt uenig med deg der. Man kan ta et rush med synging for de som varmer opp for "støttens skyld" også. Men, det fordrer at man først har tatt en runde for de som er på bana og så tar en liten runde for ALLE som varmer opp.

Slik var det ikke under snublefot-syngingen mot Tromsø. Jeg må gladelig innrømme at jeg helst ser at vedkommende ikke stiller i KIL-drakt noen gang i fremtiden. Og tolket også den unødvendige sangen kun for vedkommende som en hån mot de 11 som kjemper på bana og 2 innbyttere som er bedre. Og syns egentlig at alle som sang med på akkurat den spottet og ikke støttet de 11 på bana siden det ikke var synging for dem, ei heller en runde for K.Risholt eller Krogh som også varmet opp.

Så i min boikott av sangen syns jeg at jeg støttet laget mere enn de som ville bytte ut noen av de som sang for snublefot.

Håper jeg slipper slik talentløs synging fremover på felt J, for å ta standpunkt som Alex og Lance Uppercut....

Uansett. Når det gjelder Ryen så savner også jeg at vi tar en sang eller to for ham innimellom.

Last edited by DV on 27 Jul 2010, 22:44, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2010, 23:02 
Klubbdirektør

Vi er nok ganske enige her DV!

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2010, 11:38 

A4Tech wrote:
Det er kvalikken vi må kjempe om. Det har det vært i hele år. Har aldri hatt noen annen tro enn at vi skal ta den. Og troa har jeg fortsatt

Vi kjempet for kvalik i fjor, og klarte det! Håper de klarer å kjempe seg til kvalik i år også :)
Uansett kan vi sikkert kjempe om kvalik også neste år...Samme hvilken divisjon det gjelder...

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2010, 11:41 
Forumlegende

linejnta wrote:
A4Tech wrote:
Det er kvalikken vi må kjempe om. Det har det vært i hele år. Har aldri hatt noen annen tro enn at vi skal ta den. Og troa har jeg fortsatt

Vi kjempet for kvalik i fjor, og klarte det! Håper de klarer å kjempe seg til kvalik i år også :)
Uansett kan vi sikkert kjempe om kvalik også neste år...Samme hvilken divisjon det gjelder...

Fra og med 2011 rykker de 2 siste direkte end fra Tippeligaen, og de 2 beste opp fra Addecco.År 2010 er det siste med kvalikk.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 20:51 
Forumlegende

Raggen wrote:
Dommeren(e) hadde oppfattet direkte meldinger fra vårt felt om at en eller fler av dem skulle tas/drepes etter kamp. Ja.... det er vel ingen som tror at dette er seriøst ment, og det er vel "lov" å rope ut sin misnøye med elendige dommere. Men.... det er kanskje mulig å beherske seg litt? Så er det nevnt.... og de som føler seg "skyldig" i dette kan kanskje gjøre seg noen tanker om hvordan de vil oppføre seg på tribunen i fremtiden.

Dette minner meg om en langt verre historie, og den er sann, som hendte på Kjellmyra en gang i tiden.
En gang da Kjellmyra var gode og motstanderen litt dårligere enn i vår tid.

Tror det var 1965 etter en kamp mellom Kjellmyra og Stabæk, som endte uavgjort, men hvor Kjellmyra nok ble snytt for seieren.
En gjeng samlet seg utenfor garderoben og dommeren skulle tas!
En som hadde lastebil ble sendt hjem / dro hjem for å hente denne og tau.
Dommeren skulle henges fra lasteplanet.
Basta!
Noen tok til vettet og kontaktet lensmannen i Åsnes som bodde i nærheten, og han kom.
Som den respekterte personen og store idolet i bygda fikk han kjapt roet gemyttene.

Profile  

PostPosted: 09 Aug 2010, 21:02 
Grævling

En Lensmann som blir sett på som et idol, og er respektert sier du? Finner neppe slikt i 2010 ;-)

Last edited by Raggen on 09 Aug 2010, 21:04, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]