Lance Uppercut wrote:
Alex wrote:
Til dere som står på felt J å synger med i motgang SE TIL HELVETE Å VIS DET vi prøvde å si ifra i dag men det vi får tilbake er stygge blikk å dume komentare, På felt j synger vi dskal du være negativ reis til hamar å se kamp der
Enig. Det er noen få av "supporterne" som bør vurdere hvordan de uttrykker seg på kamp, mot eget lag og egne spillere..
Innimellom bør vel også de som starter sanger ta litt selvkritikk?
Jeg sang med på alle unntatt 1. Og den sangen var så idiotisk at jeg forbeholder meg retten til å ikke synge med.
Det var når vi hadde 3 spillere i oppvarming og en eller annen begynte å synge for snublefot. Syns det var litt ufint. Vi hadde 11 mann på bana som er bedre. Hadde man sunget for en av de hadde jeg stemt i. Hadde man sunget for Krogh som varmet opp og som jeg syns kunne fått et innhopp hadde jeg også stemt i.
Men å synge for snublefot (og ikke krogh) når han varmer opp og således uttrykke at man heller vil ha ham på bana enn de 11 som har noe der å gjøre og kjemper det er rett og slett dumt.
Synger man for en innbytter så signaliserer man at man vil ha ham inn på banen fremfor en av de 11 som er der fra før. Da får man gaule på f.eks. Krogh som har noe utpå der å gjøre.