KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 15:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 11:21 
Grævling

Hm..... når det bare er en debatant som har skrevet om dette tidligere i en tråd hvor det kun har blitt posta dette ene innlegget....så kan vi vel ikke akkurat si at dette har blitt "diskutert" så veldig mye? ;-)

Etter hva jeg har forstått så var ikke "A-lags"-gutta noe bra i mandagens B-kamp, men Byfuglien ble vel kåret til lagets beste spiller selv om han spilte ving i denne kampen.

Uansett så vil nok begge disse gutta starte i helgens kamp mot FKT. Nystuen er viktig å ha med på midtbana.....han kriger stort sett like mye som Fremming og Kula, har jævlig høyt tempo og er lagets beste hodespiller....så han blir nok ikke satt ut av laget. Byfuglien er vår desidert beste back, og vil nok også starte på søndag. Jeg er mer spennt på hva Skogheim gjør i midtforsvaret......Vil Birken fortsette som midtstopper? eller setter han inn Jensen i midtforsvaret og bruker Wibe og Byfuglien på backene? Birkeland klarte seg greit mot Godset, kan ikke klage, selv om han burde kvitta seg med ballen før rotet som oppstod før Godset's mål mot KIL.

Uansett......dette er laget jeg håper Skogheim sender på bana mot FKT:

--------------Persson---------------
--Wibe--Jensen--Jaakko--Byfuglien--
---Lindau----Nystuen----Fremming---
---Olausson---Gundersen---Kalsæg---

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 12:25 
Klubbdirektør

Skogen kan da umulig sette Wibe ut av laget etter at han var så god mot Godset!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 12:57 
Materialforvalter

Det var vel enklere å ta ut laget sist helg ja, men jeg tror nok laget blir slik:
Person-Jensen, Nyberg, Birkeland, Byfuglien- Fremming, Hansen, Nystuen-Olausson, Gundersen, Kalsæg.

Forsvaret fungerte bra sist, men jeg tror han vil ha tilbake Byfuglien på venstrebacken.

På midten må Nystuen tilbake og det blir på bekostning av Lindau, selv om han var god mot Godset.

Foran blir det som sist.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 13:03 
Grævling

Fullt mulig du får rett med dette laget Carrick....dessverre får jeg vel si.... Hvis han virkelig fortsetter med Birken i forsvar så skjønner jeg ingen ting....vi har bedre folk å bruke på den plassen.

Greit at forsvaret var bra sist, sammen med Birken......men så skal det jaggu nevnes at vi møtte et elendig lag som skapte fint lite frem til tampen av kampen. Tror faktisk FKT vil by på større problemer enn Godset.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 13:55 
Materialforvalter

Vi får se hva han velger, uansett skal Byfuglien og Nystuen inn på laget, så gjenstår det å se hvem som ryker ut. På midten håper og tror jeg at det er Lindau som må vike, selv om han var god mot Godset.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 14:03 
Grævling

Ja....det er jevnt mellom gutta som kriger om plassene på midten, så det er ikke lett å ta vekk noen av dem. Jeg tror Lindau kan bli en ny "Andreas Alm" hvis han får litt tid på seg og slipper skader fremover.....har tro på gutten, så derfor vil jeg helst se han på bana.

Meeeeeeen.....det er liksom ingen krise for meg om han starter på benken så lenge også Kula og Fremming er i slag for tiden :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 16:35 
Klubbdirektør

Nystuen må spille, Fremming kan umulig benkes etter 2. omgang mot Moss og kampen mot godset, og Lindau nærmer seg formen. Spørs nok om ikke Kula må ut desverre. Jammen på tide med luksusproblemer over hele bana igjen :)

Profile  

Post subject: Klapp klapp Raggen
PostPosted: 07 Jul 2005, 03:59 
Klubbdirektør

Er veldig enig med din 11. Raggen

Nå er det jo litt spenning rundt midtbanen, men slik som jeg ser det så er det Lindau-Nystuen-Fremming som er, i mine øyne, det beste vi kan ha.

Nystuen: Tacklingssterk, Norges beste spenst og timing

Fremming: Norges største klegg. Løper og løper og ødelegger spillet til motstanderen. Tacklinger som det lukter svidd lang vei av, som regel ballen, men ikke alltid :D :twisted: . Blør for klubben.

Lindau: Begynner å finne formen. Stor fotballforståelse, flink til å holde på ball og gode pasninger..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]