KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2010, 19:22 
Klubbdirektør

Da var det vel ikke Tony som var vår redningsmann allikevel...Dette bærer nok rett ned i Adecco igjen.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 19:28 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Akkurat nå føles det helt greit. Hadde ingen forventninger i Tippeligaen denne sesongen. Å nyter vært øyeblikk vi går på banen i Norges øverste liga, så får et eventuellt nedrykk bare komme..

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 19:32 
Reserve

Huff nok en første omg som var bra men det holder ikke på dette nivå og hvorfor prøver man å forsvare et resultat fra 1 omg kontra gi full gass og evt tape med verdighet? Nei dette blir bare sårt å vondt å se på, jeg gleder meg heller til Adecco der man kan vinne kamper.

Profile  

Reserve

Huff nok en første omg som var bra men det holder ikke på dette nivå og hvorfor prøver man å forsvare et resultat fra 1 omg kontra gi full gass og evt tape med verdighet? Nei dette blir bare sårt å vondt å se på, jeg gleder meg heller til Adecco der man kan vinne kamper.

Profile  

Klubbdirektør

Roller wrote:
Akkurat nå føles det helt greit. Hadde ingen forventninger i Tippeligaen denne sesongen. Å nyter vært øyeblikk vi går på banen i Norges øverste liga, så får et eventuellt nedrykk bare komme..

Kanskje det er sånn gutta tenker også? :shock:

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 19:41 
Trener

Hadde ikke tro på poeng i denne kampen, men blir alltid like skuffet! Spesielt når man leder 2-1 etter 45 min.
Er en par spillere på laget som ikke er bra nok og har kostet KIL mange baklengs i år.
Håpe på noen forsterkninger snart, for det trengs om man skal klare å ta den kvalikkplassen.

KILs beste er igjen Guven! Virkelig sansen for den fyren! Torp får også godkjent!

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 19:42 
Klubbdirektør

Camilla wrote:

Jeg synes også det er kjedelig med tippeliga og tap, tap, tap...Men det er ingen automatikk i at det blir så mange seiere i adecco heller. Det er jo stor fare for at spillere forsvinner bl.a.

Men hvorfor kan vi ikke en eneste gang få oppleve et lite mirakel av en kamp? Hvor ikke alt går nøyaktig som forventet....Jeg visste jo i dag at det ville snu etter at vi ledet 2-1, og slik ble det.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 19:45 
Klubbdirektør

Drublic wrote:

KILs beste er igjen Guven! Virkelig sansen for den fyren! Torp får også godkjent!

Helt enig! Guven var fantastisk idag!

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 20:10 
Forumlegende

Camilla wrote:
og hvorfor prøver man å forsvare et resultat fra 1 omg kontra gi full gass og evt tape med verdighet? .

PÅ TV forklarte man at det hadde kostet mye krefter i 1.omgang.
Men VIF startet 2.omgang også klønete, men da lå KIL bak og ventet.

Men hvis Holem skulle spille, hvorfor la man ikke da han på topp når man lå så lavt at man hadde halve Ullevål å sende lange baller på - om ikke annet en gang iblant...
Lenger bak får han jo ikke gjort noe.
Man bør jo se sine egne folk litt an da.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 22:55 
Klubbdirektør

Veldig uheldig med VIF utligning rett før pause. Fram til da var det veldig morro å være tilstede på Ullevål. KIL var faktisk gode. Virket som om det hele falt veldig sammen da målene begynte å rulle inn feil vei.

Men supporterklubben klarte da heldigvis å framstå mye bedre en sist. Brukbart nivå må sangen og lite negative kommentarer.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 23:09 
Materialforvalter

Roll wrote:
Veldig uheldig med VIF utligning rett før pause. Fram til da var det veldig morro å være tilstede på Ullevål. KIL var faktisk gode. Virket som om det hele falt veldig sammen da målene begynte å rulle inn feil vei.

Men supporterklubben klarte da heldigvis å framstå mye bedre en sist. Brukbart nivå må sangen og lite negative kommentarer.

Enig. Det var lenge morro å være der. KIL var gode i første. Alle spillerne viste stor offervilje og arbeidsmoral.

Som du sier var supporterne gode også. Veldig støttende for spillerne helt til de gikk av banen.

Profile  

PostPosted: 17 Jul 2010, 23:12 
Klubbdirektør

Roll wrote:

Ja, i dag var supporterne så tydelige i sang og støtte at jeg lenge lurte på om det var klanen jeg hørte :mrgreen: Så takk for flott innsats, selv om det stilnet da målene begynte og renne inn :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2010, 03:26 
Grævling

Draugen wrote:
Som du sier var supporterne gode også. Veldig støttende for spillerne helt til de gikk av banen.

Ja, faktisk helt til også VOFF hadde gått av banen, ca 10 minutter etter kampen, og hele klanen også hadde forlatt stadion..... De får bare sørge for å slå Tromsø til helga, så kanskje vi blir stående å kauke på Gjemselund helt til Glåmdalen blir kjørt ut morgenen etter!

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2010, 10:53 
Trener

Hvorfor får søppelenga score 40 sekunder etter at 1. Omgang skulle vært over? Hvorfor lot dommeren omgangen vare 40 sekunder mer enn annonsert? Hadde fått troen etter friske 46 min., men så skjer dette og alt raser sammen igjen. Hvorfor legger vi om taktikken etter en god første omgang? Spillerne gir opp, alt blir bare tull. Liten tvil om at det er bedre å spille i toppen av adecco enn dette her. Med den troppen styret besluttet at man skulle gå inn i TL med, må jo da en som Bobbie spille og det resulterer i at baklengsmålene renner inn. Hvor mange gidder å møte opp på Gjemselund utover høsten?

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2010, 12:01 
Forumlegende

David Justice wrote:

1) Hvorfor får søppelenga score 40 sekunder etter at 1. Omgang skulle vært over? Hvorfor lot dommeren omgangen vare 40 sekunder mer enn annonsert? Hadde fått troen etter friske 46 min., men så skjer dette og alt raser sammen igjen.

2) Hvorfor legger vi om taktikken etter en god første omgang? Spillerne gir opp, alt blir bare tull. Liten tvil om at det er bedre å spille i toppen av adecco enn dette her.
3) Med den troppen styret besluttet at man skulle gå inn i TL med, må jo da en som Bobbie spille og det resulterer i at baklengsmålene renner inn.

4) Hvor mange gidder å møte opp på Gjemselund utover høsten?

1) Han lar vel laget fullføre angrepet, rett og slett, samt at han nok mener ting skjedde som ga grunn til å utvide tillegget.
Hadde ikke en kil-spiller sått med hoftefeste ville målskårer aldri fått denne ballen og omgangen hadde ebbet ut med 2-1.

2) Fordi man ikke er dyktige nok under spillets gang.

3) Kanskje TA gjordre rett?

4) Det avgjøres innen 1 måned med hjemme mot Tromsø, Haugesund og Hønefoss og Sandefjord før utgangen av august.
Nå har man 4 hjemmekamper av de 6 neste.
Er man da nærmest avsagde vil man nok oppleve under 1000 ja.

Med flaks får man kval med sier i disse kampene, altså at 23 poeng er nok i år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]