KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 03:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 12:15 
Forumlegende

enig, Kalsæg har vært fair mot klubben og jeg ser ingen grunn til å hetse ham om han skulle gå til en annen klubb, men håper selvfølgelig at han blir

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 14:29 
Kaptein

Det sier jeg med enig i. Han har fullført den kontrakten han skrev under og spilt med åpne kort i forhandlingene.
Men når det er sagt, så synes jeg det vil være utrolig bittert hvis han reiser. Han har utviklet seg enormt i KIL, og han burde skrive ny kontrakt for å fortsette utviklingen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:14 
Klubbdirektør

Jeg tror jeg kunne fått litt blandede følelser, tviler på at jeg ville hyllet ham akkurat. Han har vært konge i år, helt utrolig konge, men det blir liksom litt "klubbløst" å stikke etter en så god sesong, kun for å tenke på seg selv.
Nå mangler vi vel egentlig bare Nystuens, Jaakkos og Einars kontrakt, så har vi den grunnstammen i laget sikret. Kjett om Einar dermed drar, for jeg synes at noe av den beste underholdningen i hele adeccoligaen, må være The Kalsæg & Olaussson's KANT-SHOW. Backene må ha spy-bøtter på sidelinja for ikke å spy på bana av svimmelhet. For guds skyld Einar, du får det best i KIL! BLI på Vinger ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 15:25 
Klubbdirektør

Korslundinho wrote:
Jeg tror jeg kunne fått litt blandede følelser, tviler på at jeg ville hyllet ham akkurat. Han har vært konge i år, helt utrolig konge, men det blir liksom litt "klubbløst" å stikke etter en så god sesong, kun for å tenke på seg selv.
Nå mangler vi vel egentlig bare Nystuens, Jaakkos og Einars kontrakt, så har vi den grunnstammen i laget sikret. Kjett om Einar dermed drar, for jeg synes at noe av den beste underholdningen i hele adeccoligaen, må være The Kalsæg & Olaussson's KANT-SHOW. Backene må ha spy-bøtter på sidelinja for ikke å spy på bana av svimmelhet. For guds skyld Einar, du får det best i KIL! BLI på Vinger ;)

Så du mener ikke at Einar bør tenke på seg selv? Selvsagt bør han det. Gutten går vel på skole i Oslo og vil vel av den grunn slippe milevis av pendling. Men når du sier at det liksom blir litt klubbløst å stikke av etter en så god sesong, kun for og tenke på seg selv. Da er jeg faktisk ikke enig. Jeg hadde skjønt det litt mer hvis det var Nystuen eller Fremming det var snakk om. For disse er jo oppfostrett av klubben..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 16:00 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Korslundinho wrote:

Så du mener ikke at Einar bør tenke på seg selv? Selvsagt bør han det. Gutten går vel på skole i Oslo og vil vel av den grunn slippe milevis av pendling. Men når du sier at det liksom blir litt klubbløst å stikke av etter en så god sesong, kun for og tenke på seg selv. Da er jeg faktisk ikke enig. Jeg hadde skjønt det litt mer hvis det var Nystuen eller Fremming det var snakk om. For disse er jo oppfostrett av klubben..

Det kom litt feil fram kanskje, men fotball er en lagsport, og det jeg mente var han ikke BARE skulle tenke på seg selv. Om han blir, vil nok han bidra til å gjøre Kongsvinger bedre neste år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 20:20 
Forumlegende

Einar Kalsæg er et enkeltindivid, og bør selvfølgelig kun tenke på seg selv. Alle lykkelige mennesker er mer eller mindre egoer. Ingen altruister er lykkelige er min påstand. (Dette burde det jaggu vært egen trå på..filosofi som tema :P ) Men nok om det...

Jeg synes heller problemet er KIL Toppfortball som har viklet seg inn i en situasjon som gjør at han forsvinner fra klubben gratis. Men dette har jeg omtalt i en tidligere post.

På generelt grunnlag bør vi selge talenter siste året før kontrakten går ut om de ikke er villige til å signere forlengelse i god tid før kontraktens utløp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 20:55 
Forumlegende

Tviler på at den strategien fungerer med det overgangsregelverket som eksisterer nå. De aller fleste spillere ønsker ikke mer enn ett eller to års kontrakter dersom de ikke får meget gode betingelser og de kan jo ikke KIL lokke med.

Når det gjelder Einar så hadde vi jo ikke fått mye glede av ham om vi slogte ham i fjor, det var jo i år han har blomstra, og jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd skulle vi ha gått igjennom denne sessongen uten det han har bidratt med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 21:20 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Så får vi håpe at ikke det vil påvirke Einar`s valg at hans tidligere lagkamerat Eidsvold Turn spilleren Rødfoss skal trene med Godset kommende uke. Jeg personlig håpet KIL ville vise litt mer intresse for Rødfoss en det som muligens har vært tilfelle. At nå Godset har kastet blikk på denne spilleren tyder kanskje på potensiale i gutten. Ikke vet jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 21:44 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Einar Kalsæg er et enkeltindivid, og bør selvfølgelig kun tenke på seg selv. Alle lykkelige mennesker er mer eller mindre egoer. Ingen altruister er lykkelige er min påstand. (Dette burde det jaggu vært egen trå på..filosofi som tema :P ) Men nok om det....

Å herregud Karlsen :(
Snakk norsk på dette forumet a ! hehe

Altruist? Hva faan??? :?

:lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]