KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject: KIL - Godset
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:53 
Kaptein

Er KIL - Godset kampen på lørdag eller søndag? leser forskjellige ting over alt jeg

Profile  

Post subject: Re: KIL - Godset
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:55 
Forumlegende

HeiHei wrote:
Er KIL - Godset kampen på lørdag eller søndag? leser forskjellige ting over alt jeg

den starter søndag 11.juli klokken 16:00 (altså klokka 4).

Profile  

PostPosted: 07 Jul 2010, 19:58 
Kaptein

ok, takk :)

men han Mats Birkelund skrev på kil-chaten på slutten av Viking - KIL kampen:
Vi takker for oss, og ønsker alle dere velkomne til Gjemselund klokken 16.00 på lørdag. Da skal Strømsgodset få gjennomgå!

så jeg ble litt usikker om den hadde blitt flyttet :)

Profile  

PostPosted: 07 Jul 2010, 20:05 
Materialforvalter

Det er utrolig hvordan alle i neste kamp skal få gjennomgå. Når kampen er spilt er det som regel nok et tap. I dagens cupkamp er det ille å se alle personlige feil. Man klarer knapt å få en ball til en medspiller. Og dårlige klareringer i egen 16 meter. dette er dessverre for dårlig. Nå må det skjerping til og alle må snart begynne å skjønne alvoret. det er profesjonelle fotballspillere også på KIL. jeg blir forbannet etter å ha sett kampen mot Brann og nå denne mot Viking på skjermen. :(

Profile  

PostPosted: 07 Jul 2010, 20:54 
Kaptein

vi tar poeng mot Godset ;)
det er jeg sikker på :D

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 07:37 
Kaptein

vi tar ikke ett eneste poeng til i år... det er jeg sikker på! Amundsen/Kristiansen har gjort en latterlig dårlig jobb i vinter. fjorårslaget hadde nok prestert bedre enn laget i år. Mame, Holmen, Da Cruz.. og Adem som ikke når opp til der Sylling var. vi har en eneste god signering, og det er Myhre. takket være Bjørge Fedje!

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 09:12 
Forumlegende

WTFimNasreen wrote:
vi tar ikke ett eneste poeng til i år... det er jeg sikker på! Amundsen/Kristiansen har gjort en latterlig dårlig jobb i vinter. fjorårslaget hadde nok prestert bedre enn laget i år. Mame, Holmen, Da Cruz.. og Adem som ikke når opp til der Sylling var. vi har en eneste god signering, og det er Myhre. takket være Bjørge Fedje!

Og jeg har oppriktig tro på at vi til slutte berger plassen!

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 11:42 
Forumlegende

Godset har 2 poeng på bortebane.
Vinner man så ikke hjemme mot disse, så blir det megavanskelig.
Hønefoss vinner nå fort hjemme mot et Tromsø ute av slag.
Man har knapt råd til å havne 3-4 poeng bak dem nå.
De 5 neste hjemmekampene er de gyldne muligheter nå.

Godset, Tromsø, Haugesund, Hønefoss, Sandefjord.

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 13:07 
Klubbdirektør

HeiHei wrote:
ok, takk :)

men han Mats Birkelund skrev på kil-chaten på slutten av Viking - KIL kampen:
Vi takker for oss, og ønsker alle dere velkomne til Gjemselund klokken 16.00 på lørdag. Da skal Strømsgodset få gjennomgå!

så jeg ble litt usikker om den hadde blitt flyttet :)

Det ble tydelig opplyst på Gjemselund etter Brann-kampen at neste kamp mot Strømsgodset er søndag 11.6. kl. 16.00, og ikke lørdag, som tidligere opplyst.

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 13:10 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:

Det var da voldsomt til negativitet...Adem spilte sin beste kamp i KIL-trøya i går, ifg. Tony, og Berntsen nevnte Bobbie som veldig god under kommenteringen i går. Faktisk en av banens beste!

Last edited by Libra on 08 Jul 2010, 13:10, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 13:53 
Trener

WTFimNasreen wrote:
og Adem som ikke når opp til der Sylling var.

Tull! Guven er bedre enn Sylling på alle måter enn untatt hodet.

Men skal si meg litt enig i at Morten Kristiansen & Frøken Amundsen må ha sett mer på navn når det kom til Holmen enn ferdigheter.

Hadde heller foretrukket at KIL så mot Sverige (superettan) og fikk tak i 2 unge spisser som tilsammen hadde krevd lønna til Holmen.

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 16:28 
Forumlegende

Drublic wrote:
WTFimNasreen wrote:

Men skal si meg litt enig i at Morten Kristiansen & Frøken Amundsen må ha sett mer på navn når det kom til Holmen enn ferdigheter.

Hadde heller foretrukket at KIL så mot Sverige (superettan) og fikk tak i 2 unge spisser som tilsammen hadde krevd lønna til Holmen.

Mottaket til Sylling er det ikke mange som matcher, men utover det er Sylling og Gûven ganske jevngode. Gûven trenger å gi oss ca. 6 scoringer til for å vise det ;)

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 20:00 
Trener

mikeb wrote:
Drublic wrote:
WTFimNasreen wrote:

Mottaket til Sylling er det ikke mange som matcher, men utover det er Sylling og Gûven ganske jevngode. Gûven trenger å gi oss ca. 6 scoringer til for å vise det ;)

Forskjell på å putte 4 i TL kontra 10 i Adecco.
Og husk, det var vel kun høstsesongen i fjor Sylling gikk fra å være middelmådig til å bli en spiller man la merke til.

Profile  

PostPosted: 08 Jul 2010, 22:25 
Forumlegende

Det er vel heller ikke tiden for panikk nå.
Jeg ville heller rendyrke spisskompetansen i laget, til det ekstreme.
Det var jo også meningen da TG kom, ifølge ham selv.
Per idag er ikke KIL gode nok eller ikke minst stabile nok til å spille annerledes.

Profile  

PostPosted: 09 Jul 2010, 12:32 
Forumlegende

Da var deler av dagens tening overvært. Men en kamp i beina og en ny en rundt hjørnet var det en avslappet steming på Gjemselund.

De offensive som spilte mot Viking drev med fysiske øvelser/restitusjon. Akkurat passe laidback.

Tony drillet de 4 bak (Bobbie, Eddie, Henry, Håkonsen) grundig i forhold til hvordan de skal forholde seg til hverandre i gitte situasjoner. Var håpløst å høre noe, men Tony snakket mye med dem både med og uten taktikktavle.

Benkerne mot Viking hadde skuddøvelse. Dette var tydeligvis "lek" skal man dømme utfra kvaliteten. Null/lite coaching på mange tvilsomme forsøk. Men dette er slett ikke kritikk av noen, mulig denne dagen skulle være mer lek enn å stresse kvalitet, noe som kan være viktig for å senke skuldrene. Jeg regner med spillerne blir pushet på kvalitet på hvert eneste spark på ballen ellers så da er det greit å slippe opp litt innimellom. Dog la jeg merke til en liten detalj: De to unge talentene Linnes og Krogh var maks fokuserte og gjorde sitt beste på hvert spark uten en trener som pusha! Slike fotballspillere er sjelden vare! De to der er dømt til å lykkes med den innstillinga! Spillere flest, uansett nivå nøler ikke et sekund med å slurve om de får sjansen. Noen ytterst få gir jernet uansett! Respekt!

God stemning, laidback - det oser av spillerglede og overskudd mot Godset!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]