KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 00:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
PostPosted: 15 May 2010, 21:52 
Grævling

I morgen møter vi Start, bli nå ferdig med disse klansskallene, de fortjener ikke oppmerksomheten vår mer enn i noen korte perioder rett før og etter vi møter dem til fotballkamp.

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 22:18 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
I morgen møter vi Start, bli nå ferdig med disse klansskallene, de fortjener ikke oppmerksomheten vår mer enn i noen korte perioder rett før og etter vi møter dem til fotballkamp.

Det har du helt rett i Raggen. Men de er utrolig provoserende, og tråkker på mitt KIL-hjerte om igjen og om igjen :(

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 02:40 
Reserve

A4Tech wrote:
Ble tydeligvis litt for mye for dem å plutselig bli pissa på både bannermessig og ordspillmessig:
http://www.klanen.no/styret/dype_moerke ... ankeganger

Hehe ja vi er ferdig med denne kampen, men har ikke lest dette før nå.... (Leser ikke på vpn elr voff.no) :P

Men må le litt igjen..HEHE At de ikke skjønner ironien og ordspillet(noen tar en regelsjekk, andre tar en "Kuvisjekk") her sier vel mer om de enn oss. Tror nok alle er enige i at det var litt for dumt voff mista poeng i den kampen. OG som de innrømmer gjorde de en feil og da kan dem lage konspirasjoner om at ditt og datt. Nei, tydeligvis var ikke alt som det skulle fra noen "leire", uansett så var det til slutt et overordnet organ av N(ø)ff som fastsatte straffen, ikke Holm, og de fulgte vel bare jussen, som de så det.

Men artig med kamper mot Vålerenga igjen, deilig å knuse bønda i blant, selv om det ikke skjedde nå.... Men på Tullevål skal vi nok vise muskler! :lol:

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 10:04 
Forumlegende

Det minner vel litt om den leie tilstanden kalt: komplekser.

Morsomt med flass forresten.
Alle har eller har muligheten for det.
Har man det kan man fint ordne det med bruk av gode midler.
Men noen angriper kløen med med å klø seg til sår og blods...

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 17:48 
Forumlegende

Greit det at man på denne Vif-siden kaller seg selv for Herrens Tjenere og at han lønner sine, også viser de til senere seire.
Genialt!
For da, om så de seg mener, må de en gang for alle glemme denne saken og se på den som en Herrens straff.

VIF brøt loven.
Det gjorde også israellittene og de ble sendt bort i landflyktighet for 70 år.

Jeremias 25:10-11
"10 Jeg gjør slutt på rop av fryd og glede blant dem, på rop av brudgom og brud, på lyden av håndkvern og lyset fra lamper. 11 Hele dette landet skal synke i ruiner og bli til ørken, og folkeslagene her skal trelle under babylonerkongen i sytti år."

Kap 29, vers 10:
"Så sier Herren: Når sytti år er gått for Babylonia, skal jeg se til dere. Jeg vil gjøre det jeg har lovt, og føre dere tilbake til dette sted. 11 For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp.

Så kaller de seg seg Herrens Tjenere, så bør de selv forstå sammenhengen...
Deres sak har de for alltid slik erklært som død...

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 20:28 
Trener

Karlsen wrote:
For noen lavpanner dere nede ved containerhavna.

Jeg har aldri likt Idrettsforeningen som klubb, men har en og annen gang i mitt indre sinn faktisk latt meg imponere av Klanen. Ja sågar har jeg likt deres samfunnsengasjement og frontingen av blant annet motstanden mot rasisme.

Men når de skriver slikt oppgulp på sin egen hjemmeside så sier det mer om dem enn noe annet. Og Apeberget kommer mer fram i minnet, har man foretatt en kursendring? Bort fra sånn nogenlunde anstendighet tilbake til..Apeberget?

Trodde Vaske Bakke hadde lagt opp, men her han i tydelig gjennomoppstått i en ny og meget usympatisk skikkelse.

Sjekk apekatten i bunad.

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... ref=search

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 21:18 
Trener

David Justice wrote:
Karlsen wrote:
For noen lavpanner dere nede ved containerhavna.

Jeg har aldri likt Idrettsforeningen som klubb, men har en og annen gang i mitt indre sinn faktisk latt meg imponere av Klanen. Ja sågar har jeg likt deres samfunnsengasjement og frontingen av blant annet motstanden mot rasisme.

Men når de skriver slikt oppgulp på sin egen hjemmeside så sier det mer om dem enn noe annet. Og Apeberget kommer mer fram i minnet, har man foretatt en kursendring? Bort fra sånn nogenlunde anstendighet tilbake til..Apeberget?

Trodde Vaske Bakke hadde lagt opp, men her han i tydelig gjennomoppstått i en ny og meget usympatisk skikkelse.

Sjekk apekatten i bunad.

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... ref=search

Her er mer om apekatten, som vistnok også er sikkerhetsansvarlig i Ku Klux Klan / apeberget.

http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... 131778.ece

Stakkars apekatt. Er det mangel på gener eller miljø som har skylden vil vel noen spørre seg?

Last edited by David Justice on 16 May 2010, 21:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 16 May 2010, 21:24 
Klubbdirektør

Synes han var finest i bunad jeg :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 18 May 2010, 19:46 
Klubbdirektør

http://fotball.h-a.no/eliteserien/article168884.ece

Profile  

PostPosted: 18 Jun 2010, 22:18 
Klubbdirektør

Heisann wrote:
Libra wrote:
Er det noen her inne som har tenkt å ta opp kampen på nrk? Og som er villig til å sende meg en godt betalt dvd etterpå? Jeg har nemlig lyst til å se den både på tv og i virkeligheten :)

Jeg tar opp kampen og kan sende deg en Dvd ved interesse samt du kan også få opprykkskampen i høst. Tar bare betalt for porto til deg :D Send meg en PM med adresse og navn..

Jeg sendte deg 100 kr. for en kopi av kampen mellom KIL- Vålerenga. Men jeg fikk aldri noen kopi av opptaket, og pengene har jeg heller aldri sett noe mer til. Synd å behandle andre KIL-supportere på den måten der. Men noen ganger koster det noen kroner å finne ut av hvem som er dine venner/uvenner :roll:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour [ DST ]