KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2010, 15:04 
Forumlegende

Raggen wrote:
Er vel snart så enkelte supportere burde ta med seg skoa og møte opp på treningene!

Etter en runde løkkefotball i går så sier jeg som Vidar Riseth, kroppen tåler rett og slett ikke mer... :wink:

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 15:21 
Trener

Neil Lennon wrote:
goalgetter wrote:
Mye skader før Nordlie kom, mye skader etter han dro. Det er definitivt noe med trenerressurser og faglig kompetanse. Får håpe Tony er likedan god som Nordlie på dette feltet. Han kan jo dessuten ikke klandres for disse skadene mht. treningsgrunnlget med han. Da må vi heller kikke tilbake til Amundsen.

Tror dette blir en enkel kamp for KIL. Sundet er relativt svake på bortebane, og tapte nylig 5-1 borte mot Bryne. Skal ikke være noe problem å komme seg videre til neste runde her.

Ikke ment som noe mot Tony. Men generelt til KIL, og særlig når man gamler på en liten stall, så bør man styrke det medisinske støtteaparatet.

Det er vel kanskje derfor vi ser alle skadene nå, fordi vi har en så liten stall så må de som ikke er helt fit for fight faktisk spille. I klubber med bredere staller har man større muligheter til å endre på laget, uten at det nødvendigvis går utover prestasjonene på banen. I KILs tilfelle må man være utålmodig og sende utpå de som heller burde ha stått over..

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 19:21 
Trener

FY FAEN, skal vi tape for dette Trysillaget nok en gang. Slik går det når vi må ty til Linnes på back fordi det avgåtte styret har spillt harakiri med størrelsen på troppen. FAEN.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 19:39 
Trener

Heldigvis reparerte unggutta, men det er fortsatt altfor spennende.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 20:08 
Forumlegende

Super-Kai!

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 20:32 
Trener

Det holdt. Deilig. Gratulerer til Tony og gutta. Nå kan de ta pause med en god følelse.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 20:39 
Kaptein

noen som vet når det er trekning av fjerde runde? :)

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 20:48 
Reserve

MØKKAKAMP!!! Vinner mer eller mindre ufortjent... Positive i dag er Kai og Gard Ragnar Killenberg! :) Men vi er videre og det er godt på en dag som 4 TL lag har "driti" seg ut :wink:

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 21:06 
Forumlegende

Ja vi er videre. Nok ros for i dag.

Så slakten: Vel, vet ikke hvor mye jeg gidder å skrive. Men den tafattheten, innstillingen og "attityden" som vises i 1. omgang MÅ få konsekvenser om det skjer igjen. Mange bosmanspillere som spiller for framtida si! Det er det laveste lvamål jeg har sett. Ikke fordi KIL har dårlige fotballspillere, men for at så og si samtlige var så til de grader giddaluse og avskrudd!! Håper ledelsen griper inn her og tar en prat med spillergruppa i forhold til hva det faktisk betyr å representere KIL og hva minstemål for arbeidstakerne er. Jeg blir ekstremt provosert og går nesten av skaftet når man ser så åpenbar giddalaushet.

Er det bare meg? Eller er jeg for kravstor? Den velfortjente pipekonserten til pause gir vel svaret.

Og da skal jeg ikke dvele ved dette lenger ettersom dette åpenbart ryddes opp i fra ansvarlig hold, og dermed blir den ballen lagt død. Jeg er 110% sikker på at man ikke får servert sånt igjen.

Nå er jeg spent på trekninga! Krysser fingra for Follo :D

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 21:20 
Klubbdirektør

Gratulerer til KIL med avansement! Fikk dessverre ikke vært på Gjemselund i dag. Skjønner av innlegg og sms fra tribunen at det var en svak kamp. Kanskje ikke så rart med så tynn stall som vi har for tiden. Uansett; vi er videre og med alle cupbombene i kveld burde det absolutt være mulige å fortsette ferden.

God sommerpause til spillere og støtteapparat! Håper KIL kommer tilbake som det høstlaget det pleier å være :lol: Jeg er optimist!

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 21:28 

Tragisk å bue/pipe på eget lag...

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 21:46 
Forumlegende

Holmzinho wrote:
Tragisk å bue/pipe på eget lag...

Det er 818 ganger værre å ikle seg en KIL drakt uten å gidde å yte.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 21:58 
Trener

Glomdalen sin livedekning skriver følgende:

"Holmen tas av etter en horibel kamp. Niang er muligens rett type for å redde KIL."

Så ikke kampen så jeg kan ikke uttale meg om det. Men om det stemmer, så er det jo langtfra første gang i år. Hva i all verden som er grunnen til at Holmen gang på gang starter mens Niang sitter på benken skjønner jeg ikke.

Mot Brann MÅ Niang starte og Holmen varme benken. Minuset i blokka for å signere en turner og ikke fotballspiller blir større for hver kamp nå.

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 22:03 
Klubbdirektør

Videre på en tam dag. Høydepunktet var situasjonen rett før utligninga hvor Nybergsund kjefter så kraftig på et innkast som ikke bli dømt at de mister det innkastet de får tildelt inne på egen banehalvdel :D .

Profile  

PostPosted: 09 Jun 2010, 22:57 
Forumlegende

Tony var veldig klar på NRK også om hva han syntes om saker og ting. Så da er saken grei.

Dog må jeg fremheve tre spillere:
Innbytter Killenberg kom inn som et friskt pust med stor bevegelighet og vilje til å forsøke ting med ballen.

Martin Linnes var ikke like god som mot for eksempel Molde, men sto hele tida på og forsøkte og la ned en god jobb. Og tok "en Northug" da han ble byttet ut ved å stupe over streken helt utslitt! Well done!

Kai Risholt hever seg og han legger ned en iherdig innsats. Herlig frekt mål!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]