KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
PostPosted: 07 Jun 2010, 20:29 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
ivo wrote:
Neil Lennon wrote:
Etter å ha lest saken i Glåmdalen i dag fra kampen, må jeg si at jeg er imponert over hvor dårlig avisa er til å dekke kampen, og hvor dårlig det skrives.

Helt enig.
Virket nesten som om sportssjefinnen Mona T syntes det var fint at de tapte og ble "slaktet".
Som om avisa hengte seg på dyrkingen av Eggen og Rosenborg.

Amen. Helt helt enig, og slik virker det hver gang vi taper. Nei, la oss får Danielsen og Sand tilbake på kampene. Lokalavis skal være lokal, og også litt lokalpatriotisk.

Jeg blir bare mer og mer forundret over Glåmdalen. Oftere og oftere ser man tabloide, dustete overskrifter, og det er mindre og mindre lokalt stoff. I dag hadde de til og med klart å legge ut en artikkel om at Thomas Myhre selger huset sitt i Stavanger for 9. mill. Og hva så, liksom....

Har det noe med ny sjefsredaktør å gjøre? Eller er det bare et desperat forsøk på nye rekorder i antall klikk og mer salg av papiravisen?

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2010, 20:46 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Neil Lennon wrote:
ivo wrote:
Neil Lennon wrote:
Etter å ha lest saken i Glåmdalen i dag fra kampen, må jeg si at jeg er imponert over hvor dårlig avisa er til å dekke kampen, og hvor dårlig det skrives.

Helt enig.
Virket nesten som om sportssjefinnen Mona T syntes det var fint at de tapte og ble "slaktet".
Som om avisa hengte seg på dyrkingen av Eggen og Rosenborg.

Amen. Helt helt enig, og slik virker det hver gang vi taper. Nei, la oss får Danielsen og Sand tilbake på kampene. Lokalavis skal være lokal, og også litt lokalpatriotisk.

Jeg blir bare mer og mer forundret over Glåmdalen. Oftere og oftere ser man tabloide, dustete overskrifter, og det er mindre og mindre lokalt stoff. I dag hadde de til og med klart å legge ut en artikkel om at Thomas Myhre selger huset sitt i Stavanger for 9. mill. Og hva så, liksom....

Har det noe med ny sjefsredaktør å gjøre? Eller er det bare et desperat forsøk på nye rekorder i antall klikk og mer salg av papiravisen?

Er nok det siste, at de vil ha flest mulige klikk. Ser også at de trykker ren propaganda fra betingselskap, om at man tror på KIL.

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2010, 21:00 
Klubbdirektør

Da er de på ville veier, spør du meg. De er også veldig hissige på at leserene skal kommentere alle artikler hele tiden, og oppfordrer stadig til det i form av nye vinklinger på gamle artikler. Jeg vet ikke hvor mange artikler om KIL/Tony i løpet av helgen som endte opp i det samme kommentarfeltet. Og de lager nye overskrifter av meninger som leserene har skrevet i kommentarfeltene.

Det er i hvert fall ikke mye igjen av gode, gamle Glåmdalen. Og Mona T. gjorde en elendig jobb rundt kampen. Og ikke et eneste intervju med Tony etter at avtalen ble forlenget!

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2010, 21:40 
Spiller

Det aller dummeste med de tidvis tabloide overskriftene er at det ikke er dekning for dem i innholdet i sakene. Glåmdalen undervurderer leserne sine .Og, ja de kan sikkert argumentere med flere klikk, men eier de ikke skam i livet da?. Hvor er den journalistiske stoltheten? Hallo redaktør for mer og mer søppel!!!)

Og: Hva med å sende noen som kan noe om fotball på fotballkamp??

Som Glomdalen ville skrevet: Debatten raser!!!! :shock:

Profile  

PostPosted: 07 Jun 2010, 21:48 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Det aller dummeste med de tidvis tabloide overskriftene er at det ikke er dekning for dem i innholdet i sakene. Glåmdalen undervurderer leserne sine .Og, ja de kan sikkert argumentere med flere klikk, men eier de ikke skam i livet da?. Hvor er den journalistiske stoltheten? Hallo redaktør for mer og mer søppel!!!)

Og: Hva med å sende noen som kan noe om fotball på fotballkamp??

Som Glomdalen ville skrevet: Debatten raser!!!! :shock:

Jeg er så enig :lol: De eier ikke verken skam eller yrkesstolthet lenger. Og det er faktisk ganske trist. Jeg så også overskriften i papiravisen i dag, med krigstyper: VI FÅR INGEN NY TOPPSPILLER! Inne i avisa fant jeg en setning om dette....

Ja, de sier at debatten raser når det er mer enn 3 innlegg :mrgreen: Det er så uhorvelig tabloid og tåpelig at jeg nesten mangler ord. Og jeg blir flau på deres vegne.

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2010, 15:20 
Klubbdirektør

Glåmdalen har vært helt fraværende når det gjelder å dekke kampene i år. Pinlig, flaut og elendig av en avis. Bare en sak som hvor er f.eks bilder av supporterne fra de siste kampene?

Glåmdalen har så voldsomt mye å lære...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]