ivo wrote:
DV wrote:
Med andre ord så er dette den styggeste filmingen jeg har sett på en fotballbane i Norge på lang tid.
NøFF bør faktisk slå ned på dette og suspendere Prica siden dommeren ikke så filmingen.
Med andre dømmer dommeren på intuisjon eller fordi-det-er-Lerkendal-med-Eggens-tilbakekomst-sånn-å-si.
Stygt sagt, men fullt ut mulig.
De fleste er feige og vil i de fleste situasjoner tekkes de-med-makt-eller-posisjon...
Sant, men særlig når du ser kortside-bildene så går han rett ned. Det er ikke snakk om å snuble i sine egne ben. De er ca en halv meter fra hverandre. Eddy er nesten en meter unna når han faller.
Så personlig så har jeg jo gitt uttrykk for at jeg syns det var greit med tap, og at denne avgjørelsen ikke påvirket det. Men syns Prica i denne kampen opptrådte så motbydelig at NFF burde ta frem paragrafen om å bringe fotballen i vanry.
Det passer faktisk godt når Goliat har full kontroll mot David, men Goliat bruker så skitne triks. Heldigvis fikk ikke Eddy et ufortjent kort i den situasjonen, da hadde jeg tiltet helt her i stua
Enkelte spillere/lag burde holde seg for gode til å drive med tjuvtriks. Dette er et av de eksemplene. Jeg har og har hatt stor sympati for RBK og hva de har gjort i årevis, men Prica tråkker på de Eggenske idealer, og fortjener å få en alvorsprat. Om Eggen lar dette forbigå i stillhet så mister i alle fall RBK min sympati, og signaliserer et skifte i hans ideologi om fotball som en sport hvor man skal spille fair.
Men, NFF bør også komme inn med en liten pekefinger. Det var jo i mer enn en situasjon at Prica tok sats på italiensk vis for å falle her. Uansett. Har mest tro på at Eggen tar opp pekefingeren. Satser på at han benker Prica neste kamp...