KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 22:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener!!
PostPosted: 04 Jun 2010, 19:12 
Klubbdirektør

Ja, det er selvfølgelig en mulighet. Men hvis det var tilfelle så tror jeg MK hadde opplyst om det. I stedet så ligger det et slags hemmelig slør over grunnen til at han er hjemme, og ikke sammen med laget foran denne viktige kampen.

Det er ikke sååå lett å ta fra meg motet, skjønner du :D

Jeg skal ikke bry meg mer med privatlivet til Raggen :wink: Men jeg er glad for at han er så tilgjengelig som han er i vår supporter-verden :D

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 19:56 
Klubbdirektør

Og der røyk jo den teorien da, til alle som lanserte den:

http://www.glomdalen.no/kil/article5145996.ece

Og jeg vil i hvert fall tro at siden resultatet av forhandlingene kommer dagen før kampen, så er det gledelige nyheter som blir presentert for gutta :)

Last edited by Libra on 04 Jun 2010, 20:10, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 20:11 
Reserve

Dem gir da for pokker ikke en negativ beskjed før kampen på Søndag nei nå er jeg sikker på at han fortsetter :)

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 20:18 
Klubbdirektør

Nesten sikker, i hvert fall :D Det står også at han har vært hjemme for å pakke til Afrika-reisen, men han har nok tatt en prat med madammen også :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 20:47 
Grævling

Libra wrote:
Nesten sikker, i hvert fall :D Det står også at han har vært hjemme for å pakke til Afrika-reisen, men han har nok tatt en prat med madammen også :wink:

Pakke for å dra til Afrika? Så han måtte hjem for å finne frem ei kortbukse og tannbørsta?? Disse svenskene altså....

Jeg føler meg fortsatt ikke helt sikker på at dette ender med at han takker ja, men de har da tydelig kommet frem til en avgjørelse. Og da er det vel bedre at spillere får vite det så fort som mulig, uansett hva svaret hans er. Kamp på Lerkendal mot RBK bør være motivasjon nok til alle sammen for å levere sitt beste uansett hva svaret til Tony er.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 20:56 
Klubbdirektør

Ja, svensker er noe for seg sjøl :mrgreen:

Uansett hva vi alle bør og må, så er det psykologisk feil å komme med en beskjed som føles som en nedtur dagen før akkurat denne kampen. Vidar Riseth har jo også sagt at de fint kunne leve med uvissheten helt fram til mandag. Så jeg tror nok de har en god nyhet å by på. Noe annet er jo bare ikke mulig :?:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 21:24 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Vi får se da vettu :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 21:33 
Klubbdirektør

Roller wrote:
Vi får se da vettu :wink:

Det er vel ikke stort annet å gjøre, kanskje :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 22:27 
Trener

Jeg kan ikke forstå at det er noen grunn til å vente med å offentlige resultatet av forhandlingene til i morgen med mindre det er negativt?

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 22:58 
Klubbdirektør

De har vel tydeligvis fulgt "attityden" til Tony: " Av respekt for spillerene" som han også ofte sier. Men jeg skjønner hva du mener....Men poenget er vel at de skal få vite det ansikt til ansikt, og ikke som en nyhet i nettavisen til Glåmdalen. Kanskje det er et tegn på en mer seriøs innstilling og et krav fra Tony? For det er jo helt riktig :)

Kanskje Tony gir sitt svar først i morgen? Nå er han jo ikke selv til stede, og jeg regner med at han stiller krav til hvordan dette skal formidles - uansett utfall.

Last edited by Libra on 04 Jun 2010, 23:01, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 23:01 

David Justice wrote:
Jeg kan ikke forstå at det er noen grunn til å vente med å offentlige resultatet av forhandlingene til i morgen med mindre det er negativt?

Tolkar man MK rätt vill man ha spelare o ledare samlade vid informationen. Det kan innebära att det är mer information än TG:s vara eller icke vara. Tror att det är ett helt batteri av åtgärder, därav den "långa" förhandlingen.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 23:03 
Klubbdirektør

ljunghed wrote:
David Justice wrote:

Tolkar man MK rätt vill man ha spelare o ledare samlade vid informationen. Det kan innebära att det är mer information än TG:s vara eller icke vara. Tror att det är ett helt batteri av åtgärder, därav den "långa" förhandlingen.

OK? Så du kjenner "stilen hans"?

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 23:14 

Libra wrote:
ljunghed wrote:
David Justice wrote:

Oavsett om TG blir kvar eller lämnar är jag säker på att han har påverkat ledningen till en organisation som ger bästa möjliga chans för KIL att stanna kvar i TL. En hedersman!

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 23:18 
Klubbdirektør

ljunghed wrote:
Libra wrote:
ljunghed wrote:
David Justice wrote:

Oavsett om TG blir kvar eller lämnar är jag säker på att han har påverkat ledningen till en organisation som ger bästa möjliga chans för KIL att stanna kvar i TL. En hedersman!

Ja, vi har skjønt at han er en hedersmann :) Vi vil ha han som trener, og ikke bare en som påvirker organisasjonen :D Det blir spennende i morgen.

Last edited by Libra on 04 Jun 2010, 23:21, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 05 Jun 2010, 09:51 
Trener

Libra wrote:
De har vel tydeligvis fulgt "attityden" til Tony: " Av respekt for spillerene" som han også ofte sier. Men jeg skjønner hva du mener....Men poenget er vel at de skal få vite det ansikt til ansikt, og ikke som en nyhet i nettavisen til Glåmdalen. Kanskje det er et tegn på en mer seriøs innstilling og et krav fra Tony? For det er jo helt riktig :)

Kanskje Tony gir sitt svar først i morgen? Nå er han jo ikke selv til stede, og jeg regner med at han stiller krav til hvordan dette skal formidles - uansett utfall.

Ja, du har kanskje rett. Spillerne har jo vært samlet til trening hver dag denne uka. Det er vel mulig at Tony faktisk ikke gir beskjed før i dag.

Last edited by David Justice on 05 Jun 2010, 09:55, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]