KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener!!
PostPosted: 04 Jun 2010, 09:17 
Spiller

Hmm, har en litt dårlig følelse angående TG. Kanskje de ikke har kommet til enighet, men så venter de til etter RBK-kampen med å offentliggjøre det? De venta jo for eksempel til etter Hønefoss-kampen med Trond Amundsen, for å ikke ta fokus vekk fra kampen. Håper inderlig jeg ikke har rett!

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 09:34 
Klubbdirektør

Zambrotta wrote:
Hmm, har en litt dårlig følelse angående TG. Kanskje de ikke har kommet til enighet, men så venter de til etter RBK-kampen med å offentliggjøre det? De venta jo for eksempel til etter Hønefoss-kampen med Trond Amundsen, for å ikke ta fokus vekk fra kampen. Håper inderlig jeg ikke har rett!

Tony reiste jo hjem i går etter trening, og hadde da tydeligvis ikke samtaler med MK i går. Når han reiser hjem 3 dager før kampen, så må det jo være fordi han skal ordne noe. Sannsynligvis snakke med samboeren før han skriver under. Tror jeg da :D Hvorfor skulle han ellers reise hjem nå, når det er en viktig kamp og han akkurat har hatt en hel uke hjemme? Hadde han sagt nei så hadde han nok ikke reist hjem nå, hvis han allikevel er ferdig her den 10.6. Det får jo være måte på reiseglede :mrgreen:

Last edited by Libra on 04 Jun 2010, 09:40, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 09:41 
Forumlegende

Og det er vel sånn at dem sitter vel ikke på brakka og tvinner tommeltotter og forhandler 24/7 heller. Nok av andre arbeidsoppgaver å ta fatt i og MK og co har sikker tikke vært tilgjengelige for forhandliger hele tida heller? Så har Tony hatt sitt å drive med. Ikke sikkert det i antall timer totalt har vært så lange forhandlinger.

Det er bare så jæææævla lange forhandlinger for oss som henger her inne og vil ha et svar i går! 8)

Detta årner sæ.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 09:52 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Og det er vel sånn at dem sitter vel ikke på brakka og tvinner tommeltotter og forhandler 24/7 heller. Nok av andre arbeidsoppgaver å ta fatt i og MK og co har sikker tikke vært tilgjengelige for forhandliger hele tida heller? Så har Tony hatt sitt å drive med. Ikke sikkert det i antall timer totalt har vært så lange forhandlinger.

Det er bare så jæææævla lange forhandlinger for oss som henger her inne og vil ha et svar i går! 8)

Detta årner sæ.

Enig :) Jeg tror nok at monsteret er større i vårt hode enn det er i virkeligheten :D Men dette er jo typisk slike diskusjoner det blir med tilhørende spekulasjoner, når det vikitgste uteblir - nemlig informasjon. Vi vil så gjerne ha et svar og så får vi det ikke :?

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 12:53 
Grævling

Grynt!!!

Redd eneste grunn til at ting nå ikke er avklart er at det ikke blir noen forlengelse, så vil de vel vente med å gå ut med dette til etter søndagens kamp, samme opplegg som det var med Amundsen før Hønefoss kampen. Men da får vi bare håpe dette fører til samme resultat også på kampen. 1-2 på Lerkendal får være greit nok som avsluttning for Tony, selv om jeg gjerne skulle sett han med videre :-(

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 13:10 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Grynt!!!

Redd eneste grunn til at ting nå ikke er avklart er at det ikke blir noen forlengelse, så vil de vel vente med å gå ut med dette til etter søndagens kamp, samme opplegg som det var med Amundsen før Hønefoss kampen. Men da får vi bare håpe dette fører til samme resultat også på kampen. 1-2 på Lerkendal får være greit nok som avsluttning for Tony, selv om jeg gjerne skulle sett han med videre :-(

Hvorfor er han da i Stockholm nå? Fordi han skal slutte snart allikevel, og gir blaffen?

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 13:31 
Spiller

Libra wrote:
Raggen wrote:
Grynt!!!

Hvorfor er han da i Stockholm nå? Fordi han skal slutte snart allikevel, og gir blaffen?

Det blir vel litt dumt å konkludere med at han har takket ja til jobben, fordi han er i Stockholm nå. Kan vel være mange grunner til at han er der.

Uansett, hvis de ikke har kommet til enighet, synes jeg det høres sannsynlig ut at de venter til mandag med å kunngjøre det. Men det kan jo hende de venter til mandag uansett hva som har skjedd, for å ha full fokus på årets antakeligvis vanskeligste kamp.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 13:49 
Klubbdirektør

Det er vel ikke så mange gyldige grunner til fravær før en så viktig kamp. Og det virker jo litt spesielt at det er like etter at forhandlingene tydeligvis er avsluttet. Han trenger sikkert en lang og god samtale med samboeren, og visshet om at hun støtter valget hans. Det kan jo også være ting rundt dette firmaet hans som må ordnes opp i. Jeg er i hvert fall rimelig sikker på at han ikke er på vanlig besøk hjemme, hvis han har takket nei, for da er jo hjemreisen uansett innen den nærmeste framtid.

Litt merkelig dette her....Jeg ser det både i Glåmdalen og her. Jeg har diskutert dette med flere kvinner i dag, og de fleste tenker som meg. Mens menn generelt er negative og pessimistiske.

Vi får vel vite det snart, og da får vi håpe at det er dere menn som tar feil :wink: Men usikker...ja, det er jeg også.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 14:55 
Klubbdirektør

Tviler på at de hadde brukt til på forhandlinger om avstandet mellom partene var stor, og at det ikke hadde vært bevegelser.

Jeg tipper det er slik at de KIL og Tony har kommet frem til en avtale, som han nå skal hjem og diskutere med familien. Tror og håper han signerer.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 15:08 
Grævling

Jeg vet ingen verdens ting, er det vel bare Morten og Tony selv som gjør, ser det ut til. Men hadde det vært klart at han ble med videre hadde det garantert kommet ut allerede nå. Ser heller ikke helt hva han skal hjem for å diskutere dette videre med familien om nå, det hadde han vel vært hjemme og avklart på siste besøk i snusens rike. Er det ting som har dukket opp i forhold til dette gjennom prat den siste uka så regner jeg med at han har hatt mulighet til å avklare dette via telefon med frua. Skal ikke mer til enn å slå +46 før resten av nummeret til dama, så er det kontakt!

Nei... frykter dette er samme opplegg som før Amundsen gikk av, men håper jeg tar feil.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 15:12 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Tviler på at de hadde brukt til på forhandlinger om avstandet mellom partene var stor, og at det ikke hadde vært bevegelser.

Jeg tipper det er slik at de KIL og Tony har kommet frem til en avtale, som han nå skal hjem og diskutere med familien. Tror og håper han signerer.

Kunne ikke vært mer enig :D Klarer ikke helt å se for meg at de sitter og terper og terper uten at det skjer noen form for framgang og med løsning i sikte. Som Vidar Riseth sa om hans lederegenskaper: Tony bruker tid på å skape et produkt, og ikke på endeløse diskusjoner.

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 15:15 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Jeg vet ingen verdens ting, er det vel bare Morten og Tony selv som gjør, ser det ut til. Men hadde det vært klart at han ble med videre hadde det garantert kommet ut allerede nå. Ser heller ikke helt hva han skal hjem for å diskutere dette videre med familien om nå, det hadde han vel vært hjemme og avklart på siste besøk i snusens rike. Er det ting som har dukket opp i forhold til dette gjennom prat den siste uka så regner jeg med at han har hatt mulighet til å avklare dette via telefon med frua. Skal ikke mer til enn å slå +46 før resten av nummeret til dama, så er det kontakt!

Nei... frykter dette er samme opplegg som før Amundsen gikk av, men håper jeg tar feil.

Raggen da...jeg tviler på at Tony er en type som legger opp familielivet på telefon. Selv om de selvfølgelig har pratet i den også. Og det er ikke klart at han fortsetter før han har avklart med samboeren 100%.

Du bare MÅ være ungkar :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 15:44 
Grævling

Libra wrote:
Raggen wrote:

Ja selvfølgelig, bruker jo tross alt mer tid på fotball enn det både spillere og trener i KIL gjør, så da sier det seg selv!

Men dæven døtte, begynner virkelig å få TL-følelse av alle meninger rundt klubben nå, her sitter vi og overanalyserer hver minste lille informasjon som kommer om situasjonen, mens ingen egentlig vet en dritt. Skulle tro vi var ansatt i Nettavisen eller Se & Hør hele gjengen ;-)

Ja ja, det vil vise seg til uka hvem som har tippet rett i denne saken. Jeg kommer ikke til å ha noen problem med å ha tippet feil selv ;-)

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 16:14 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Libra wrote:
Raggen wrote:

Ja selvfølgelig, bruker jo tross alt mer tid på fotball enn det både spillere og trener i KIL gjør, så da sier det seg selv!

Men dæven døtte, begynner virkelig å få TL-følelse av alle meninger rundt klubben nå, her sitter vi og overanalyserer hver minste lille informasjon som kommer om situasjonen, mens ingen egentlig vet en dritt. Skulle tro vi var ansatt i Nettavisen eller Se & Hør hele gjengen ;-)

Ja ja, det vil vise seg til uka hvem som har tippet rett i denne saken. Jeg kommer ikke til å ha noen problem med å ha tippet feil selv ;-)

He...he...ja, du har helt rett i at spekulasjonene går høyt om dagen :) Men det ligger vel til den menneskelige natur å ville ha svar på det som er viktig for en. Og når det ikke kommer noen svar, så prøver vi å lage dem sjøl. Den største årsaken til dette er at Glåmdalen allerede på mandag skrev at "avklaring er nær", og fra da og til nå har det vært et evig opphold på venterommet....

Jeg håper i det lengste at han takker ja, og derfor vinkler jeg alt så positivt som mulig for meg sjøl. Jeg kan jo bli skuffa, men håper ikke det :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 19:02 
Reserve

Er det noen som i det hele tatt har vurdert at besøket i Stockholm har noe med den andre jobben han snart skal reise ut på og dermed er ett besøk/fravær som er avklart allerede da han tok jobben ?
De trenger nok litt tid til å samordne ting og sette ham inn i reiseplaner og forflytninger i Sør-Afrika fra SVT sin side.

Så er nok ikke så mye å legge i "fraværet" er mer bekymret for at de ikke blir enige og frykter det Raggen sier.
Og takke seg for at Raggen er singel ;) Ellers ville han jo ikke kunnet bidra så mye for Supporterklubben.

Så får vel håpe han forblir singel - ;) Eller ??

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]