Karlsen wrote:
I all viraken rundt ny trener spørsmålet har det jo også skjedd en annen interessant ting: Ny daglig leder er på plass!
Det er bare å gratulere Jo Raabe med jobben! Dette tror jeg er rett mann på rett plass. Han er virkelig ihuga tilhenger samtidig som han kjenner klubben fra innsiden. Og finne sdet en arbeidsoppgave han ikke allerede har utført på Gjemselund? Neppe. Det er bedre med denne typen folk i administrasjonen enn folk som kommer rett fra næringslivet.
Og med et nytt stødig styre er det lysning på brakka. Definitivt.
Fremhver nå de ansatte/valgte men har selvsagt Lundgrenn og frivilligkorpset også i minnet. uten dem stopper KIL.
Og da er det vel på tide at vi runder av og stenger tråden?
Eller hva sier du, admin Karlsen
For å avslutte så startet jeg denne i ren frustrasjon. Har senere opplevd at de fantastiske frivillige har tatt tak (spesielt bør Rune Lundgren fremheves), og at vi nå sakte men sikkert er i ferd med å bygge opp en administrasjon. Med Raabe på plass og fortsatt god innsats fra de frivillige så tror jeg vi trygt kan fastslå at; Nå har vi en administrasjon.
Den er liten, men det er jo kvalitet og ikke kvantitet som teller. Daglig leders hjerte har blødd for klubben i årevis, og det er en god kar. Hans frivillige innsats over år er mere enn godt nok for meg, og regner med at han tar godt vare på vårt korps av frivillige.
Så fint om vi nå kan stenge tråden og opprette en med litt mere positiv overskrift