KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 09 May 2010, 20:47 
Klubbdirektør

Sur måte å tape kampen på. Føltes som alt gikk i slow motion da Enga scoret andre gang. Vi slipper inn for enkle mål. Måtte ta en halvtime

på festingsmuren for å sture etter kampen.... :(

Klanen imponerte ingen. Hadde ventet mer trøkk derfra.

Synd med TIFOen. Hadde virkeliog fortjent en bedre skjebne med all jobbinga som legges ned.

Men jeg har tro på at KIL kommer sterkere tilbake. Det kommer alltid en høst! :lol:

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 00:13 
Kaptein

Vi kan da ikke gi opp etter dette? Vi er fortsatt over Hønefoss og Sandefjord og der skal vi holde oss!

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 00:53 
Klubbdirektør

Saturnus wrote:
Vi kan da ikke gi opp etter dette? Vi er fortsatt over Hønefoss og Sandefjord og der skal vi holde oss!

Det er altfor mange hengehuer her !! :evil: Vi er på kvalikplass og er ett poeng unna Brann og trygg plass. Hva forventer folk egentlig ?
Ok, vi hadde en trist 1. omgang på lørdag hvor ingenting fungerte, men ser vi på sammensetning av lag og økonomi, så skal det være astronomisk forskjell på lagene også. Vi holdt på å ryste østkantbermen i 2. omgang og det skal man være stolte over. Vi har viktigere kamper framover og neste søndag venter Start som heller ikke har imponert. Vi har også Molde og Brann hjemme ganske så nært forestående, så snart kommer 3-poengene på hjemmebane også.

Så en liten digresjon: Jeg syns det er kjempekult at Klanen kaller oss kun med de famøse bokstavene (XXX). Det har gitt oss uvant mye oppmerksomhet og bør brukes for alt det er verdt.
Men er det kult at statskanalen NRK også bruker det ? På tekst-tv side 218 står det nå at "Sæternes og Shelton senket XXX"
Samme overskrift står her:http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7116374
Forfatteren av artikkel og link til e-post står på samme side. Dette må vel være grunnlag for reduksjon av lisensavgiften ? :shock:

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 08:56 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
.

Så en liten digresjon: Jeg syns det er kjempekult at Klanen kaller oss kun med de famøse bokstavene (XXX). Det har gitt oss uvant mye oppmerksomhet og bør brukes for alt det er verdt.
Men er det kult at statskanalen NRK også bruker det ? På tekst-tv side 218 står det nå at "Sæternes og Shelton senket XXX"
Forfatteren av artikkel og link til e-post står på samme side. Dette må vel være grunnlag for reduksjon av lisensavgiften ? :shock:

Jeg så at klanen var kjempestolt av den der: "Nå kaller til og med NRK dem for xxx" :)

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 10:01 
Spiller

Freddien wrote:
Saturnus wrote:

Det er altfor mange hengehuer her !! :evil: Vi er på kvalikplass og er ett poeng unna Brann og trygg plass. Hva forventer folk egentlig ?
Ok, vi hadde en trist 1. omgang på lørdag hvor ingenting fungerte, men ser vi på sammensetning av lag og økonomi, så skal det være astronomisk forskjell på lagene også. Vi holdt på å ryste østkantbermen i 2. omgang og det skal man være stolte over. Vi har viktigere kamper framover og neste søndag venter Start som heller ikke har imponert. Vi har også Molde og Brann hjemme ganske så nært forestående, så snart kommer 3-poengene på hjemmebane også.

Det er uansett utrolig surt å tape på denne måten mot Norges mest usympatiske møkkalag. Hovedstaden har ikke akkurat mye å være stolt av når supporterne til det beste laget kun består av alkoholisert søppel. Nei, denne kampen glemmer jeg så fort som mulig.

Jeg er i alle fall optimistisk når det gjelder neste hjemmekamp mot Molde.

Poengfangsten på hjemmebane kommer nok til å være en helt annen i høstsesongen. Da møter vi for eksempel Haugesund, Sandefjord, Hønefoss og Strømsgodset på Gjemselund (som muligens ikke heter Gjemselund lenger da). Sesongen er lang, og det er absolutt ingen grunn til å henge med huet. Måtte bare Tony fortsette etter VM også.

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 10:43 
Trener

Libra wrote:
Freddien wrote:
.

Jeg så at klanen var kjempestolt av den der: "Nå kaller til og med NRK dem for xxx" :)

http://www.facebook.com/nicolay.ramm

Vedkommende er kanskje medlem av miniklanen?

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 20:01 
Forumlegende

Freddien wrote:

Nå må vi heller ikke gjøre det å være KIL-supporterer til en slags obskur sekt hvor alle holder hverandre i hendene og snakker om hvor lykkelige de er.
Eller fremme *krav* om sådan framtonighet til enhver tid.

Det er likleverdig å være pessimist og optimist i forbindelse med fotball.
Faktisk er pessimismen bedre enn optimismen, da pessimismen riktig brukt ser nødvendigheten av det ekstraordinære og smarte...
Men nå sklir det vel ut her... 8)

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 20:18 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Freddien wrote:

Nå må vi heller ikke gjøre det å være KIL-supporterer til en slags obskur sekt hvor alle holder hverandre i hendene og snakker om hvor lykkelige de er.
Eller fremme *krav* om sådan framtonighet til enhver tid.

Det er likleverdig å være pessimist og optimist i forbindelse med fotball.
Faktisk er pessimismen bedre enn optimismen, da pessimismen riktig brukt ser nødvendigheten av det ekstraordinære og smarte...
Men nå sklir det vel ut her... 8)

Knis, godt sagt :mrgreen: Det kan være farlig å la humla suse og si "at dette går så bra så", når det finnes for få grunner til det. Hønefoss har jo nå like mange poeng som oss.

Jeg fikk forresten kjeft i Glåmdalen i går fordi jeg var så frekk å si at jeg nå forventet meg den første hjemmeseieren snart. Jeg måtte jo være fornøyd med å se Tippeligaspill med KIL som deltaker , må vite :roll:

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 14:03 
Klubbdirektør

For de som vil lese litt sure oppgulp fra apekattene i øst, så finnes det mere.
Ble tydeligvis litt for mye for dem å plutselig bli pissa på både bannermessig og ordspillmessig:
http://www.klanen.no/styret/dype_moerke_skoger_og_trange_tankeganger
http://www.klanen.no/sanger/vi_glemmer_aldri

De har ikke en gang klarte å sitere bannerne riktig. Morn!

Last edited by A4Tech on 15 May 2010, 14:03, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 14:18 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:
For de som vil lese litt sure oppgulp fra apekattene i øst, så finnes det mere.
Ble tydeligvis litt for mye for dem å plutselig bli pissa på både bannermessig og ordspillmessig:
http://www.klanen.no/styret/dype_moerke_skoger_og_trange_tankeganger
http://www.klanen.no/sanger/vi_glemmer_aldri

De har ikke en gang klarte å sitere bannerne riktig. Morn!

Jeg bare må spørre igjen....Hva er det med de folka der? De er i hvert fall ikke likegyldige til oss, det er helt sikkert :wink: Det er en voldsom aggresjon over disse supporterne og de har en primitiv innstilling til verden rundt seg. Møtet med Oldenborg ble en skarp kontrast til møtet med VIF, og var en herlig opptur, som minner oss på at idrett bør være glede, og ikke noe som er preget av hat og aggresjon.

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 15:56 
Klubbdirektør

Jeg syns det er så herlig og se på det gnålet dems. Innerst inne så er vi vel alle enig om at kamper skal avgjøres på banen.
Men de nærmest forlanger at vi skal gå ut å ta avstand fra at vi la inn protest for en forseelse gjort for 14 ÅR siden. Mot ett styre som er over alle hauger nå!!! Fantastisk!! Også blir dem grinete når de taper så det svir på bannerfronten.

For å sitere Raga Rockers: "Er det ikke deilig å ha noen å ha no'n å hate" :twisted:

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 16:02 
Klubbdirektør

Haha...satt faktisk akkurat å tenkte på samme sang etter at jeg hadde lest artikkelen ;)

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 16:19 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:
Haha...satt faktisk akkurat å tenkte på samme sang etter at jeg hadde lest artikkelen ;)

Ble en liten skriveleif der, men sånn går det når man blir ivrig :P

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 16:29 
Forumlegende

For noen lavpanner dere nede ved containerhavna.

Jeg har aldri likt Idrettsforeningen som klubb, men har en og annen gang i mitt indre sinn faktisk latt meg imponere av Klanen. Ja sågar har jeg likt deres samfunnsengasjement og frontingen av blant annet motstanden mot rasisme.

Men når de skriver slikt oppgulp på sin egen hjemmeside så sier det mer om dem enn noe annet. Og Apeberget kommer mer fram i minnet, har man foretatt en kursendring? Bort fra sånn nogenlunde anstendighet tilbake til..Apeberget?

Profile  

PostPosted: 15 May 2010, 21:49 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
For noen lavpanner dere nede ved containerhavna.

Jeg har aldri likt Idrettsforeningen som klubb, men har en og annen gang i mitt indre sinn faktisk latt meg imponere av Klanen. Ja sågar har jeg likt deres samfunnsengasjement og frontingen av blant annet motstanden mot rasisme.

Men når de skriver slikt oppgulp på sin egen hjemmeside så sier det mer om dem enn noe annet. Og Apeberget kommer mer fram i minnet, har man foretatt en kursendring? Bort fra sånn nogenlunde anstendighet tilbake til..Apeberget?

Det som er aller mest irriterende med alle utspillene deres er at det ikke finnes noen mulighet for å kommentere/gi tilsvar på alt det de spyr ut av seg. Skyldes det feighet, eller et behov for en enerådende makt?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]