Drublic wrote:
Det som irriterte meg var alle Enga fans som satt der de følte for.
Kan til dels forstå småbarnsforeldre som ikke vil sitte med 400 dritafulle apekatter, men for de hadde felt K vært perfekt.
Var 3stk i 20+ åra i blåstygge drakter som jeg begynte å krangle med på felt A da de syns det var en god ide å stå oppreist å lene seg over rekkverket på nederste rad til høyre for meg. Sikkert fint for de, men jeg så ikke en dritt og heller ikke de til venstre for meg eller de som satt bak dem igjen.
Spurte om de ikke kunne sette seg ned så andre fikk sett og ble oversett, kalte de jævla søppel og da lyd de navnet og lurte på "hvorfor?" Eh, fordi jeg ikke har betalt 180 spenn for å sitte å se den stygge bukseræva di.
Hadde disse hatt kortere lunte kunne jeg fort havnet i bråk, og det var ikke en vakt i nærheten.
For å slippe slike irritasjonsmomenter som kan lede til det ene og det andre burde KIL nekte alle i motstander farger å sitte andre steder enn der de hører hjemme.
Det at de ikke forstår hvorfor de er søppel er jo i seg selv et bevis på at de er nettopp søppel. Jeg hadde heldigvis plass på felt H uten en apekatter i nærheten, ellers hadde det nok blitt bråk.
Jeg traff imidlertid på noen før kampen som stod å breia seg ved siden av ståtribuen mot ishallen. Jeg spurte dem hva de gjorde der og fortallte dem at apekatter har plasser på andre siden. En gubbe med søppelenga caps spurte med om det kostet noe å stå parkert bak Esso Tavernaen. Jeg fortallte han at for apeberget koster det kr. 100,- og at han kunne betale direkte til meg .