KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 10:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Hvorfor?
PostPosted: 10 May 2010, 20:00 
Klubbdirektør

Elsker denna tråden her.

Hvorfor har Jens Haugen i Glomdalen.no tatt flere bilder av klanen, og ingen av KIL supporterklubb?

Last edited by 1892 on 10 May 2010, 20:02, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 21:12 
Grævling

1892 wrote:
...Raggen og hans respektable størrelse...

...det var det frekkeste ;-)

Profile  

PostPosted: 10 May 2010, 21:28 
Trener

Drublic wrote:
Det som irriterte meg var alle Enga fans som satt der de følte for.
Kan til dels forstå småbarnsforeldre som ikke vil sitte med 400 dritafulle apekatter, men for de hadde felt K vært perfekt.

Var 3stk i 20+ åra i blåstygge drakter som jeg begynte å krangle med på felt A da de syns det var en god ide å stå oppreist å lene seg over rekkverket på nederste rad til høyre for meg. Sikkert fint for de, men jeg så ikke en dritt og heller ikke de til venstre for meg eller de som satt bak dem igjen.

Spurte om de ikke kunne sette seg ned så andre fikk sett og ble oversett, kalte de jævla søppel og da lyd de navnet og lurte på "hvorfor?" Eh, fordi jeg ikke har betalt 180 spenn for å sitte å se den stygge bukseræva di.

Hadde disse hatt kortere lunte kunne jeg fort havnet i bråk, og det var ikke en vakt i nærheten.

For å slippe slike irritasjonsmomenter som kan lede til det ene og det andre burde KIL nekte alle i motstander farger å sitte andre steder enn der de hører hjemme.

Det at de ikke forstår hvorfor de er søppel er jo i seg selv et bevis på at de er nettopp søppel. Jeg hadde heldigvis plass på felt H uten en apekatter i nærheten, ellers hadde det nok blitt bråk.

Jeg traff imidlertid på noen før kampen som stod å breia seg ved siden av ståtribuen mot ishallen. Jeg spurte dem hva de gjorde der og fortallte dem at apekatter har plasser på andre siden. En gubbe med søppelenga caps spurte med om det kostet noe å stå parkert bak Esso Tavernaen. Jeg fortallte han at for apeberget koster det kr. 100,- og at han kunne betale direkte til meg .

Profile  

PostPosted: 11 May 2010, 00:00 
Klubbdirektør

Men det er en trøst å lese på forumet deres, i tråden xxx-vif 1-2, at faktisk så har noen av supporterne gangsyn. F.eks. han som skriver dette :)

"Når det gjelder tribuneliv så er det enkelte ganger man blir flau over å ikle seg de samme fargene som enkelte av "supporterne" på slike borteturer. Når pupillene er svære som klinkekuler og oppførselen deretter så blir det bare patetisk. Oppførselen enkelte viser når man er på besøk andre steder er under enhver kritikk, og kanskje burde vi vært strengere mtp selvjustis."

Profile  

PostPosted: 11 May 2010, 07:37 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
1892 wrote:
...Raggen og hans respektable størrelse...

...det var det frekkeste ;-)

Detta var jo et rent kompliment Raggen, hadde det vært meg istedet for deg, hadde jeg blitt slengt over elva ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]