KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 00:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener!!
PostPosted: 27 Apr 2010, 14:01 
Forumlegende

Interessant og lovende det du skriver BajenSiempre :)

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:02 
Grævling

Radio Kongsvinger disker i hvert fall opp med en passende sang før ny trener skal presenteres.... Your own personal jesus... Er vel det som trengs her nå ;-)

Og lykke til med ny jobb Jo Raabe :-)

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:14 
Trener

Kortsiktig løsning fram til 10. juni? hm, kan gå mot fire forskjellige personer i hovedtrenerjobben denne sesongen gitt

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:18 
Klubbdirektør

Dette synes jeg virker skuffende..

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:27 
Klubbdirektør

Han fortsetter nok ut over de 6 ukene hvis han innfrir forventningene.De har vel brent seg på forrige ansettelse.... Han gir i hvert fall et veldig godt inntrykk! Virker utadvendt, engasjert og sympatisk :D

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:27 
Reserve

Er det ikke på denne tiden Tom Nordlie begynner å bli ledig fra div jobber :mrgreen: Nei dette var en tullete løsning, Supperådet skuffer ikke som vanlig jeg gir opp.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:37 
Forumlegende

Er jo litt rart å ansette en ny trener for 6-8 uker, er vel VM jobben som er skyld i dette. Men gir ikke akkurat trygghet i laget å vite at det er en så kortsikitg løsning. Mulig han kommer tilbake etter VM, men da burde de vel nesten gitt han kontrakt ut sessongen og sagt at Eide leder laget i treninger under VM, for det er jo tilnærmet kamppause i den perioden og så er svensken tilbake etter VM?

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:39 
Saftblander

Tony Gustavsson virker som en meget fin fyr. Har tro på han.

Men, merkelig med så kort kontrakt. 6 kamper. Det kan jo ikke være noen tvil om at en av partene eller begge var enige om å ha en prøveperiode, men det er allikevel litt rart opplegg. Virker litt desperat. De sier de skal få ro til å finne en langsiktig løsning, men verken ledelsen, treneren eller ikke minst spillerne får vel ro med en så kortsiktig løsning. Spillerne vet jo faktisk ikke hvem som trener laget etter 10. juni og jeg vil tippe det blir, enten de vil eller ikke, bli et visst mas om Tony får fortsette.

Uannsett, la oss håpe at Tony sanker poeng og at han fortsetter er VM.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:41 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Jeg er sjokkert å skuffet.. KIL er da ingen lekeplass der alt skal bli overlatt til tilfeldighetene?? Nei vi trenger en som har fokus 24/7 å ikke en med innlagte tvpauser... Hva tenker Styret med??? Ta hatten å gå.. Horribelt hele greia.. :evil:

Hadde trua nå. meeen neida.. Her kommer rotet rennende fra første stund... Kortsiktig løsning, trener`n må til fotballVM. Hallo er det ikke en trener som er ansatt i en Toppklubb.???? Da skal fokuset være der ikke i Afrika.. Nei dette blir ei smørje uten like.. :evil:

Akkurat nå virker det som om folk ødelegger klubben i mitt hjerte sakte men sikkert. :(

SNU DEN TRENDEN :evil:

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 15:59 
Forumlegende

Først steila jeg av å høre 6 uker. Men så roa det seg, dette kan være en genistrek! Om denna trenern viser seg å være en hit så får han fortsette. Og viser han seg å være en flopp så har vi ikke et problem... Altså sportslig ledelse har jo det om han er en flopp for vi kan ikke tillate oss det. Men tror dette er bra for alle parter nå.

Ja takk, langsiktig løsning er absolutt noe som ønskes. Men det skal være en GOD langsiktig løsning! Prøvetid for begge parter er dermed ideelt. Og jeg har trua på fyren, så han får bare imponere og så ta seg en afrikatur og deretter komme hjem til fast ansettelse.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 16:06 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Først steila jeg av å høre 6 uker. Men så roa det seg, dette kan være en genistrek! Om denna trenern viser seg å være en hit så får han fortsette. Og viser han seg å være en flopp så har vi ikke et problem... Altså sportslig ledelse har jo det om han er en flopp for vi kan ikke tillate oss det. Men tror dette er bra for alle parter nå.

Ja takk, langsiktig løsning er absolutt noe som ønskes. Men det skal være en GOD langsiktig løsning! Prøvetid for begge parter er dermed ideelt. Og jeg har trua på fyren, så han får bare imponere og så ta seg en afrikatur og deretter komme hjem til fast ansettelse.

Ja, tenk å dumme seg ut med å ansette enda en trener som ikke passer inn. Det kunne de ikke ta sjangsen på. Da er det mye bedre å gardere seg med denne prøvetiden. Fungerer alt bra for begge parter så er jo ting i boks :D

Enig med deg i at dette er en genistrek :lol:

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 16:08 
Spiller

da slipper vi iallfall og betale lønn til han i VM pausa.......

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 16:14 
Klubbdirektør

Lurer på hvor mange som skriver under etter sesong slutt jeg. Ingen. Dem gidder ikke spille i en klubb med så mye rot og tull som det har hvert her de siste 2-3 åra. Hva for en stakkars trener utrettet på 4-5 uker? Ser ikke ut som om de har noen plan over det de driver med om dagen.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 16:51 
Reserve

Genistrek? Har all aska fra Island landet på Kongsvinger eller. Dette kan da ikke gi noe annet utslag en mer usikkerhet i spillergruppa, kanskje ny spillerstil å spille i samt man er klare for nedrykk 10 Juni. Nei dette er det "nesten" det dumeste jeg har opplevd fra ledelsen i KIL å kalle det genistrek vel bestill dere en legetime. Her har vi en som kan bli trener utover, Ikun er på topp også sikkert en "genisterk...
http://www.side2.no/underholdning/article2892574.ece

Last edited by Heisann on 27 Apr 2010, 16:55, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 17:03 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Og lykke til med ny jobb Jo Raabe :-)

Grattis til min gamle matte- og naturfagslærer med jobben! Etter å ha holdt ut med vår klasse i to år velger jeg å tro at Raabe er i stand til det meste, og dermed en god ansettelse for dere :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]