KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 14:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 454 posts ]  Go to page Previous  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Next
Author Message
 Post subject: Re: Tom Nordlie!!
PostPosted: 21 Apr 2010, 09:31 
Klubbdirektør

Neida..han vil ikke blande seg inn...han bare mer enn antyder at Tom N mangler folkeskikk. Usmakelig påvirkning av en ansettelsesprosess.

Men nå ser det vel allikevel ut til at toget har gått: http://www.dagbladet.no/2010/04/21/spor ... /11351977/

Min tillit til KIL-ledelsen begynner å bli temmelig tynnslitt.

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 09:53 
Saftblander

Idiotisk uttalelse av Ystenes. Akkurat som om bankmannen/sponsoren Ystenes har en annen oppfatning enn privatpersonen Ystenes! Dette var utrolig toskete gjort!

Se på engasjementet på debatten på glomdalen.no. Folket vil har Nordlie eller Eide. Hvis ledelsen nå ikke ansetter Eide som hovetrener tror jeg de gjør en tabbe. Det kan fort gi seg utslag i at publikum begynner å svikte og det trenger KIL ihvertfall ikke!

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 11:22 
Klubbdirektør

Styret skal vel ikke la publikum velge trener? Da vil jeg ha José Mourinho og mange med meg ellers gidder jeg ikke gå på kamp. Den blir for dum.

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 11:48 
Grævling

Folk på Glomdalen vil ha alt mellom himmel og jord, og hva fanken vet egentlig alle "synsere" om hva som faktisk skjer i klubben? Alt er som det pleier i Vinger, alle mener de vet best selv, men ingen har egentlig en ringe anelse om hva som faktisk foregår i klubben, hvilke synspunkter spillere har, eller øvrige ansatte/frivillige i klubben.

Så får vi vel også ta med, at vi nok en gang, har et helt nytt styre på plass, som bare har sittet noen få uker. Det tar vel litt tid også for dem å fatte og begripe hva de har gitt seg ut på. Det er ikke det samme å regjere i arbeidslivet som å styre en økonomisk hardt prøvet fotballklubb. De trenger tid, samtidig som vi ikke har tid... men det er sikkert noen lesre på Glomdalen som har løsninger for det meste. Hadde bare folka brukt 10% av energien de legger ned i å "synse" på å støtte laget, Gjemselund hadde ikke blitt til å kjenne igjen!

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 12:21 
Materialforvalter

http://www.dagbladet.no/2010/04/21/sport/tom_nordlie/fotball/tippeligaen/adeccoligaen/11351977/

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 12:24 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Folk på Glomdalen vil ha alt mellom himmel og jord, og hva fanken vet egentlig alle "synsere" om hva som faktisk skjer i klubben? Alt er som det pleier i Vinger, alle mener de vet best selv, men ingen har egentlig en ringe anelse om hva som faktisk foregår i klubben, hvilke synspunkter spillere har, eller øvrige ansatte/frivillige i klubben.

Så får vi vel også ta med, at vi nok en gang, har et helt nytt styre på plass, som bare har sittet noen få uker. Det tar vel litt tid også for dem å fatte og begripe hva de har gitt seg ut på. Det er ikke det samme å regjere i arbeidslivet som å styre en økonomisk hardt prøvet fotballklubb. De trenger tid, samtidig som vi ikke har tid... men det er sikkert noen lesre på Glomdalen som har løsninger for det meste. Hadde bare folka brukt 10% av energien de legger ned i å "synse" på å støtte laget, Gjemselund hadde ikke blitt til å kjenne igjen!

Jeg er i hvert fall engasjert både i Glåmdalen, her og på Gjemselund. Så pass at det går ut over jobben min for tida. Og det tror jeg nok gjelder mange andre også. Engasjement må til :wink:

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 13:01 
Reserve

Jeg er i hvert fall engasjert både i Glåmdalen, her og på Gjemselund. Så pass at det går ut over jobben min for tida. Og det tror jeg nok gjelder mange andre også. Engasjement må til :wink:[/quote]

Enig og samme her og dette er en utalelse Raggen kunne spart seg for rett og slett..

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 14:39 
Spiller

Poenget er vel at de som sitter på brakka etter all sannsynlighet har bedre forutsetninger enn oss som burde passet jobben vår:-)

Det må jo være en grunn, utover at han er ung, til at Eide ikke får jobben nå eller fikk den i høst. Såpass må jo folk forstå. Og, det er vel en grunn til at Kristiansen ikke ansatte Nordlie for en uke siden. Av ulike grunner ønsker de tydligvis ikke Nordlie. Og jeg aksepterer at de har bedre forutsetninger for å mene noe om det enn meg. Den siste som skal få pepper i KIL de siste 10 åra (eller noe sånnt) er vel Morten Kristiansen.

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 14:45 
Klubbdirektør

Jeg har også hatt stor respekt for Morten Kristiansen og den jobben han gjør. For all del...den jobben er ikke for hvem som helst :)

Men de misset grovt da de ansatte Trond Amundsen, og derfor er ikke tilliten hva den en gang var.

*Sier Libra som iler tilbake til arbeidsoppgavene sine* :D

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 15:28 
Grævling

Heisann wrote:
Jeg er i hvert fall engasjert både i Glåmdalen, her og på Gjemselund. Så pass at det går ut over jobben min for tida. Og det tror jeg nok gjelder mange andre også. Engasjement må til :wink:

Enig og samme her og dette er en utalelse Raggen kunne spart seg for rett og slett..[/quote]

Jaddajadda, men når du leser all dritten som har kommet fra ENKELTE i diskusjonene på Glomdalen de siste mnd så må du nesten begynne å lure. Jeg regner med at folk har såpass gangsyn at de forstår hvilken type innlegg jeg sikter til.

Profile  

PostPosted: 21 Apr 2010, 18:28 
Trener

Glem Tom.

Når spillere, klubben og sponsorene ikke vil ha ham er det ingen grunn til at man skal dytte ham inn i en jobb han ikke mener han er aktuell for. (i hvert fall ikke enda.)

Profile  

PostPosted: 22 Apr 2010, 11:21 
Saftblander

Kan noen som har papirutgaven av Glomdalen gjøre oss andre en tjeneste og sitere hva Calle sier om Tom Nordlie og mulig ansettelse?

Nettutgaven har bare en "teaser", hvor det fremgår at Calle er klar i sin tale, og det hadde vært interessant å høre hva han sier om saken.

På forhånd takk!

Profile  

PostPosted: 22 Apr 2010, 11:32 
Materialforvalter

Hummer wrote:
Kan noen som har papirutgaven av Glomdalen gjøre oss andre en tjeneste og sitere hva Calle sier om Tom Nordlie og mulig ansettelse?

Nettutgaven har bare en "teaser", hvor det fremgår at Calle er klar i sin tale, og det hadde vært interessant å høre hva han sier om saken.

På forhånd takk!

Elektronisk avis er gratis hos Glåmdalen i disse dager!

Profile  

PostPosted: 22 Apr 2010, 12:06 
Saftblander

Elektronisk avis er gratis hos Glåmdalen i disse dager![/quote]

Takk for info! Funker fint.

Profile  

PostPosted: 22 Apr 2010, 13:28 
Forumlegende

Velidg greit egentlig det intervjuet med Torpern. Og er det utbredt blant spillerne at han ikke er mannen så er jo saken grei.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 454 posts ]  Go to page Previous  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]