KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 454 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next
Author Message
 Post subject: Re: Tom Nordlie!!
PostPosted: 12 Apr 2010, 20:34 
Grævling

mikeb wrote:
Hva sier Gjedda?

DU den Gjedda har gått i garnet og blitt gjeddekaker for en god stund siden, dessverre :cry:

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010, 22:49 
Reserve

Tror nok det er en del spillere som ikke vil bli helt happy hvis Nordlie kommer tilbake... Var en del som gikk lei ifjor tror jeg. Flere som blomstret etter at han dro også.

Profile  

PostPosted: 13 Apr 2010, 00:14 
Forumlegende

Zezza wrote:
Tror nok det er en del spillere som ikke vil bli helt happy hvis Nordlie kommer tilbake... Var en del som gikk lei ifjor tror jeg. Flere som blomstret etter at han dro også.

men er det mange av de misformøyde spillerne tilbake i klubben?
Muligens Tuelo, men ser ikke helt han som typen som hissser seg opp over en trener som bruker litt mye stemme og store ord?

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 15:07 
Forumlegende

Det ryktes at Tom Nordlie er klar for innsats til en meget vettug lønn om han blir spurt nå. Da har etter min mening den sportslige ledelse funnet løsningen. Hvis ikke, må den sportslige ledelse gå ut i media og fortelle hvorfor vi ikke henter Norges beste trener som i tillegg har følelser for klubben!!

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 15:22 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Det ryktes at Tom Nordlie er klar for innsats til en meget vettug lønn om han blir spurt nå. Da har etter min mening den sportslige ledelse funnet løsningen. Hvis ikke, må den sportslige ledelse gå ut i media og fortelle hvorfor vi ikke henter Norges beste trener som i tillegg har følelser for klubben!!

WOW :!: Drømmer jeg nå :?: Det hadde vært noe det :!:

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 15:29 
Forumlegende

Libra wrote:
Karlsen wrote:

WOW :!: Drømmer jeg nå :?: Det hadde vært noe det :!:

Kommer fra meget troverdig hold. Dog understreker jeg at det er et RYKTE

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 15:33 
Klubbdirektør

Jeg skjønner det, men allikevel så var dette gode ord i mine ører :) Han er akkurat det vi trenger, han kjenner oss ut og inn og han har som sagt følelser for klubben. Og ikke minst så er det akkurat han Eide ønsker seg :D

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 22:02 
Klubbdirektør

Nordlie kanskje tilbake...? Hvis Tom er villig til å komme tilbake for en akseptabel lønn tror jeg det vil være det beste for KIL.

Jeg tror egentlig at Eide kunne klart brasene bra alene også, men side kjemien tydeligvis er god mellom Eide og Nordlie blir det nok den beste

løsningen hvis Tom får en ny sjanse. Og så deilig det ville vært om Nordlie og KIL kunne lykkes på lang sikt også!!

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 23:06 
Saftblander

Men er det særlig sannsynlig med Nordlie tilbake? Jeg håper inderlig det, men har mine tvil. Blir det ikke Nordlie synes jeg de kunne avblåse trenerjakten og satse på Eide. Vi ser jo at det virker. Vi skal ikke skamme oss over det vi så mot Stabæk i dag.

Ny ukjent(?) trener som ikke kjener laget har jeg ikke spesielt stor tro på nå.

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 23:16 
Klubbdirektør

Enig. Det blir vanskelig å finne en som kan gjøre en bedre jobb enn Eide både på kort og lang sikt.

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 23:23 
Forumlegende

Er vel litt enig i det at dersom ikke Nordlie lar seg lokke av gode vaffler og normal lønn så kan Eide styre skuta videre. Han viser at det bor veldig mye fotballklokskap i hodet hans, om han klarer å karre til seg nok poeng til at vi holder plassen gjenstår å se, men enig med Bengt Eriksen i TV2 at Kongsvinger må fortsette med det vi har startet med så kommer poengene etterhvert. For vi spiller til tider veldig bra fotball og har foreløpig ikke møtt ett eneste lag som overkjører oss.

Profile  

PostPosted: 18 Apr 2010, 23:42 
Trener

Nordlie som assistent til Eide kunne blitt bra. ;)

Profile  

PostPosted: 19 Apr 2010, 09:05 
Forumlegende

Drublic wrote:
Nordlie som assistent til Eide kunne blitt bra. ;)

Interessant tanke dukket opp nå: KIL Toppfotball ansetter/leier Nordlie som mentor, opplæringssjef for sine unge trenere. Eide og Pat er talenter. De nye i teamet er sikkert lovende de også.

Profile  

PostPosted: 19 Apr 2010, 09:38 
Saftblander

Reality check, anyone?!?
Jeg må si jeg blir ganske overraska over hvor mange som nå vil ha Nordlie tilbake til klubben. Er vi ikke lenger ute etter en langsiktig trener-løsning? Fotball-nomaden har vel vært maks to sesonger i en klubb, og er kjent for å slite på omgivelsene, noe han ifølge ryktene også gjorde mot slutten i KIL. Dessuten, hva vet vi om Nordlies kvaliteter til å bygge opp ett lag og lede laget over lengre tid? Han er først og fremst kjent som en redningsmann, og det er ikke det KIL trenger. Stikk fingern i jorda folkens, vi kan ikke være missfornøyd med tabell-plasseringen så langt. Greit nok, vi har tapt kamper på forsvars-tabber og brente 100%-sjanser, men det lukes ut over i sesongen med erfaring og selvtillitt. Gutta spiller bra, og jeg var stolt etter kampen i går! Hvem hadde trodd vi ville spille 4-2 i gymsalen og skåre to av rundens mål, for ett år sia??? All I am saying is give Eide a chance!

Profile  

PostPosted: 19 Apr 2010, 12:24 
Forumlegende

Tviler på at Nordlie funker særlig bra i en assistent/mentor rolle.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 454 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]