Nå ble det mye prat om supporternes synging her....
Syns det, som en del har nevnt før, er en utrolig forvandling som har skjedd på Gjemselund de senere årene.
Håper vi kan få med flere tribunesekjsoner etter hvert, og gledet meg veldig over å se at masser av den yngre garde sto og hoppet på ståtribunen mot ishallen i takt med oss på supporterfeltet. Det ser ut som om "gjengen til Raggen" begynner å innta en trygg plass på øvre halvdel av supporterligaen
SÅ kan det også nevnes at jeg har fått kommentarer fra kvinnfolka på jobben i dag om at jeg har hatt en god whiskey-stemme. Ikke ille når det var jeg som var kjørbar i går

Så til kampen.
Før kamp ville jeg vært sjeleglad og storfornøyd med 1 poeng.
Etter kamp var jeg bare passe fornøyd, og nesten mer misfornøyd. Det i seg selv er grunn nok til å være fornøyd med kampen. Lillestrøm Håndballklubb er jo tross alt et rimelig habilt lag. Det var forsåvidt en fornøyelse å lese på forumet til kanarifansen at de skulle være fornøyd om de fikk med seg ett poeng slik kampen utviklet seg.
Det var også godt å se gode gamle 4-3-3 igjen. Det var tydelig at gutta likte returen til et mindre jålete spillesystem, og med unntak av Güven så visste alle hvor de skulle være til enhver tid, hvor løpene skulle gå og hvem som skulle gå i press.
Banens beste-prisen står mellom Henry Joseph (gi gutten livstidskontrakt) og Torp. Med et par unntak så tok også de to R`ene våre opp hansken fra forrige kamp og spilte stort sett solid. Tvillingbror R. med Kai til fornavn la ned den største innsatsen for dagen. Mangler ekstremferdigheter som Niang/Holmen, men mye kan kompenseres med å være middels på det meste og legge ned en innsats som enhver blodhund ville misunnet.
Så en god kamp som var gledelig, og trass "bare" ett poeng så lover det godt med tanke på poeng mot Stabæk og.
Skuffelsene var, som nevnt, Güven og i tillegg Holmen. Güven var konstant feilplassert, lite involvert og giddalaus. Holmen var jo rett og slett elendig. Ble til og med fraløpt av Ken-dukken til denne Barbiedukken hver gang:
http://fotballfrue.blogg.no/I tillegg så bør Tuelo (som noen ganger hadde veldig gode dragninger mot midten som skapte sjanser) snarest flyttes over til høyre kant. På venstre har han ikke innleggsfot, og ender opp med at i 100% av gangene han får ballen, gå inn mot midten i stedet for ned mot dødlinja for å legge inn med venstrebeinet han ikke har. På høyrekanten kan han variere litt. På venstre kant er Ørjan et alternativ. Var han som la innlegget til Bobbie når han nesten avgjorde. Og da spilte Ørjan venstre back.....
Nå begynner dette å bli litt (for) langt, så avslutter med å si at Bobbie må spille Back. Han har gjort det enormt mye bedre der enn som stopper, samt at han legger bedre (og flere) innlegg fra høyre back-posisjon på to kamper enn vingene til sammen har klart på seks.....