Libra wrote:
Bra jobba av gutta
Men nå er det en ting jeg lurer på...Jeg har sittet på K-feltet en gang, og resten av kampene på C-feltet. Og det eneste jeg hører hver gang er den øredøvende støyen fra bortesupporterne. Jeg hører ingenting fra supporterfeltet til KIL. Og i dag satt det i tillegg LSK-supportere bak meg, som vekslet melom å drite ut supporterne våre (hør, nå prøver de å heie, ha ,ha) spillerne våre (benken full av odølinger) og kampen. Jeg ble rett og slett temmelig forbannet der jeg satt
Er det dumt at KIL-supporterne sitter bortgjemt i et hjørne, og at bortesupporterne blir både mer synlige og mye mer hørbare? Jeg får nesten følelsen av å være på bortekamp....

Altså.... nå er det nesten så jeg blir mer provosert enn av Jan J, men altså, bare nesten

Det kan jo ikke være mulig å klage over at du hører bortesupporterene bedre enn oss når du tross alt nesten plasserer deg i fanget på dem

Du får komme deg på felt G eller H, så skal jeg nok love deg at du kommer til å høre oss best. Eller hvorfor ikke ta en tur på Felt-J, og bli med å bidra til å skape livet

Plasseringen vår er der den er ettersom vi faktisk trenger tak, og dette er ikke for å unngå å bli bløte i regnvær, vi står der av den enkle grunn at taket gjør at vi høres bedre. Mange av folka på feltet vårt er av de mest trofaste når det gjelder og følge KIL, og er av de som er mest engasjert til å følge laget også på bortekamper. I en "rettferdig" verden så hadde vi også da fått de beste plassene på tribuna, noe som ville plassert oss midt på hovedtribunen under taket, så hadde også flere hørt oss bedre. Men dessverre så er det som alle andre steder i landet, de som bidrar til å skape steminingen blir stuet ut på kantene, mens "fiffen" får de beste plassene.
I dag var ellers faktisk en ganske bra dag på "jobb" fra vår side, i det minste årsbeste, men ikke helt på nivå med opprykkskampene i fjor, men da dro jo til og med den gamle ståtribunen til med allsang. Alle syns vel det var gøy, så andre felt på gjemselund må jo bare hive seg med i "galskapen".
"Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen..... osv"