KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2010, 21:58 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Libra wrote:

Ok:-) Men ALT - absolutt ALt- er jo bedre enn en kamp uten stemning og masse lyd? Er det noe som har preget kamper på Gjemselund i alle år (bortsett fra i fjor) så er det jo nettopp stillhet....Det var rett og slett grusomt å sitte på felt K i kampen mot Odd- og bare høre Oddrane. De var neimen ikke redd for å lage lyd.... Jeg var på kampen sammen med datteren min, og hun så bort på dem med hat i øynene og sa: "Nå synes jeg det er på tide at de jekker seg ned litt der borte" :mrgreen:

Joda, om lyd i se gselv er formålet så. Men den lyden må vi lage med stemmebåndene og hendene. Mener erkebritiske konservative meg :P Og på vårt beste synger vi bra.

Ja, dere kan hvis dere vil :D Det vet jeg :) Det finnes altså ingenting som er verre enn en stadion uten lyd/stemning, synes jeg. Jeg føler en form for flauhet både overfor spillerene våre og bortesupporterne når det blir for stille :oops:

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 00:50 
Klubbdirektør

Huff så flaut.:

– Kongsvinger har endelig rykket opp, og så kom det 2.400 tilskuere til åpningskampen hjemme mot Odd Grenland?

– Og det var sjokkerende for meg. I alle disse tre åra jeg spilte der ble det maset fra tilhengerne om hvor de savnet eliteserien, der KIL var gjenganger før om åra. Så rykker klubben opp, og så kommer ikke folk for å se på? Engasjemenget hos folk i Kongsvinger er ikke som her i Ålesund, men uansett så var 2400 tilskuere fryktelig dårlig, mener Sylling Olsen.

http://www.smp.no/nyheter/article199836.ece

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 08:50 
Forumlegende

Et premiedumt utsagn fra Syllingen.
Jeg antar at de som "maste" om tippeligaen var på plass i den første hjemmekampen.
Stort sett de samme som fulgte i 1.div.
Ja, det var ikke mange, men hva så?

Selv forsvant han jo egentlig uten å være mann til å si i fra på et høflig tidlig tidspunkt.
Og skapte nok bry for de som skulle sette opp stallen.
Huff...

Det er forøvrig ingen grunn til å ha "komplekser" fordi man er få i sammenlikning.
Man kan ikke tvangsinteresse folk til fotball heller.

Last edited by ivo on 03 Apr 2010, 08:54, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 12:46 
Reserve

Ser ikke hvordan dette skal være et dumt utsagn så lenge det er HELT sant. Ålesund har 10000 tilskuere på nesten hver kamp, engasjementet til de er noe bare Brann kan overgå sånn som jeg ser det. At han vil score er helt naturlig, hvem ville ikke det?? Ønsker Sylling velkommen og takker han for en den ene og halve veldig gode sesongen han hadde her.

Og grunnen til at det ikke har blitt kommentert at tamburene kommer er rett og slett og at jeg hadde tenkt til å la det passere i stillhet for å se hvordan det ville utvikle seg, men når motstander supportere reagerer kan det være greit å si i fra at alle ikke er helt enige i dette(ble tatt "internt" før denne saken fra stormen kom). Synes også det var artig lesning, da jeg også synes ikke de kan si så mye på akkurat tromme bruk og annet støy som overskygger budskapet man skal frem med verbalt....

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 18:23 
Forumlegende

Erik B wrote:
Ser ikke hvordan dette skal være et dumt utsagn så lenge det er HELT sant. Ålesund har 10000 tilskuere på nesten hver kamp, engasjementet til de er noe bare Brann kan overgå sånn som jeg ser det

Nja, antallet mot Odd, dog inklusive oddere, var vel snaue 100 under snittet på de 3 avgjørende i fjor (MIF,Sogndal, Sparta).
Og det var jo svinaktig kaldt og veldig tidlig...

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 18:28 
Spiller

Enig med Erik her. De fleste kunne vel sagt det Syllingen sier. "Allle" mener det var skuffende oppmøte.

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 18:44 
Klubbdirektør

Han sier selvfølgelig ikke noe som er feil - rent faktamessig. Men behøvde han å bruke ord som "sjokkerende"? Han kunne ha brukt ordet "skuffende" f.eks.

En annen ting er at han heller ikke behøver å si at han ønsker å score mål på Gjemselund. Han kan ønske det, men behøver ikke å si det....Hvis vi var laget som lå i toppen av tabellen, og han var på det laget som lå nederst med 0 poeng, så hadde situasjonen vært en helt annen. Man skal ikke sparke de som ligger nede, og for øyeblikket ligger KIL nede. Og spesielt ikke når det er en klubb man selv har spilt i i 3 år.

Synes jeg da :)

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 19:01 
Forumlegende

Glåmdalen overvar dagens trening og tipper laget.
http://www.glomdalen.no/kil/article5053096.ece

Myhre
Frejd - Riseth - Cruz - Sturød
R Risholt - Torp eller Berg Hansen
Guven - Kai Risholt - Tuelo
--- Niang

Altså Holmen da tydeligvis benket igjen.
Rart om man benker Torp som er lagets klassespiller...

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 19:05 
Forumlegende

Vi får håpe det kommer 3000 nå da.
Men det ble liksom et slags antiklimaks fram mot kampen.
Man tapte også borte mot Godset i den første.
Desverre fikk man ikke åpningskampen hjemme som ville ha forandret så mye slik sett.

Jeg tror det er litt avventende ennå - før man ser hvor laget ligger i terrenget.
Seier mandag et nesten et must nå.

ps: jeg var der ikke selv :oops: (men hadde henimot gyldig grunn...)

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 19:44 
Forumlegende

ivo wrote:
Glåmdalen overvar dagens trening og tipper laget.
http://www.glomdalen.no/kil/article5053096.ece

Myhre
Frejd - Riseth - Cruz - Sturød
R Risholt - Torp eller Berg Hansen
Guven - Kai Risholt - Tuelo
--- Niang

Altså Holmen da tydeligvis benket igjen.
Rart om man benker Torp som er lagets klassespiller...

Utrolig vingling med 11ern da. Når man skal spille inn et lag så er det lurt å ha litt kontinuitet og en klar plan med hva slags spillertyper man bruker hvor. Niang er targetspiss? Eller hengende spiss? Det svinger fra gang til gang. Drill han inn i en bestemt rolle.

Torp bør være like bankers som Holmen. Hyggelig om K. Risholt kommer inn igjen. Men han var jo midtspiss i fjor, kanskje man velger Niang som den hengende og Risholt på topp? Igjen, kontinuitet og plan. Tuelo tilbake, glimrende!

Men kritikeren skal legge ned ballen der, vi skal fa.. meg denge snusleppa og de klovnefargede spillerne hans!

Profile  

PostPosted: 03 Apr 2010, 22:10 
Reserve

Jeg var også på treninga idag, og det ble rullert veldig mye i 11ern. Noen imponerte mer enn andre.. Og jeg hadde valgt følgende lag:

Myhre
Eddie - Vidar - Bobbie - Magne
Roger - Calle
Krogh - Niang - Tuelo
Holmen

Niang scorte ett par med beina på treninga i dag i spill 11 mot 11, lover godt. I tillegg viser han at han er god når han får innlegg på hodet. Holmen putta også en del, starta fint i bakrom og er et uromoment som beveger seg mye.

Profile  

PostPosted: 04 Apr 2010, 11:55 
Forumlegende

Zezza wrote:
Niang scorte ett par med beina på treninga i dag i spill 11 mot 11, lover godt. I tillegg viser han at han er god når han får innlegg på hodet. Holmen putta også en del, starta fint i bakrom og er et uromoment som beveger seg mye.

Da får vi bare vente på laget.
Men det er flere som bør vise noe.
Jeg mener få vist sine spissegenskaper.
Både for dem selv og for laget.

Med tap i morgen kan det se ille ut.
Aldri bra å bli hengende etter.
Kan fort bli 0-0-4 med poeng for de 3 siste etter i morgen.

Man "må" selvsagt ikke vinne, men bør det så absolutt.

Profile  

PostPosted: 05 Apr 2010, 12:12 
Forumlegende

Vi har ikke vært helt klare for eliteserien så langt, selv om vi har vært svært nære. Men nå må vi slutte å være fornøyde med hederlige tap hvor vi nesten har vært gode nok. Det har vært en del å hente på tempo og presisjon, men vi har vært ganske jevne mot de lagene vi har møtt. I dag får det være slutt på nesten og vi får vise fotballnorge hva vi er gode for. Da nytter det ikke å ligge bakpå å forsvare seg på eget gress, men ta tak i kampen fra start og vise det spillet KIL er gode på.

Profile  

PostPosted: 05 Apr 2010, 12:19 
Trener

Zezza wrote:

Godt å høre at Niang begynner å komme i form på trening. Får bare håpe at vingspillet fungerer i dag, slik at han får innlegg som det går an å gjøre noe med.

Og som mikeb er jeg nå klar for noe annet enn hederlige tap. Nå tar jeg heller 3 poeng i et ran ;-)

Får en onkel og en nevø fra Oslo til Gjemselund i dag, som ikke har sett KIL-kamp siden opprykkssesongen fra 2. div, men guttungen fra Kjelsås blei visst KIL-supporter det året :lol:

Godt han tok et fornuftig valg og ikke endte med Voff eller Lyn.

Så da passer det godt med 3 poeng.

Observerer ellers at Stormens forum kun har hatt 1 (!!) innlegg på sitt eget diskusjonsforum i April. Ikke mye som tyder på genuin fotballinteresse der i gården.

Profile  

PostPosted: 05 Apr 2010, 12:35 

DV wrote:
Zezza wrote:

Observerer ellers at Stormens forum kun har hatt 1 (!!) innlegg på sitt eget diskusjonsforum i April. Ikke mye som tyder på genuin fotballinteresse der i gården.

her har du/dere en link til litt mere info om KIL - AaFK
http://www.aafk.no/default.aspx?view=ap ... 629&page=1

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]