KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2010, 14:36 
Klubbdirektør

Jeg aner ikke..Bare litt artig å høre om det er noen her inne som har tenkt den samme tanken.

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 15:01 
Kaptein

det blir vel feil å sparke amundsen allerede

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 15:08 
Trener

Det er feil å sparke Amundsen overhodet.
Vi har den tynneste stallen, det minste budsjettet og målet er kun å overleve.. noe de fleste mener vi ikke kommer til å klare.

Så kommer det tullinger på Gladalen nett å mener Amundsen bør få sparken etter 3 runder.. herregud.
Hva trur de? At vi nå skulle hatt 9 poeng og tabelltopp?

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 15:14 
Klubbdirektør

Ja, du snakker om tullinger, og spesielt en person, som for andre uka på rad nå driver og henger ut spillerne, og sier at de spiller som "fulle sjømenn". Samtidig som det legges ved en link til Glåmdalens artikkel om "fylleepisoden". Han insinuerer hele tiden at det er alkoholproblemer i klubben. Skulle likt å vite hvordan man får stoppet han :evil:

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 16:13 
Forumlegende

Sparke Amundsen?? Det blir for dumt ja. Vi er KIL. Vi får ikke Mourinho til å trene oss. Og vi får heller ikke avla opp noen av de vi har av spillere til å bli Messi.

Stallen er meget tynn. Og vi velger ikke fra øverste hylle når vi henter spillere naturlig nok. Pluss at mange nye og ny trener trenger innkjøringstid. Kntinuitet har vært et fremmedord i denne klubben, med unntak av Skogheimperioden.

Jeg vil se KIL i 2011 med Gerson, Linnes og Ryen på laget og med Amundsen som trener. Jeg vil se et lag som har tatt noe nye steg med ny trener og begynner å få en gjennomført spillestil bygde videre fra 2010. Se til odd Grenland. Der har samme mannen fått drille et system over tid. Og hvilken divisjon jeg vil se KIL i i 2011? Den divisjonen vi er gode nok til å være i. Hvilken divisjon det er vet vi ikke før langt utpå høsten.

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 16:33 
Klubbdirektør

Tapet var vel som forventet. Det som er viktig nå er at det ikke går inn psykisk på spillerne. Vi har hatt en meget vanskelig sesongåpning, med et av de beste hjemmelagene i fjor (Godset), en av medaljekandidatene (Odd) og Tromsø i Nord-Norge hvor vi aldri tar poeng.

Jeg er ikke bekymret og hadde vel egentlig ikke tippet noe mer enn null poeng etter disse kampene. Sånn spillemessig synes jeg heller ikke det har vært ille. Vi kunne faktisk fort stått uten tap så langt med litt mer hell.

Men syntes kampen i går uansett var et lite skritt bakover. I motsetning til de to foregående kampene synes jeg vi virket tamme og uengasjerte. Det meste vi gjorde virket halvhjertet.

Akkurat det håper jeg vi endrer på til mandag. Det skal være fullt mulig med tre poeng hjemme mot Ålesund, hvis vi hever oss noen hakk.

edit: hva skjer med forumet forresten? Bare å slette de to foregående innleggene mine

Last edited by A4Tech on 29 Mar 2010, 16:35, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 16:52 
Klubbdirektør

Det er idioti å begynne og snakke om trenerskifte nå. Vi har spilt 3 kamper, som isolert sett , ingen kan regne med å ta poeng i. Jeg tror faktisk poengene kommer framover og allerede mot Ålesund skal vi bite godt ifra oss tipper jeg. Jeg har tippet 3 resultater helt riktig hittil og jeg lover å tippe på KIL-seier på mandag ! :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 18:12 
Forumlegende

Freddien wrote:
Jeg har tippet 3 resultater helt riktig hittil og jeg lover å tippe på KIL-seier på mandag ! :mrgreen:

Ja, jeg begynte å lure på hvilken side du stod på...

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 18:22 
Forumlegende

Jeg er bekymret.
Men det er jeg stort sett alltid.
Laget og trenerne bør også være bekymrete.
Kreativ bekymring er ofte en faktor til klar forbedring på saker og ting.

Selvsagt skal ingen sparkes.
Men greit at folk sier sin mening.
Det som dog bekymrer litt er at de 2 kan bli for faglige.
Før kampen mot TIL sa man at man hadde gjennomanalysert TIL.
På tegnebrettet er alt mulig.

Jeg er også bekymret over at man ikke er bekymret over manglende poeng.
I trav starter superhestene med tillegg.
Dette er ikke trav.

Det bekymrer også litt at man har uttrykt at det ikke nødvendigvis er de beste som spiller, men de som passer inn i systemet.
KIL har ikke spillere til å passe inn i system slik som de store klubbene.
Man skal og må rett og slett utnytte hver spillers spisskompetanse og systematisere etter det.

Mot TIL vite Torp klasse da han kom i gang.
Men det hjelper lite når man framover knapt klarte å ta i mot ballen. Litt stygt sagt.

Og Niang er ingen hengende spiss for KIL, eller KIL for ham som det.
Han har sin største styrke i lufta - men for hva da - telle antall dueller?
Man får prøve 4-3-3 eller 4-4-2 og kutte ut dette jåleriet med hengende spiss.
Da må man ha noen der...

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 18:30 
Grævling

Eneste som skal sparkes på Vinger bør vel være "folk flest". De kan sparke seg selv i ræva og komme seg på kamp neste mandag!

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 18:43 
Klubbdirektør

Dem spilte jo bra i treningskampene. Men da brukte dem jo vinger. Skjønner ikke hvorfor dem ikke kan spille slik nå også. Hjelper ikke med Niang da han ikke for noen innlegg fra sidene.

Profile  

PostPosted: 29 Mar 2010, 19:12 
Forumlegende

Innfør "kontrollert hysteri" og de blir uslåelige...

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2010, 07:15 
Reserve

Vi kan jo for pokker ikke sparke Amundsen etter tre kamper fordi vi ikke har vunnet! Godset borte er en vanskelig kamp for alle lag. Odd kom høyt ifjor, og bør jo slå oss på Gjemselund om de har planer om å havne høyt i år også. Tromsø borte er også en vanskelig kamp! Hadde vi hatt Godset hjemme, Odd borte og Tromsø hjemme hadde vi nok hatt poeng.
Poengene kommer til å komme de. Hvis spillerne blør for drakta og hvis man snart kan gå tilbake til den formasjonen, taktikken og spillermønsteret som man brukte i treningskampene. Innlegg fra sida mot Niangs hode er jo mål...

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2010, 08:48 
Klubbdirektør

Enid med Zezza angående spilet i treningskampene. Men ikke enig Tromsø er vanskelig borte og at Odd sikter høyt i år. Vi må ta poeng uansett hvem vi møter for å overleve. :) Kan ikke gå på banen å tenke at RBK vinner serien så vi for spille for et hederlig resultat. Det som er forskjellen er at de andre lager mål sjanser men det gjør ikke Kil.

Profile  

PostPosted: 30 Mar 2010, 15:50 
Forumlegende

Kampene i april er interessante:
TL Kongsvinger – Aalesund 5. april kl 1600
TL Hønefoss – Kongsvinger 11. april kl 1800
TL Kongsvinger – Lillestrøm 14. april kl 1800
TL Stabæk – Kongsvinger 18. april kl 1800
TL Haugesund – Kongsvinger 25. april kl 1800

Aalesund, Hønefoss og Haugesund er lag man bør ta en god del poeng imot.
Med tap mot både H og H er man sannsynligvis særs ille ute.
Haugesund kan gjøre et "kupp" med seire hjemme mot HBK og KIL i april, litt skummelt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]