KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
PostPosted: 17 Mar 2010, 23:31 
Materialforvalter

Grusom wrote:
Dere klarer tydeligvis ikke å finne det selv, så da får jeg hjelpe dere. Om søppelet til Vpn(komplett makkverk infisert av den stereotypiske lizzombreiale tonen tullingene tydeligvis innbiller seg er hva "kult" betyr) skal ut til folket skal jammen mitt det også!

Dette er altså kanarifansens tabelltips. Jeg beklager virkelig å måtte tippe dere så lavt, for jeg håper dere klarer dere og elsker alltid en god underdog. Uansett, håper dere finner det å være god lektyre(hvilket det er), selv om jeg knapt er Ernst A. Lersveen når det kommer til KIL-kunnskaper.

http://www.kfl.no/les.php?id=556

Kjære Grusom,

Takk for hyggelig omtale til tross for særdeles forutsigbart tips. Måtte det gjøres til skamme. I skrivende stund ligger LSK på "vår plass" på tabellen, men på samme tid ifjor ledet jo også Skeid Adeccoligaen ;)

Til tross for at klubbhjertet svulmet av stolthet over alle rosende ord og utilslørte lykkeønskninger og er det to ting jeg ikke kan la passere. For det første at dere kaller selve personifiseringen av svigermors drøm for Kai Ove Ryen, han heter Kai Olav. Dernest at dere har plassert Kongsvinger på Hedmarken. På Hedmarken spilles det for tiden kun breddefotball, som Raggen ville sagt.

Profile  

PostPosted: 18 Mar 2010, 11:37 

Haha, har allerede fått reaksjoner på at jeg skrev Hedmarken, men jeg mente det altså som fylket, ikke distriktet, som jeg ærlig talt ikke visste at det ble skjeldnet på. At Ryen fikk feil fornavn beklager jeg, det blir litt mange, serru.

Falt min versjon av Gerson i smak? Var fryktelig selvtilfreds med den...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]