SuperFan wrote:
Gleder meg at Niang har kommet. Kanskje Nisja også. I forsvaret er vi gått dekket. Frejd, Ryen, Riseth, Da Cruz, Shidika, Sturød, Håkonsen og Ørjan kan alle spille bak.
Altså, det er greit nok at det er mange som KAN spille bak. Av disse du nevner her så KAN jo også flere spille fremme. Men det er også litt av greia at du skal ha folk som faktisk er gode nok for TL i rett posisjon.
Jahr (????) Ørjan og Sturød er ikke backer. Ørjan hadde nok av problemer på denne plassen allerede mot motstand i Adecco i fjor, selv om han også var bra der i enkelte kamper. Sturød har kommet seg utover i treningskampene i år, men jeg tror nok Håkonsen lett tar fra han den plassen, har mer tror på Sturød fremmover på banen. Ryen er jeg også litt usiker på, syns han har klart seg greit i vinter, og ingen ting hadde gledet meg mer enn om han virkelig stod opp og tok nivået i TL. I tillegg er jeg jævlig spent på Frejd for å si det mildt. Jeg har tro på at han også kan ta TL med storm, men han må bli litt mer kynisk, 0-1 mot Haugesund i helgen kom som et resultat av en gedigen feilpassning, og det blir fort farlig bakover når han går frem, da må andre dekke opp. Men men.... nå er det bare dager igjen til seriestarten, så nå får vi snart svar på hvem som fungerer og eventuelt om noen faller gjennom på dette nivået. Faen som jeg gleder meg