Erikg wrote:
1. Kim Holmen til KIL er suverent!
2. Hans hurtighet kan være avgjørende i en kontring-fase!
3. Gutten sleit i fjor, og han vil slå tilbake!
4. Selv om han ikke har skrevet under enda, ønsker jeg han velkommen til Kongsvinger!
1. Hmm..
2. Ja, måke baller i bakrom
kan funke. Han er selvfølgelig veldig rask, men som andre nevner: timing på løpene, få med seg ballen mot mål og ikke minst sette ballen i mål. Amundsen kan klare det. Håper det.
3. Ja, satser på det.
4. Så var det dette med å selge skinnet før bjørnen var skutt da... De fleste hadde vel ønsket Myklebust velkommen, og begynt å snakke om hvor mange mål han skulle lage i KIL – så kom Odd på banen...
Personlig tror jeg Amundsen har hentet Holmen til høyrekanten jeg. Han passer ganske bra inn i 4-2-3-1 filosofien til Amundsen. Raske kanter, gode en-mot-en, kan komme seg ned til dødlinja, men også bli spilt gjennom alene med keeper. Så jo dette en del med blant annet Gundersen under Skogheim og Amundsen for et par år siden.
Satser på at Holmen, hvis han kommer, går i seg selv og trener skikkelig på avslutninger og ballkontroll.
Forresten, når noen nevnte navnet til Holmen i høst var det bare usj og "han trenger vi ikke". Rart at alle vil ha han nå da.