KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 23:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 19 Jan 2010, 15:33 
Reserve

Christer George er vel ikke noe dårlig alternativ til en offensiv midtbaneplass. Mye rutine og en god spiller

Profile  

PostPosted: 19 Jan 2010, 16:01 
Klubbdirektør

Han hadde spilt seg rett inn i forsvaret også

Profile  

PostPosted: 19 Jan 2010, 22:45 
Forumlegende

Christer George er ett spennende navn, var god for noen sessonger siden, men usikker på hvordan han har vært i det siste.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 00:05 
Kaptein

Noen som har peiling på når gutta trener om dagen?

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 00:25 
Kaptein

Jeg har faktisk mer tro på Ali enn Christer! Ali er 20 år så har mye utvikligspotensiale enda.. like god med begge bein er en stor fordel! George, greit han har ett navn, karrieren hans er vel på vei nedover.. Gutten er 30 år nå, og har vel ikke overbevist i de siste åra. Han var ett supertalent, men føler han stagnerte der!

Uansett, vi begynner å få dårlig tid til å få på plass de siste brikkene til seriestart.. Synd Chibsa ikke fungerte som offensiv midt, kun defensiv! Men for all del, ære til teamet som har såppas tolmodighet for å finne folk som passer perfekt inn i systemet.. men det må skje snart...

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 09:27 
Reserve

Se der ja, det dukker fortsatt opp interessante navn. George har rutinen vi trenger, spørsmålet er om han har kvaliteten. Jeg regner med spillere etterhvert blir stressa for å finne en ny arbeidsgiver, og KIL er vel et så godt utstillingsvindu som noe. Men ting bør helt klart begynne å falle på plass nå.

Nybergsund er på banen etter Arnar, men "KIL har også vært på banen"...

Dette med høyre back. For meg er det klart at vi er nødt til å ha en høyre back som er stødig også defensivt. Edvartsen har ting å komme med offensivt, men det blir som en bonus å regne, for nøkkelen blir å være gjerrige bakover. Ingen som har sett eller hørt noe på den fronten? Høyreback og offensiv spiller virker å være prioriteringen nå.

Ellers er det ikke alle som har Glåmdalen (kun glomdalen.no). Det er vel ikke noen som gidder å ta seg bryet med å gjengi hva de skriver i avisa, og som ikke havner på nett...? Altså av KIL-relatert stoff. :)

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 11:02 
Klubbdirektør

Forresten noen som vet hva som skjer med Kim Ojo?

Det er en spiss jeg virkelig kunne tenkt meg i angrepsrekka vår

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 11:05 
Forumlegende

Man er nå på jakt etter spiller/spillere som faktisk kan gå direkte inn på laget.
Slik jeg har forstått utsagnene.
Talenter som antas å ha en bit igjen er det vel ikke rom for å hente inn flere av .

Men de har virkelig noe å bryne hjernen på nå om dagen når de nå skal skille klinten fra hveten.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 11:15 
Materialforvalter

Ser at både KIL og Nybergsund er interessert i Førsund:

http://fotball.bt.no/forstediv/article159680.ece

Ellers tror jeg Ojo blir altfor dyr for KIL dessverre.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 11:25 
Reserve

Nå da Moss har mistet lisensen, er det bare å løpe å hente Krister Wemberg. 17 (fyller 18 i år). Fantastisk stoppertalent. Spilt fast for Moss i Adecco i år. Har vært å prøvespilt for Everton og imponerte stort. Har vært i kikkerten til en rekke TL-klubber, deriblandt Vålerenga, og en eller to italienske. LØP OG KJØP!

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 12:01 
Kaptein

Var å så på dagens trening. George og Gashamy var blant de svakeste på treninga. Skal ikke dømme for mye ut fra en trening, men de må heve seg veldig mye hvis de skal være gode nok. De beste på treninga var kanskje Krogh og Henry. Henry spilte forøvrig både back og litt mer fremskutt midtbanespiller (riktignok på liten bane) og løste begge deler bra. Krogh fortsetter å imponere og slår mye bra pasninger.. Tuelo glimter til innimellom, ellers var det litt opp og ned for flere.

Last edited by Bergkamp on 20 Jan 2010, 12:01, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 13:21 
Saftblander

Herlig å høre om Krogh og Henry. Har store forhåpninger til Henry denne sesongen, tror det bor et uforløst potensiale i den karen.

Hvis spillere som er med på trening for å vise seg fram ikke presterer, kommer de heller ikke til å prestere mer i kamp. Her har de sjansen til å signere med årets TL-askeladd, og griper de den ikke, neivel, da er det ut med dem og inn med neste prøvespiller! :D

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 14:17 
Klubbdirektør

Jeg har også kjempetro på Shidinka. Sikker på at han kan vokse til å bli en meget god spiller om han får litt tillit. Blir en spennende mann å følge i sesongoppkjøringen. Krogh har også et meget stort potensiale. Kjedelig at begge kjemper om plasser på en midtbane som allerede er veldig godt besatt. Men om talentet er der, så vil de vel klare å lure seg inn i laget på sikt.

Håper Roger Risholt kan finne tilbake til nivået han hadde på starten av sesongen i fjor, og forhåpentligvis bli mer stabil. Hvis ikke er det ingen grunn til at han skal ha klippekort på de nevnte spilleres bekostning, slik han hadde i fjor.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 17:31 
Saftblander

Utrolig frustrerende å lese at Førsund var uaktuell for KIL. En klassespiller!

Samtidig er det jo ren idioti og ikke signere Chibsa. Bedre enn alle vi har av midtbanespillere, hakket foran Torp og en litt oppskrytt Roger Risholt. Ørjan og Henry holder ikke mål, men jeg trur Henry har noe som kan komme senere ved god trening.

Al Gashamy er 20 år dere og jeg har stor tru på denne ungutten. Så litt på ene treninga til KIL og da var han absolutt ikke den dårligste, tvert imot! George er 30 år, så om han kommer ser jeg helst at dette er en ettårskontrakt med lav lønn.

Vi må ha en forsvarer til og vi bør ha en kant til, men jeg mener også Chibsa hadde vært et røverkjøp. Jeg sier bare Makthar Thioune.

Conny
NY! - Riseth - Eddie - Håkonsen
Risholt - Torp
NY! - Krogh - Güven
2elo

Last edited by Nei on 20 Jan 2010, 17:32, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2010, 17:38 
Kaptein

godt ikke det er vi i supporterklubben som skal signere... da hadde klubben vært konk før seriestart.. :lol: :lol: :lol: :lol:

vi har en liten sum med penger.. vi må for disse handle spiller som går rett inn på laget i de posisjonene vi trenger (høyrebeck,høyre midtbane, og spiss). jeg ser på det som positivt at vi prøver flere. det viser at trond, morten, øyvind og mohn ikke handler spillere som ikke holder mål...

vi må treffe med de få spillerne vi kjøper/henter ellers kommer vi til å slite betydelig mer..

jeg har all tro og tillit til at klubben gjør det riktige her... :D :D

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]