Karlsen wrote:
1892 wrote:
http://www.dagbladet.no/2010/01/18/sport/arnar_forsund/hamkam/adeccoligaen/fotball/9982380/
Null sympati med Førsund! Fotballspillere er en oververnet rase. Fotballspiller er en jobb på lik linje med alt annet. Nå er jo allerede oppsigelsesvernet i Norge på grensen til latterlig bra for arbeidstakere fra før. Og fotballspillere har altså enda bedre vern??? Snakker vi snart vernede bedrifter for disse fotballspillerne. nei slutt og syt Førsund. Jobb får du.
Kunne ikke vært mer enig med deg Karlsen. I en hvilken som helst annen bedrift kan man si opp folk eller permitere dem i nedgangstider. Heldigvis kan man, i en viss grad, også si opp de som ikke gjør jobben sin. Men i fotball er det tydeligvis ikke lov. Jeg har faktisk fortståelse for at skamma sier opp spillere de ikke har råd til. Burde vært som alle andre steder, 3 eller 6 måneder etterlønn.
Selv om jeg ønsker Arnar STERKT til KIL synes jeg litt at han har seg selv å takke; skrev under for en klubb som har levd som en oppblåst boble med ville lønninger i flere år. Da skal det ikke mye logisk tenkning til for å skjønne at dette går rævva. Å kjøpe seg hus på Hamar er vel heller ikke noe big buisness. Er vel ingen som vil bo der.
Men så vidt jeg vet var ikke Arnar veldig populær på Hamar, særlig ikke etter at han møtte opp på hockeykamp med Vålerenga-drakt. Arnar, du er sterkt ønkset til KI, så lenge du lar VIF drakta de ligge nederst i skuffen innerst på loftet.