KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 16 Jan 2010, 18:56 
Klubbdirektør

Artig kamp i dag, bra at gutta får spilt på seg selvtillitt!

Ut av dagens prøvespillere vil jeg si at Youssif Chibsa imponerte ganske mye, teknisk god, bra arbeidsinnsats, fine passninger og generelt en spiller jeg syntes vi bør signere hvis han skal fortsette slik.

Edvartsen var god i dag, gjorde jobben sin, og hadde til tider noen offensive fiber og.

Gambino er jeg litt usikker på, helt OK egentlig. Det lille jeg så syntes jeg var ok. Kan jo også komme av at det er uvant for han og spille på kunstgress... :?

Ellers imponerte Gerson meg stort, spesielt med en brasse som skulle hatt en bedre skjebne!
Tuelo var sterk og håper han fortsetter slik.
Riseth viser oss hvem som er kongen bak der.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 19:04 
Klubbdirektør

Noen som har mulighet til å skrive et litt omfattende referat om kampen, spillerne og de som var på prøve. Hvordan var kommunikasjonen i laget etter trenerbytte?

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 20:09 
Klubbdirektør

Forøvrig ikke så gæli tilskuertall eller. 360 eller noe, artig at folk møter opp!

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 21:08 
Materialforvalter

Chibsa: Den av prøvespillerne som imponerte. Kjapp, raske vendinger og gode pasninger. Har mye fotball i seg og bør være en som investorene kan være interessert i. Kom bedre til sin rett i 2. omg da han spilte i en dypere rolle.
Gambino: Imponerte ikke. Hadde et par bra gjennomspill men bør vise mer mot et lag som Follo. Virket for treg og klarte ikke å overbevise. Vi har andre spillere som er vel så gode.
Edvardsen: Imponerte meg heller ikke. En helt ordinær spiller men var svært sjelden med framover og bidro. Blir for treg i tippeligaen.

Hent Chibsa men dropp de to andre. Vi kan ikke hente spillere som ikke går direkte inn og hever laget. Ser ut som det kan bli vanskelig å finne en god høyreback. Bruk Frejd som høyreback og hent inn en ny stopper (Førsund dersom det er mulig)

Ellers imponerte Gerson. Fint overblikk, god i duellene og spilte med selvtillit. Tuelo var god og kan nok sette flere av forsvarsspilerne i Eliteserien i problemer. Joseph hadde også et bra innhopp selv om han måtte spille stopper. R. Risholt var også bra på midtbanen.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 21:19 
Reserve

Gambino gikk halvtom etter 45 min i følge Amundsen så tviler på han havner i KIL.. Med tanke på at flere sentrale spillere ikke spilte i dag så var jo dette en flott kamp av gutta, Berg Hansen, Håkonsen, Freid og Conny er jo alle selvskrevene i en første 11.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 21:36 
Klubbdirektør

Syns Dalen spilte bra jeg. Var god i feltet sammenlignet med Conny

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 21:42 
Forumlegende

Janko wrote:
Syns Dalen spilte bra jeg. Var god i feltet sammenlignet med Conny

Godt observert.
Holdt også innleggene bortsett fra et som ble bokset - hvor man dog fikk frispark.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 22:04 
Forumlegende

Ellers er det som vanlig og som det alltid vil være - man er uenige om spillernes innsats og hvor gode eller dårlige de var!!! 8)
Alt er som det skal. :roll:

Synes Tuelo viste veldig lovende takter.
Han er også fysisk en helt annen enn i forrige sesongen.
Og da veldig lettbeint!

Man skal ikke kimse av 5-0 mot Follo.
De vant jo 2.div med 10 poeng i fjor og det er ikke hver dag at et tippeligalag vinner 5-0 mot et fra adecco.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 22:30 
Klubbdirektør

Enig om Tuelo, løper mye mer enn vanlig. Er mer fremdrift i dribblingen og mye sterkere.

Og dalen, la også merke til at han holdt det meste i dag. Og det er betryggende. Betyr jo at han har terpet en del på feltarbeid.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 23:24 
Reserve

Tuelo og Risholt viste bra takter foran mål idag, det er flott det.

Chibsah er jeg som flere andre her helt enig i at vi bør hente! Lett i steget. Teknisk god. Tørte å ta ansvar offensivt.

Gambiono og Edvardsen var ikke alverden. Førstemann virka tung, dårlig trent og treg. Det positive var en bra fot. Edvardsen var treg og klomsete. Og dårlig i duellspillet. Det positive var gode dødballer.

Krogh var glimrende, kanskje en av de beste! Guven viste lovende takter før han ble byttet ut. Riseth putta jo, digg å se på. Digg følelse. Linnes virka ikke i toppform, men for all del, han har mye fotball i seg.

Profile  

PostPosted: 16 Jan 2010, 23:35 
Klubbdirektør

ThMini_0 wrote:
Enig om Tuelo, løper mye mer enn vanlig. Er mer fremdrift i dribblingen og mye sterkere.

Og dalen, la også merke til at han holdt det meste i dag. Og det er betryggende. Betyr jo at han har terpet en del på feltarbeid.

Jeg visste at Tuelo ville bli bra denne sesongen da jeg kjøpte trøya hans, og hang den opp på veggen :oops:

Profile  

PostPosted: 17 Jan 2010, 01:23 
Klubbdirektør

Kan bli en alldeles liten hit i år hvis han fortsetter der han sluttet i fjor..ser jo ut som han har tatt opp tråden i dag i hvertfall:D

Profile  

PostPosted: 17 Jan 2010, 01:50 
Klubbdirektør

ThMini_0 wrote:
Kan bli en alldeles liten hit i år hvis han fortsetter der han sluttet i fjor..ser jo ut som han har tatt opp tråden i dag i hvertfall:D

Det liker jeg :mrgreen: Veldig godt :D

Profile  

PostPosted: 17 Jan 2010, 16:52 
Forumlegende

ThMini_0 wrote:
Forøvrig ikke så gæli tilskuertall eller. 360 eller noe, artig at folk møter opp!

Enig.
Og ikke bare det - man freser opp over en dommeravgjørelse midt på banen, en som man er uenig i !!!
På stillingen 3-0 mot Follo.
Om 2 måneder blir det varmt!!!

Profile  

PostPosted: 17 Jan 2010, 19:02 
Klubbdirektør

Kan bli meget meget interessant. Viktig at vi setter vinger på kartet nå som vi har muligheten. På en positiv måte selvfølgelig!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]