Tobekk wrote:
Knashaug wrote:
http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=20473
Tommy Edvardsen er absolutt ikke noe dårlig alternativ til høyrebacken. Usikker på hans defensive kapasitet, men en utrolig bra høyrefot. VI får se!!
Har tilfeldigvis en kollega på jobb som er Mosse supporter, og han hadde ikke så mye positivt å si om Tommy Edvardsen, god innleggsfot, men treg, og dårlig deffensivt var det han hadde å si om ham. Når Moss var skadefrie satt han på benken.
Så tippeligga nivå er det nok ikke på ham.
Så vidt jeg har fått med meg, så fikk han med seg 23 kamper fra start, og er byttet ut 2 ganger. Men for all del.. Det er mulig Moss hadde langtidsskader eller sleit noe voldsomt med skader denne sesongen..
Som det nevnes ellers her, så har han jo vært innom et par gode klubber. Men trenger ikke å bety så mye det.
Men noen kamper av Moss har jeg sett denne sesongen.. Synes ikke Edvardsen har vært så fryktelig ille i disse kampene. Men han kan jo ha vært forferdelig i resten av kampene

Når det er sagt, så kan det legges til at Odd Grenland også var interessert i Tommy Edvardsen. Var vel også på prøvespill der, men Odd bestemte seg for å droppe han, grunnet dårlig økonomi.. (Det er iallefall det som det står skrevet).