Jotjar wrote:
DV wrote:
Noen av oss ler av at kyllingene henter Angan for gode penger. Hønsa kunne trengt to (eller flere) habile backer. Ikke et 4.de-valg som spiss etter Lafton, Saaliti og Tegstrøm.
Tegan er FFK-spiller og Saaliti har så vidt startet å trene igjen etter en alvorlig kneskade. Og Angan er langt, langt billigere enn det han "burde" vært - Hentet fra et Lyn som desperat trengte det de kunne få av kapital.
Og når det gjelder backer, så har vi jo deres tidligere helt på venstreback i CItybirdhill, som forhåpentligvis får selvskap av Paul Addo snart. Også på høyresiden kommer det nok inn en spiller skal du se.
Hehe. Dette var mest et oppgitt svar (i småbrisen tilstand natt til søndag) for at noen her inne er for desperate og misunnelige på dere
Når det er sagt så visste ikke jeg heller at Saaliti var ute til sommeren. Uansett, selv om dere har fått tauet inn fire habile spillere så er ikke jeg misunnelig på dem, og rister litt på hodet av forsterkningene dere henter. Litt mye spillere i sentrallinjen. Sentral midtbane regnes vel som det som var den sterkeste lagdelen deres i fjor. Å taue inn to nye der i stedet for å prioritere backer gjør meg overrasket.
Vet at Byfuglien fortsatt er hos dere. Og han var helt konge for oss i 2. div og i starten i Adecco, men vi har hatt bedre venstrebacker i stallen siden han forsvant. Og vi har det nå også. Så rent personlig så hadde jeg jaktet 2 stk backer om jeg hadde vært Ole-Bjørn. Håper forøvrig at Byfuglien takler nivået (så lenge dere havner bak oss), sympatisk spiller og ønsker ham alt vel selv om jeg tror han kan falle gjennom på defensive kvaliteter når han skal prøve seg på det øverste nivået.