KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 15:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: VIDAR RISETH !
PostPosted: 19 Dec 2009, 03:25 
Klubbdirektør

Velkommen hjem, Vidar! ;)

Profile  

PostPosted: 19 Dec 2009, 03:47 
Kaptein

Velkommen etter, 1892 ;)

Profile  

PostPosted: 19 Dec 2009, 05:39 
Klubbdirektør

Karamell? ;)

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 03:26 
www.kilsk.com

velkommen hjjem kaeramaall

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 04:25 
Klubbdirektør

Du er faktisk dårligere til å skrive i fylla en Pokermoen!

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 13:09 
Kaptein

Saeklieg

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 13:18 
Forumlegende

Antydes i dagens Dagblad at Vidar Riseth ikke nødvednigvis forsetter i rollen som markedssjef. Det vil i såfall være veldig synd, han har klart jobben med glans og særlig nå i høst med økonomisk problemer har arrgementer som testemonial kampen og draktauksjonen vært veldig bra tiltak for klubben. Han har også med sitt solide navn og nettverk i fotballnorge en posisjon som gjør at han kan klare å få ekstrainntekter til klubben. Håper klubben kan strekke seg langt for å få med Vidar videre, kan være at det i såfall blir i en deltidsrolle, men det er bedre enn ingenting.

Når det er sagt så er det viktig at de som jobber med sponsoravtaler i klubben jobber med en horisont på flere sessonger, i inneværende år bør man jobbe med avtalene for de to neste sessongene minimum slik at man sikrer inntekter fremover i tid, da har man også en viss peilig på hva man har å rutte med til spillerlønninger og mindre sjans for å havne i økonomisk uføre. Godt mulig at man jobber slik, jeg uttaler meg kun basert på hva jeg mener er viktig.

Profile  

PostPosted: 01 Nov 2010, 16:45 
Grævling

mikeb wrote:
Antydes i dagens Dagblad at Vidar Riseth ikke nødvednigvis forsetter i rollen som markedssjef. Det vil i såfall være veldig synd, han har klart jobben med glans og særlig nå i høst med økonomisk problemer har arrgementer som testemonial kampen og draktauksjonen vært veldig bra tiltak for klubben. Han har også med sitt solide navn og nettverk i fotballnorge en posisjon som gjør at han kan klare å få ekstrainntekter til klubben. Håper klubben kan strekke seg langt for å få med Vidar videre, kan være at det i såfall blir i en deltidsrolle, men det er bedre enn ingenting.

Når det er sagt så er det viktig at de som jobber med sponsoravtaler i klubben jobber med en horisont på flere sessonger, i inneværende år bør man jobbe med avtalene for de to neste sessongene minimum slik at man sikrer inntekter fremover i tid, da har man også en viss peilig på hva man har å rutte med til spillerlønninger og mindre sjans for å havne i økonomisk uføre. Godt mulig at man jobber slik, jeg uttaler meg kun basert på hva jeg mener er viktig.

Får ikke det nye styret med seg Riseth videre så er jeg redd det er over og ut, i hvert fall på sikt! Det finnes ikke en mann i verden som er bedre for KIL i den rollen!

Det er vel egentlig ikke noe de bør strekke seg for å få til en gang, de HAR bare å få det til, BASTA!

Og når det gjelder avtaler, så bør de se etter å få inngått litt lenger avtaler med en gang med hovedsponsorer, 1 år er for kort. De får ta lærdom av HamKam, de har vel i år levd på avtaler de inngikk etter at de rykka ned fra TL. Hadde de ikke hatt disse i bunn i år så hadde det vel vært game over for hele klubben.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]