KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 12:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 15 Dec 2009, 09:02 
Reserve

Da er det bare å fortsette å lete etter andre. Ser saken på Nettavisen også; "Han scoret 13 seriemål på 105 kamper for romerikingene." Hm. Kanskje vi finner noen som kan score mål isteden...?

Ikke overrasket om vi leter etter spillere på litt lavere nivå enn Tippeliga, og ikke minst utenlands. Trenger ikke dra lengre enn til Sverige tenker jeg.

Uansett. Med denne nyheten blir jeg veldig overrasket om det dukker opp noen nye spillere på denne siden av nyttår.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 09:23 
Forumlegende

MM har vel 2 mål på de siste 40 kampene eller noe deromkring...
Neppe noe å gråte så mye over...

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 09:30 
Reserve

Er vel like greit at vi ikke fikk Myklebust... Kunne tenkt meg en ruvende spiss, snitthøyden i angreps-rekka vår er vel ikke akkurat sky-høy?!

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 09:51 
Reserve

ja, nei.. Vi kan jo velge fra øverste hylle vi. Så det å få en spiller med tippeliga erfaring er dumt, jeg syns det er synd jeg.. Tror han hadde fått en skikkelig opptur i KIL hvor han kunne fått mye spilletid.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 11:30 
Forumlegende

Brurud wrote:
ja, nei.. Vi kan jo velge fra øverste hylle vi. Så det å få en spiller med tippeliga erfaring er dumt, jeg syns det er synd jeg.. Tror han hadde fått en skikkelig opptur i KIL hvor han kunne fått mye spilletid.

Sånt vet man aldri...
Men han startet på i 23 kamper i TL nå i år - 1 mål...

Jeg har aldri synest noe særlig om denne spilleren, så jeg ser heller fram til noe annet.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 11:47 
Forumlegende

Jeg kan ikke si jeg mister nattesøven av å miste Myklebust jeg heller. Tid og kartlegging er greia nå. Og forhåpentligivs kan man finne flere uslipte diamanter a la Pelu, PW Rønning eller den en gang så uslipte Riseth (som ikke er fullt så uslipt lenger) som man kan gjøre penger på i framtida. Etablerte TL spillere eller spillere over middagshøyden er kanskje ikke rett vei å gå? (Dog er jeg meget begeitret over at Riseth nok en gang er på plass, og en slik en til om dem finnes er helt fint)

Med tanke på hvordan markedet er er jeg veldig optimist. KIL har ikke råd til bomkjøp, da er det bedre å matche stallens unge spillere enn å host opp en ny Glen Atle Larsen. Får man kloa i spillere man virkelig ønsker er det bare å kline til. Hvis ikke så er det bare å ta det med ro, bomkjøp er dyrt.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 11:54 
Reserve

Fantastisk morsomt å se hvor glade/letta alle er over ikke å få MM, når bare for et par dager siden stemningen var at han var rett mann for jobben...

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 12:26 
Reserve

Jeg synes det er dumt! Trodde vi hadde han, og var sikker på at han skulle skrive under denne uka. Ble skuffet nå, som han skulle gå til Odd.

Tror han hadde blomstret veldig i KIL, det er jeg sikker på.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 13:06 
Klubbdirektør

Samme her. Rimelig skuffa nå

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 13:30 
Reserve

Det rift om norske bosman spillere skjønner jeg men er enig at MM ikke er det største tapet vi kunne fått. Ser at Hønefoss også er int i Bolseth så slik blir det hele veien konkurranse mot de andre lagene men man klarer nok å få inn gode spillere etter hvert men mulig ikke norske...

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 15:59 
Reserve

Skuffet? Tja. Blir ingen Magnus på kanten i år men Magne tror jeg er bedre navn uansett, så MK og TA får begynne jakten på en Magne til... Eller en Magnusson kanksje?

Er ikke så bekymret egentlig, de har klart å finne noen gode spillere før. Alle klubber og trenere bommer i blant, gjelder bare å være den som gjør det mest sjeldent. :)

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 18:32 
Saftblander

Tror Kil trenger en forsvarspiller til ,mener en sindig trysiling ved navn Jarl Andre Storbæk bør være aktuell han kan bekle alle posisjoner i forsvaret.Tore Andreas Gundersen bør hentes hjem vet at mange ikke liker tanken men han kan lage mål,og detb trenger vi.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 19:19 
Trener

Jeg er ikke lei meg for Myklebust, men generelt bekymret.

Finanskrisen er avbløst etter ekspansiv finanspolitikk, les tilførsel av billige penger akkurat som vi fotballmarkedet virker det som. Konkurrentene ruster fortsatt opp ved hjelp av rike onkler. Veldig stille fra KIL dessverre.

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 19:31 
Klubbdirektør

Begynner å haste for Kil- Hadde hvert bra om dem fikk tak i spillere før jul. Sesong oppkjøringa begynner jo rett over nyttår, og hvis ingen er på plass er det ikke lett å få spilt inn et lag. Husker for noen år tilbake da Kil hentet spillere hele våren. Gikk ikke bra-

Profile  

PostPosted: 15 Dec 2009, 21:23 
Kaptein

Synd at Myklebust ikke valgte KIL, men sånn er det å være i vår posisjon. Jeg tror mange her overvurderer KILs evne til å hente toppspillere. Uansett hvem som kommer blir det ikke en etablert toppspiller. Det kommer ingen spiss som lagde 15 mål i tippeligaen sist sesong. Det vi derimot trenger er spillere vi har trua på at kan blomstre og slå til. Så vidt jeg vet var vel Myklebust i den kategorien. Uansett finnes det sikkert flere spillere med potensiale ledig. Sånn sett var det ikke det største tapet, men det er naivt å tro at det vil komme noen med en betydelig bedre merittliste heller. Som noen andre her har nevt trenger vi en ny Pelu, Sylling Olsen eller Kalsæg. Spillere som vil blomstre i KIL-drakta.

Grøsser litt med tanken på Gundersen, men sportslig sett er han i riktig kategori - en som kan bli en suksess i KIL.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]