KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 21:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 02 Dec 2009, 08:39 
Materialforvalter

Det han mener er nok at Ørjan har skrivi under. Som da vil si at vi fortsatt har den gode midtbanetreeren vi har hatt. Tviler på at Roger eller Carl Erik blir borte

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2009, 10:06 
Spiller

Slapp av Roger F. Glem heller ikke at journalister aldri (jeg gjentar ALDRI) gjengir ordrett det folk sier. Les alt med en klype, nei en gravemaskinskuffe, med salt.... :)

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2009, 10:56 
Forumlegende

Stallen består da i dag av 14 spillere.
http://www.glomdalen.no/kil/article4737751.ece (13 her, men Tuelo må legges til).

Profile  

PostPosted: 05 Dec 2009, 19:18 
Kaptein

Da må vi bare få på plass et par av de andre som er i tenkeboksen. Hvis Ryen og Sylling signerer er vi oppe i 16 og da mangler det vel fortsatt 3-4 stykker.

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2009, 11:52 
Kaptein

Er det noen som vet noe om hva som foregår? Jeg håper vi klarer å få på plass en del mer av stallen før januar.

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2009, 14:32 
Klubbdirektør

Saturnus wrote:
Er det noen som vet noe om hva som foregår? Jeg håper vi klarer å få på plass en del mer av stallen før januar.

Synes det er merkelig stille rundt alt nå. Både når det gjelder nye spillere, og ikke minst et svar fra de vi vil ha med videre. Sylling har vel reist til sydligere strøk for et par uker. Hvor lenge skal det drøye før han svarer? Hva med Ryen?

Mulig jeg ikke har fått det med meg.. Men hva skjer med Strømnes? Er ikke han tilbudt ny kontrakt?

Man sa vel at man kanskje valgte å ha litt is i magen.. Men synes ting drøyer fryktelig her. Eneste det går i om dagen er vel julekalender på kil.no.... Men for all del.. Det er greit nok det, så lenge man ender opp med de spillerne man ønsker seg..

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2009, 14:42 
Forumlegende

Ryen har jo fått tilbud og jeg er overbevist om at han signerer. Strømnes har ikke fått noe tilbud og det er faktisk helt greit.

Ellers tar jeg dette med knusende ro nå. Bosmanspillerne kommer til å florere framover. Staller slankes og det er klubbene som sitter med jokeren nå føler jeg. God research og is i magen er nok en god taktikk nå. En liten klubb som KIL har ikke råd til å bomme på overgangsmarkedet.

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2009, 21:47 
Reserve

For å være ærlig tror jeg ikke Sylling signerer. Hvis han gjør det kan han ikke være topp motivert for å spille i KIL. Hvorfor ikke signere med en gang hvis han vil være i KIL??
Kan nok hende han går å venter på et stort tilbud, men trokke akkurat Rosenborg eller noen annen stor klubb i Norge vil ha ham..

Profile  

PostPosted: 06 Dec 2009, 22:40 
Forumlegende

Ryen signerer hvis han vil fortsette med toppfotball.
Jeg er sikker på at han har mye å bidra med neste sesong.

Jo da, det er nok mange bosmanere ledige utover.
Men det blir en balansegang mellom å kunne hente de "ingen andre vil ha" og noen "andre vil ha."

Men jeg tror faktisk at man jobber meget godt i kulissene innenfor de rammer man har i KIL nå.

Det dreier seg også om folk man mener kan passe inn i klubben, ikke bare laget, sånn sett.

Syllingen var vel meget seint ute for 2 år siden også med tanke på å resignere.

DEssuten tror jeg slike som Sturød og Joseph kan bli virkelig gode neste sesong.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 02:20 
Klubbdirektør

ivo wrote:

Men hvordan skal man tolke denne fra kil.no:

"Mange håpet Magnus skulle si ja til Kongsvinger før han reiste på ferie, men svaret kom aldri og dermed må klubben jobbe videre med andre alternativer. Kantspilleren befinner seg i det fjerne østen."

"Og dermed må klubben jobbe videre med andre alternativer.." Forstår selvfølgelig den.. Men har kil gitt han opp? Kan man tolke det dit hen at "svaret kom aldri" blir det samme som svaret "nei" ?

Spiller forsåvidt ingen rolle, selvom det skulle vært herlig å se Magnus i KIL drakt også neste sesong.. Tror KIL uansett til slutt stabler et meget godt lag på banen neste sesong!

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 02:31 
Klubbdirektør

ivo wrote:
DEssuten tror jeg slike som Sturød og Joseph kan bli virkelig gode neste sesong.
Amen!

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 11:54 
Forumlegende

ManUtd wrote:
ivo wrote:

Men hvordan skal man tolke denne fra kil.no:

"Mange håpet Magnus skulle si ja til Kongsvinger før han reiste på ferie, men svaret kom aldri og dermed må klubben jobbe videre med andre alternativer. Kantspilleren befinner seg i det fjerne østen."

"Og dermed må klubben jobbe videre med andre alternativer.." Forstår selvfølgelig den.. Men har kil gitt han opp? Kan man tolke det dit hen at "svaret kom aldri" blir det samme som svaret "nei" ?

Spiller forsåvidt ingen rolle, selvom det skulle vært herlig å se Magnus i KIL drakt også neste sesong.. Tror KIL uansett til slutt stabler et meget godt lag på banen neste sesong!

I alle fall er det ikke gitt noe svar innen den satte og ønskete fristen.
I utgangspunktet er jo det å betrakte som et nei.
Uansett bør man si ja, nei eller be om mer nei, slik at klubben har mer klarhet.

Særlig når man tenker på at det var KIL som gjorde fotballspiller av ham!

Last edited by ivo on 07 Dec 2009, 11:54, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 14:30 
Reserve

Hvis Magnus ikke har klart å svare innen gitte frister og har reist på ferie uten å klare å si verken ja eller nei, så er det å betrakte som et "nei".

Det kan godt være at de er i dialog og at han har reist på ferie med KILs velsignelse til å tenke over tilbudet litt lenger. Men er dette så mye å tenke over da? Enten er du med, eller så er du ikke med. Ved ikke å svare høres det mer ut som "jeg har lyst til å se om det dukker opp noe bedre, eller som er bedre betalt".

Jeg ser Magnus som en av KILs beste spillere og en jeg gjerne skulle hatt med videre, men er man ikke mer committa enn dette får det heller være, da får vi heller lete opp en annen spiller i hans posisjon. Og skulle han dukke opp fra ferie igjen, topp motivert for tippeligaspill med KIL, får vi se om det er plass ;) (det kan det fort være)

Det gjelder å være tålmodig - det ryddes i stallen til en mengde klubber, og det vil dukke opp "gratis-muligheter". Men det er neimen ikke lett, når vi pr dags dato framstår som dårligere enn da sesongen ble avsluttet.

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 15:11 
Reserve

En annen Magnus er på Vinger og sjekker forhold i dag vil ryktene ha det til vel og merke.

Og ja det er Myklebust :wink:

Profile  

PostPosted: 07 Dec 2009, 15:16 
Klubbdirektør

Kult hvis dette stemmer :)

Hvem er denne kilden forresten?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]