KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 29 Nov 2009, 22:47 
Reserve

Neumanns Hagehansker wrote:
Husk at ingen spiller er større enn klubben. Spillere som velger å forlate, glemmes fort.... Hvor er f.eks. Kalsæg i dag?

Han har vel råtna av Mosselukta?

Profile  

PostPosted: 29 Nov 2009, 23:28 
Grævling

Neumanns Hagehansker wrote:
Husk at ingen spiller er større enn klubben. Spillere som velger å forlate, glemmes fort.... Hvor er f.eks. Kalsæg i dag?

Han skal vel ha praksisperiode på sykehuset i Tønsberg, og er dermed klar for 2. divisjon i FK Tønsberg fra neste sesong ;-)

Fin fyr det, sier til kil.no at det går mot forlengelse i KIL, for så å dukke opp som overraskelsen i Drammen som første nye spiller de nye investorene der nede hadde fått på plass på en kick-off i desember. Faen som jeg hater slike folk som bevist går rundt og lurer både egen klubb og egne supportere. De får faen meg ta en verdig avskjed med klubben de allerede er i før de stikker til andre!!!! Arghhh....ble irritert nå bare av å tenke tilbake på den saken ;-)

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 11:44 
Saftblander

http://www.glomdalen.no/kil/article4733067.ece

Hva med Sylling a?

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 12:19 
Materialforvalter

Han tror vel ikke at Sylling vil signere denne uka? Men på den andre side utlukker han det ikke.....

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 12:21 
Klubbdirektør

Han er jo ikke nevnt i det hele tatt....

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 12:35 
Reserve

Men kjære dere det er da ikke noen krise om ikke Sylling vil spille for KIL videre.

Det er en god spiller men klart erstattelig i mine øyne og laget trenger virkelig gode spillere skal man ha mulighet i Tippeligaen. Liker ikke å skrive dette men Gundersen kan feks være et alternativ til Sylling han er en veldig god spiller dette kan man ikke feie under en stol, og som andre skriver så er ingen større en klubben.

Jeg ville også helst hatt Sylling med videre men da må han være 100% med videre eller så kan det være greit å finne et vel så bra alternativ.

Å finne gode ledige spillere som vil yte max for å spille fast på et Tippeliga lag blir det minste problemet for KIL.

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 12:48 
Reserve

Heisann wrote:
Å finne gode ledige spillere som vil yte max for å spille fast på et Tippeliga lag blir det minste problemet for KIL.

Vel, jeg er jo som nå sikkert kjent for mange Wolves supporter i England, og selvom de var tippet å klare seg av de fleste så er det fortsatt ikke lett for dem å trekke til seg gode spillere. Så tror nok ikke man kunne fått hvemsomhelst til å spille i KIL. I tider som dette ser de sikkert mere på muligheter videre enn akkurat høyest lønn. dersom gudforby (ække kristen altså) KIL skulle rykke rett ned igjen så er det ikke nødvendigvis så gjevt å spille i adeccodassen. Tror nok man skal få erfare fremover at det lissom ikke bare er å rykke opp, så kan man velge å vrake :)

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 12:49 
Klubbdirektør

Til Heisann:

Håper du ha rett. Men det er jo merkelig at Glåmdalen ikke nevner han :?: Han er jo også tilbudt kontrakt, og da bør jo statusen hans nevnes på lik linje med alle andre, slik at vi vet hvor vi har han. Synes jeg da.....

Last edited by Libra on 30 Nov 2009, 12:51, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 13:20 
Klubbdirektør

Han drev slik for et år siden også. Da han ikke hadde noen annen klubb skrev han under for Kil for et år. Slike spillere er ikke enkle å fohandle med. Men der er verre at vi snart ikke har forsvarapillere igjen. Nå trenger vi 3-4 stk. Ikke bra.

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 13:27 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Han drev slik for et år siden også. Da han ikke hadde noen annen klubb skrev han under for Kil for et år. Slike spillere er ikke enkle å fohandle med. Men der er verre at vi snart ikke har forsvarapillere igjen. Nå trenger vi 3-4 stk. Ikke bra.

Ok. Da burde de stramme inn på tidsfristen, og være strenge med at den overholdes :| Har vi ikke bare mistet en forsvarsspiller da?

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 13:33 
Klubbdirektør

Ryen har heller ikke svart og Strømnes er bare på vent.

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 13:38 
Klubbdirektør

Ja, det blir spennende. Men det er jo merkelig hvis de ikke har lyst til å spille med KIL i tippeliagen :?

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 13:47 
Saftblander

Selvfølgelig finnes det fotballspillere der ute som kan erstatte Sylling, men jeg er enig i det Brurud skriver over her. KIL er i tippeligaen, ja, men gode spillere løper ikke ned porten på Gjemselund bare pga det. Men jeg håper og tror Kristiansen og Co. gjør en god og rikitg jobb og skaffer de spillerne vi trenger for å klore oss fast i Tippeligaen.

Men, spennende blir det fremover. Det er helt sikkert. :)

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 14:35 
Forumlegende

Verste tida å være fotballsupporter på dette, det hagler med rykter og det er lite info å få fra offisielt hold da det er lav aktivitet i klubbene rett etter sessongslutt. Kunne de ikke ordne dette kontraktsstyret tidligere i sessongen :roll:
Da hadde i kun trengt å vente på nyheter om nye spillere nå og slippe å plages med venting på hva gammle helter velger å gjøre videre.

Dersom Sylling fortsetter utviklingen fra i høst vil jeg absolutt ha med han videre, se nå å få ut fingern gutter og skriv på ny kontrakt, var det ikke nok at dere dro ut sessongen 2 uker over tida ;)

Profile  

PostPosted: 30 Nov 2009, 15:14 
Reserve

Jeg tror KIL har full kontroll på både sine egne bosman spillere og andres, i mine øyne er de to forsvarspillerne vi har igjen Freid og Håkonsen de eneste som holder Tippeliganivå og vi måtte ha erstattere uansett skal vi ha noe i Tippeligaen og gjøre for forsvaret vårt har vært fryktelig i alt for mange kamper. Guiomar syntes jeg var svak i flere kamper og kan erstattes veldig greit. Ryen blir med videre det er jeg sikker på men han må også heve seg to hakk skal han få spille på et høyere nivå. Jeg har tror på både Førsund og Rønning kan være aktuelle selv om Kristiansen ikke vil ut med dette nå for slik er jo dette spillet om nye spillere på vei inn og ut. At Sylling reiser hjem på ferie Fredag og skal tenke over sitt kontraktsforslag over helgen for så å melde på Facebook Søndag at han evt har flyttet til Drammen permanent blir jo tullete, og så uproff er selv ikke en fotballspiller som er ute etter ny kontrakt med evt andre klubber.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]