KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:37

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: 14 Nov 2009, 12:43 

Roger Freestone wrote:
Jeg ser kun to alternativer.
Skullerud MED Eide som assistent, eller Eide.
Blir det noe annet, blir jeg misfornøyd. ferdig snakka!

Helt enig - Eide må for all del bli i klubben. Og hvis spillerne også støtter det, ser jeg ingen grunn til at han ikke bør tilbys å fortsette som hovedtrener.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 12:58 
Materialforvalter

ocl wrote:
Roger Freestone wrote:
Jeg ser kun to alternativer.
Skullerud MED Eide som assistent, eller Eide.
Blir det noe annet, blir jeg misfornøyd. ferdig snakka!

Helt enig - Eide må for all del bli i klubben. Og hvis spillerne også støtter det, ser jeg ingen grunn til at han ikke bør tilbys å fortsette som hovedtrener.

Håper virkelig ikke at Eide forsvinner fra klubben det hadde vært trist. Dersom man tar en runde med spillerne som nevnt her og de er enige bør Eide få jobben det har han fortjent. I følge Nordlie er han vel en av Norges største trenertalenter.

Eide sa vel at han ikke var aktuell som assistent på tv2sporten i går og det skjønner jeg godt.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 14:48 
Reserve

Eide bør jo fortsette! Han ledet oss opp i Tippeligaen, og hvis spillerne ikke hater ham, bør jo han få fortsette. Det er ikke bra med for mange nye stemmer på for kort tid heller.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 15:22 
Kaptein

Skullerud ønsker jeg ikke av den enkle grunn at han skulle ha skyhøy lønn for være trener i høst når vi var i trener krise. Han hadde sjansen til å ta jobben og rykke opp, men priset seg ut. Han har rett og slett ikke fortjent jobben.

Jeg ser at mange her mener Eide har fortjent kjobben. Det har han også på en måte gjort, men det samme kan man jo si om hele spillerstallen. Likevel er det vel ingen som mener at alle spillerene kan få fortsette, men at vi må ha inn en eller annen forsterkning her og der? Det er bare plass til en hovedtrener og derfor må man også vurdere hvilke alternativer man har på den plassen.

Mitt førstevalg er faktisk Trond Amundsen. En god trener som jeg tror passer godt inn i klubben.
Kan vi ikke hente ham synes jeg vi skal fortsette med Eide. Eide har gjort det bra i høst, men greide ikke å takle bortekomplekset vårt. Jeg klarer ikke helt å glemme at han og Morten Kristiansen nesten trente oss ned i 2. divisjon i fjor heller. Derfor mener jeg det er naturlig at man også vurderer andre alternativer på trenerplass, selv om Eide er en av favorittene til å trene laget neste år.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 15:23 
Forumlegende

Ifølge Glåmdalens lederartikkel i dag lørdag, så snakker klubben også med Kåre Ingebrigtsen om trenerjobben.

Alle de som er nevnt er jo gode og dyktige nok.

Når det nevnes bortekampene så har vel Eide disse:
hønefoss 1-3
notodden 1-0
hamkam 0-1
skeid 1-1
tromsdalen 0-3

1 seier på 5 kamper.
Ellers hadde man 4 på 10.
Dog spilte man under Eide bedre hjemme enn under noen Nordliekamp.

Men når man spiller som gale hjemme og særs rufsete borte, så ligger nok mye i hodet.
Der er det en jobb å gjøre.
Men det forstår man nok innad i klubben.

Så Eide har jo absolutt vist at han har noe å fare med.
Eide, Amundsen, Ingebrigtsen...

De som ansetter treneren legger liksom uansett hodet på blokka...

Last edited by ivo on 14 Nov 2009, 15:24, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 15:35 
Materialforvalter

Tror kanskje Eide blir litt lett, men for all del, han har gjort en fin jobb etter at Nordli forsvant.
Ellers vil jeg mene at Amundsen har gjort en meget bra jobb i Bergen, han er vel Vinger-gutt og føler tilknytning til KIL.
Han bør etter min mening være førstevalget. Skullerud bør ikke være aktuell. Han spilte seg ut over sidelinja sist med sitt ublu lønnskrav.
Dersom ikke Amundsen er tilgjenngelig bør Eide få muligheten, men det beste hadde vært Amundsen som hovedtrener og Eide som assistent. :lol:

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 19:00 
Materialforvalter

Eide har vel ikke gjort en dritt annet enn å ta over et topptrent lag på toppen av tabellen.
Hver kamp har han stått med armene i kors og sett på at gutta har gjort jobben selv.
På treningsfeltet har han vært like involvert som en statue. -bortsett fra å sette ut kjegler og samle de inn.
Og denne mannen tildeles ansvar for at KIL rykket opp???

Jeg mener at KIL garantert rykker ned med Eide ved roret!
I eliteserien trenger man en autoritær trener, det er ikke Eide.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 20:42 
Reserve

Det må bli Trond Amundsen! Norges mest undervurderte trener. Kjenner klubben godt,er vant med lite penger og er klar for å ta steget. Skullerud har jeg ikke trua på!

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 03:12 
Trener

Det her er blir ett sårt emne etter all jobben gutta har gjort i år, men vi må ha utskiftninger om vi skal klare oss neste år, både blant spillere og trenere.. desverre!

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 03:27 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Eide har vel ikke gjort en dritt annet enn å ta over et topptrent lag på toppen av tabellen.
Hver kamp har han stått med armene i kors og sett på at gutta har gjort jobben selv.
På treningsfeltet har han vært like involvert som en statue. -bortsett fra å sette ut kjegler og samle de inn.
Og denne mannen tildeles ansvar for at KIL rykket opp???

Jeg mener at KIL garantert rykker ned med Eide ved roret!'
I eliteserien trenger man en autoritær trener, det er ikke Eide.

Han har ikke ståttt med armene i kors, men med henda i lomma. Hvis GUTTA trives med han så ,ok....Han er en alt for liten ispirator, rent psykisk, etter min mening.

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 03:28 

Kåre Ingebrigtsen var på Gjemselund mot Sarpsborg 08. Bare nevner det!

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 11:40 
Reserve

Jeg har sagt det hele tiden, jeg vil ha Trond Amundsen. Skal uansett ikke ha noen Skullerud inn på gjemselund. Men får jeg ikke Trond, syns jeg Eide skal få fortsette

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 13:02 
Forumlegende

All ære til Eide, han er utvilsomt et trenertalent! La nå talentet få vokse under en mer erfaren trener.

Tippeligaen krever en trener med autoritet og pondus. En som har vært på tynn is tidligere eller bevist at han over tid duger.

Skullerud, Ingebrigtsen og Amundsen er alle gode kandidater. Gjerne med Eide og Pat i trenerteamet.

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 13:35 
Reserve

Helt enig at Eide ikke har erfaring nok til å styre laget i Tippeligaen der må vi ha en skikkelig sjef og Trond Amundsen vil være et veldig godt alternativ.

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 13:56 
Spiller

All ære tenerne for det dem har gjort etter at Tom forsvant. Men synes vi må ha en annen trener da vi neste år skal spille det gjeveste selskap igjen. Føler vi må ha en trener med litt mer "pondus" enn Eide. Har ingen forusetninger for og uttale meg om hvordan Eide er på trening, men synes det har vært litt mye arma i kryss da det har buttet i mot....
Fatter heller ikke hvorfor alle vil ha Amundsen tilbake fra løvene. Hva har han egentlig bevist??? Er ikke bra nok de resultatene han har fått til i Løv Ham, at han skal kunne ta steget opp. Da kan vi like gjerne ha Eide.
Føler egentlig at Skullerud kan være riktig mann, men det som har skjedd i Oslo etter at han gikk av er et varsku.....
Kansje Mjelde kunne være riktig mann, han har jo gjort det bra i Brann samtidig som han har erfaring fra tippeligaen. Det tror jeg er nødvendig, ettersom det er et skikkelig press på trenerne i tippeligaen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]